olisko kellään kokemusta kiihdyttimillä varustetun betonin käytöstä lattiavalussa?nopeuttaako lattian pinnoitustöitä kuinka paljon?on tulossa kymmenen sentin paksuinen betonilaatta kylppärin lattiaan ja asiakas ei oikein oo mielissään kahen ja puolen kuukauden kuivumisajasta..
pikabetoni
5
8223
Vastaukset
- Testannut
Pikabetoni? Siis se kallistavara, jota on pusseissa.. ei kai niistä lattiaa voi valaa. Varmaan käsitin väärin, mutta se pikabetoni jota itse testasin oli jo ämpärissä kuivaa, kun ei ollut kolmea kättä, saati sitten että lattia pitäsi valaa.
- sammyyy
Betonia kosteuden poistajalla.
Pumppuauton mies sanoi että 10 päivää niin voi laatoittaa, kun normaaliin menee 2 kuukautta.
Tähän en tosin usko.
Hinta oli n.70€ kalliimpi normaaliin betoniin.juu pumppuautosta tulevaa valmista betonia kiihdyttimillä tarkoitin.sehän nopeuttais mukavasti hommia jos noin nopeesti saa laatottaa.. jos edes puolet nopeemmin pääsisi jatkaan ni olis kova sana. ja kosteusmittarillahan sitä pystyy vähän seuraileen kuinka se kuivuu..
- voit tilata
puuhapena kirjoitti:
juu pumppuautosta tulevaa valmista betonia kiihdyttimillä tarkoitin.sehän nopeuttais mukavasti hommia jos noin nopeesti saa laatottaa.. jos edes puolet nopeemmin pääsisi jatkaan ni olis kova sana. ja kosteusmittarillahan sitä pystyy vähän seuraileen kuinka se kuivuu..
olikohan se NP-betonia eli nopeasti päällystettävää ja se kuivuu tosiaan parissa viikossa (tarkista tehtaalta) päällystyskuntoon.
voit tilata kirjoitti:
olikohan se NP-betonia eli nopeasti päällystettävää ja se kuivuu tosiaan parissa viikossa (tarkista tehtaalta) päällystyskuntoon.
ok.kiitos vastauksista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 562906
- 89988
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!13987- 49886
- 84844
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 95729
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86615- 48585
