Valaistunut Mestari astuu esiin!

St. Germain

5

1011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohoh

      LLLLLLLLOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLL

    • AROSUSI-09

      Muistaakseni seuraava ziisuksentapainen on poika,joka tällä hetkellä on about 15-kesäinen.Vähän aikaa pitää vielä vartoilla.Sillä on sitten kaikkien "taivaan joukkojen" tuki takanaan,eli ehkä toi jotain sais aikaiseksikin.(Tietolähteenä Arosuden tietotoimisto)/Viddu tää maailma ole koskaan valmis.Tainoille terqut.

      • Stafroty

        kuin Jeesus vaikken mihinkään paskaan usko vaan ymmärrykseen. Minulle hän siis oli historiallinen heppu, joka todella halusi saada typerät ihmiset tajuamaan missä he elävät. Ei onnistunut, hänestä leivottiin joku hiton jumalpelle, koska ihmiset aina haluaa nojata pelkojensa ansiosta johonkin muuhun, kykenemättä seisomaan tai kävelemään omilla jaloillaan. Ihmiset ovat riippivaisia ja sen tietää myös Poliittinen johtokin, kuin myös vallanpitäjät heidän selkänsä takana, jotka rahanyörien herroja ovat. Ihmiset ovat siis rahaan riippuvaisia ja täydellisesti sen sokeuttamia :) hyvä vain, minä nauran teidän kaltaisille pelleille, samalla säälin planeettaa siitä kun vaihdatte luonnon rahaksi.


      • AROSUSI-09
        Stafroty kirjoitti:

        kuin Jeesus vaikken mihinkään paskaan usko vaan ymmärrykseen. Minulle hän siis oli historiallinen heppu, joka todella halusi saada typerät ihmiset tajuamaan missä he elävät. Ei onnistunut, hänestä leivottiin joku hiton jumalpelle, koska ihmiset aina haluaa nojata pelkojensa ansiosta johonkin muuhun, kykenemättä seisomaan tai kävelemään omilla jaloillaan. Ihmiset ovat riippivaisia ja sen tietää myös Poliittinen johtokin, kuin myös vallanpitäjät heidän selkänsä takana, jotka rahanyörien herroja ovat. Ihmiset ovat siis rahaan riippuvaisia ja täydellisesti sen sokeuttamia :) hyvä vain, minä nauran teidän kaltaisille pelleille, samalla säälin planeettaa siitä kun vaihdatte luonnon rahaksi.

        Kuten myös usko siihen,että olisi joku,joka tekisi kaiken puolestasi.Virtaa ja voimaa on käytettävä omien käsien kautta./Ei tarvitse teititellä:P


    • gegaggrgrgg4wg4

      jopas on paljon ja vihreätä paskaa sivulla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe