MATSUI 32MWL2205

onko gigantista

hyvä ostos vai huono ,hintaa kertyis 779e ja mukana tulee seinä teline ,kertokaa ?

11

5678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee tässä

      Luulisin, että melko huono. 779€ on jo aika paljon rahaa ja sitä ei mielestäni kannata tuhlata tuntemattomiin merkkeihin.. Mielellään sijoittaisit vaikka pari sataa enemmän ja ostaisit kerralla kunnon värkin (joka kestää luultavasti paljon pidempään ja on laadukkaampi).

    • mikään

      voi olla hyvä tv tohon hintaan. Jos laadukkaan tv:n haluaa nii sitten pitää sijoittaa jo yli 2000e. Mutta jo 1000 rittää hyvän perusvehjeen hankkimiseen. Esim Samsung

      • Mr. BX

        hinta on VEROTTOMANA 779 johon lisätään 140,48e arvonlisäveroa ja kuljetus (halvin mahd.) perille ja tekee pikasest laskettuna 920-930e yht..Gigantista löytyy hintaan 999,- tarjouksesta..Matsui on valmistanut muiden merkkien alaisena tuotteita (Lg,Samsung ym.) ja on vasta nyt alkanut tekemään oman nimen alla tuotteita.Ja omasata kokemuksesta voin sanoa että kys. tuote on hoitanut asiansa ainakin tähän mennessä ihan tyylikkäästi ;)


      • sisältää
        Mr. BX kirjoitti:

        hinta on VEROTTOMANA 779 johon lisätään 140,48e arvonlisäveroa ja kuljetus (halvin mahd.) perille ja tekee pikasest laskettuna 920-930e yht..Gigantista löytyy hintaan 999,- tarjouksesta..Matsui on valmistanut muiden merkkien alaisena tuotteita (Lg,Samsung ym.) ja on vasta nyt alkanut tekemään oman nimen alla tuotteita.Ja omasata kokemuksesta voin sanoa että kys. tuote on hoitanut asiansa ainakin tähän mennessä ihan tyylikkäästi ;)

        arvonlisäveron ja on 779,- gigantin verkkokaupassa ja myymälässä 799,-. Eilen tuli moinen haettua.


      • Mr. BX
        sisältää kirjoitti:

        arvonlisäveron ja on 779,- gigantin verkkokaupassa ja myymälässä 799,-. Eilen tuli moinen haettua.

        olin henk.koht. gigantis jossa hinta oli 999,- ja kysyin myyjältä miksi netissä NIIN paljon halvempi (779,-) ja tähä vastattiin että puuttuu arvonlisävero!! itse voi käydä katsomassa www.gigantti.fi ja ettii se telkku sielt, painaa "osta" painiket, mennä sit ostoskoril ni se näyttää tältä:

        Ostoskorisi sisältö:1 tuote 779,-    
        Arvolisävero:    140,48
        Edullisin toimitustapa ostoksillesi:
           14,-

        En sit tiedä et sis. vai eikö mut kysyin itse paikan päältä ja sanottii et se tulee viel päälle. Oha se kummaa jos tilattuna ja paikan päält haettuna hintaero on yli 200e...en sit osaa sanoo mut jos todellaki sait hintaan 779 ni myyjä ei ollut itekkää täysi peril tai puhus täyttä paskaa..ken tietää.Mutta laadusta vielä ni jos vertaan muihi ni en pal eroa huomaa..itse asias ko vertailin 3 LCD 32" telkkuu jotka oli vierekkäin ni matsuin kuva näytti parhaimmalta. En tiedä sit kuka haluu maksaa 600e enemmä siitä että tietystä katselukulmasta katsoen jonku toisen merkin telkussa joku pieni palikka näyttää jotenki näyttävämmältä tms ja kerra kaikis 32" lcdeis reso o 1366x768 tai joku tollane ni ei se ero voi olla nii suuri et maksais siitä sievoisen summan enemmä..lähinnä hintaa kertyy liitännöist su muist..HD valmiuttahan ei löydy (mikä vaikuttanee myös hintaan) mut veikkaan et sii kohtaa ko HD tekee läpimurtonsa telkutki o jo pikkase erilaisii. Digiaikaanki siirrytään vasta kokonaan vajaan 1,5 kuluttua..

        kiitti ja kuitti


      • ostajajoo
        Mr. BX kirjoitti:

        olin henk.koht. gigantis jossa hinta oli 999,- ja kysyin myyjältä miksi netissä NIIN paljon halvempi (779,-) ja tähä vastattiin että puuttuu arvonlisävero!! itse voi käydä katsomassa www.gigantti.fi ja ettii se telkku sielt, painaa "osta" painiket, mennä sit ostoskoril ni se näyttää tältä:

        Ostoskorisi sisältö:1 tuote 779,-    
        Arvolisävero:    140,48
        Edullisin toimitustapa ostoksillesi:
           14,-

        En sit tiedä et sis. vai eikö mut kysyin itse paikan päältä ja sanottii et se tulee viel päälle. Oha se kummaa jos tilattuna ja paikan päält haettuna hintaero on yli 200e...en sit osaa sanoo mut jos todellaki sait hintaan 779 ni myyjä ei ollut itekkää täysi peril tai puhus täyttä paskaa..ken tietää.Mutta laadusta vielä ni jos vertaan muihi ni en pal eroa huomaa..itse asias ko vertailin 3 LCD 32" telkkuu jotka oli vierekkäin ni matsuin kuva näytti parhaimmalta. En tiedä sit kuka haluu maksaa 600e enemmä siitä että tietystä katselukulmasta katsoen jonku toisen merkin telkussa joku pieni palikka näyttää jotenki näyttävämmältä tms ja kerra kaikis 32" lcdeis reso o 1366x768 tai joku tollane ni ei se ero voi olla nii suuri et maksais siitä sievoisen summan enemmä..lähinnä hintaa kertyy liitännöist su muist..HD valmiuttahan ei löydy (mikä vaikuttanee myös hintaan) mut veikkaan et sii kohtaa ko HD tekee läpimurtonsa telkutki o jo pikkase erilaisii. Digiaikaanki siirrytään vasta kokonaan vajaan 1,5 kuluttua..

        kiitti ja kuitti

        niin kertokaa lisää onko seinä telinettä


      • Mr. BX
        ostajajoo kirjoitti:

        niin kertokaa lisää onko seinä telinettä

        mul ny ainaki tuli toho ja kyl siihe vissi iha kuuluu pakettii...sinänsä tosi hyvä ko muutamaa seinätelinettä ko kattos ni oli ihan sairaan hintasii..89,- ja 129,-?!


      • xxxxx
        Mr. BX kirjoitti:

        mul ny ainaki tuli toho ja kyl siihe vissi iha kuuluu pakettii...sinänsä tosi hyvä ko muutamaa seinätelinettä ko kattos ni oli ihan sairaan hintasii..89,- ja 129,-?!

        gigantissa 599€ (sis. alv.22%), sisältää myös pöytäjalustan ja seinäkiinnikkeen.


    • matsuka

      Hyvä ostos. Itse olen ollut tyytyväinen, vaikka ostin käytettynä.

    • coolittaja

      Hyvä ja laadukas ostos. Itse olen ollut erittäin tyytyväinen, vaikka ostin käytettynä. Suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. Oletko kaivattusi tyyppinen henkilö

      ulkoisesti?
      Ikävä
      133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe