Airbagin oranssi merkkivalo kojelaudassa alkoi omia aikojaan vilkkua, se välähtelee ajaessa noin 20 sekunnin välein.
Mikä on valon vilkkumisen todennäköinen syy?
Tarkoittaako valon vilkkuminen, että airbagini ei toimi kolaritilanteessa?
Mitähän (suurinpiirtein) maksaa homman kuntoon laittaminen merkkiliikkeessä? Itse tälle voi tuskin tehdä mitään?
Kiitoksia asiantuntijalle joka vaivautuu vastaamaan!
Airbagin valo vilkkuu - mitä tehdä?
6
1026
Vastaukset
- nipponisti
Mitä menit ostaan foortin, kun et kerta ymmärrä siitä ja sen korjaamisesta mitään, vie se heti korjaamolle, kyllä ne osaa ford-huollossa antaa valohoitoa.
- joopajoo...
Jos joku kyselee tällä palstalla korjausvinkkejä,turha hänelle on neuvoa korjaamolle vientiä.Jos et mitään osaa niin opiskele että osaisit edes jotain
- alla oleva
löystynyt johtoliitin on todennäköisin syy. Kannattaa kokeilla itse.
- Istuimen alla
Istuimen alla ei ainakaan sinne katsomalla näe yhtään johtoa. Missä kohtaa istuimen pohjaa johto on, miten sen löytää?
- korjautuu
kun rattiakselilla oleva airbagin ohjausyksikkö uusitaan..., tyttären Ka:ssa tuli moinen vika ja se ainakin auttoi. Merkkihuollossa pystyvät selvittämään onko vika ohjausyksikössä vai muualla.
- 160 e
Merkkihuollossa... mutta mikähän lienee homman hinta, kun pelkkä vianmääritys maksaa merkkiliikkeessä 60-160 euroa ?
Onko mitään halvempaa tapaa jos tällainen tulee eteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818