Aku Ankka Universumin sankari ei toimi

Antti 8v

20

4833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggh

      HAH,HAH,HAH,HAH,HAA.

    • x6p

      Kokeileppa googlettaa kyseinen peli sen alkuperäisellä nimellä,toivottavasti löytyy sillälailla apua.
      Ja edelliselle "kommentin"laittajalle:olisikohan viisaampaa jos jättäisit nuo hahahahaa viestit kokonaan laittamatta?Noista EI OLE MITÄÄN APUA!
      Toivottavasti Antti poika pääsee pelaamaan kyseistä peliä!

    • h2506

      Itselläni oli sama vika eikä sitä päivitystä löytynyt mistään mutta latasin näytönohjaimelle uudet ajurit niin alkoi toimimaan.

      Ajureita löytää ATIn ohjaomille:
      http://ati.amd.com/support/driver.html

      NVIDIAn ohjaimille:
      http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

      Jos ajurien uusiminen ei auta niin kannattaa suorittaa ohjelma yhteensopivuustilassa eli painat pelin kuvakketta työpöydällä hiiren oikealla näppäimellä ja valitset ominaisuudet. Ominaisuuksista valitset yhteensopivuus ja valitse
      suorita yhteensopivuustilassa. Valitese alaalta käyttöjärjestelmäksi windows 98/me ja paina ok.
      Toivottavasti Antti saa noilla neuvoilla pelin toimimaan.

    • smrv+hiås

      Eli just niinkuin yllä oleva neuvoi...eli kuvakkeesta hiiren kakkosella ominaisuudet...sitten yhteensopivuus sivu, ruksi windows 98/me valikkoon sitten vielä 256 väriä ja näytön tarkkuus 640*480...sen jälkeen asennat vielä koko levyn uudestaa...näin minä sain pyörimään xp koneessa...

    • Raaka Arska

      Korjaus on nimeltään dicompatupdate.exe ja löytyy ainakin israelilaiselta palvelimelta, googlaa!

      • tankki

        asensin päivityksen ei auta mikä nyt on vialla??


      • h2506
        tankki kirjoitti:

        asensin päivityksen ei auta mikä nyt on vialla??

        ookko kokeillu päivityksen lisäks näytönohjaimen ajurien päivitystä ja yhteen sopivuus tilaa?

        ite en tarvinnu päivitystä kun tein nuo


    • asiantuntijahullu

      lataa nintendo 64 versio pc-emulaattorille. se on ihan samallainen, ainoostaan ei vaa saa suomen kieliseks mut mitä välii

      • Päistärikkö

        Minulla on ongelma. En tiedä kuinka karhukopla tason läpi pääsee, siis sen kun yksi karhukoplan veljeksistä yrittää liiskata Akun sillä murskaajallaan. Odotan aina, että se kokeilee murskata Akun kolme kertaa, sitten huomaa vian, ja pyllistää tänne pöäin. Silloin lyön sitä karhukopla ukkoa pehvaan. Se alkaa tulittaa Akua dynamiiteillä, ja sitten taas sillä murskaajalla, sitten taas pyllistää, mä lyön, tulittaa dynamiiteillä, murskaa... APUA!


      • S.A.S.
        Päistärikkö kirjoitti:

        Minulla on ongelma. En tiedä kuinka karhukopla tason läpi pääsee, siis sen kun yksi karhukoplan veljeksistä yrittää liiskata Akun sillä murskaajallaan. Odotan aina, että se kokeilee murskata Akun kolme kertaa, sitten huomaa vian, ja pyllistää tänne pöäin. Silloin lyön sitä karhukopla ukkoa pehvaan. Se alkaa tulittaa Akua dynamiiteillä, ja sitten taas sillä murskaajalla, sitten taas pyllistää, mä lyön, tulittaa dynamiiteillä, murskaa... APUA!

        1. Väistele murskausmoukaria.
        2. Hyppää ja iske pyllistävää karhukonnaa.
        3. Väistele punaisia dynamiitteja, mutta vihreän pommin kohdalla lyö sitä; se lentää karhukonnan päälle.
        Toista kohdat 1, 2 ja 3, mutta varo; moukari hajottaa maan tällä kertaa, joten joudut hyppimään kuilujen yli.
        Toista vielä kerran kohdat 1 ja 2 niin läpäiset tason.


      • MM
        S.A.S. kirjoitti:

        1. Väistele murskausmoukaria.
        2. Hyppää ja iske pyllistävää karhukonnaa.
        3. Väistele punaisia dynamiitteja, mutta vihreän pommin kohdalla lyö sitä; se lentää karhukonnan päälle.
        Toista kohdat 1, 2 ja 3, mutta varo; moukari hajottaa maan tällä kertaa, joten joudut hyppimään kuilujen yli.
        Toista vielä kerran kohdat 1 ja 2 niin läpäiset tason.

        Mistä löytyy Kaupunki kentän Puistokadulta se palanen karhukoplan kuvaan? Osaatko neuvoa?


    • apua kaivataan

      Osaako kukaan neuvoa mistä löytyy Kaupunki kentän puistokadulta palanen karhukoplan kuvaan?Pelattu läpi vaik kuinka monesti mutta palasta ei ole löytyny.

      • ljgliotbkmfg

        ihan lopussa, ennen sitä pyöreää porttia, pitää hypätä sen punahaalarisen ukon "avulla" oikealle talon sisalle, josta kultainen pala löytyy. toivottavasti oli apua :)


    • apua kaipaileva

      Ostin kirpparilta tuon pelin, mutta en pääse pelaamaan kun tulee ilmoitus: Ohjelma, jota yrität suorittaa, edellyttää nykyistä Indeo-pakkauksenhallintaa.
      Voit hankkia tämän Windowsin version kanssa yhteensopivan ohjaimen ottamalla yhteyttä valmistajaan osoitteessa http://indeo.ligos.com.
      Ja tuo on kait maksullinen, niin en varmasti ala yhden pelin takia tuollaista ostamaan.

      Eli onko kellään vinkkejä miten tuon saisi toimimaan?

    • moderator-1

      Vaikka näistä viesteistä onkin jo kauan, niin laitan nyt vielä tähän, että "x6p" on täysin oikeassa siinä, että nuo "HAH,HAH,HAH,HAH,HAA" ovat täysin järjettömiä.
      Keitä ne muka auttaa? Miksi niitä pitää laittaa kun niistä ei ole hyötyä?

      -Moderator-1

    • APUA!!!

      Tuota osaako kukaan sanoa mikä on vikana kun mun aku ankka peli ei suostu käynistymään, mutta olen kyllä suorittanut peli lataukset ja ne kyllä toimivat mutta kun käynnistän peli niin se heti tekee oikosulun, ostin pelin kyllä jotain kymmenen vuotta sitten niin silloin se toimi kyllä normaalisti.

      • Quackers

        Mitä käyttöjärjestelmää käytät? Sen tietäminen voisi auttaa vähän... Anyway, kokeilen yhteensopivuustilaa, yleensä se auttaa asiaan.


    • Hjälppiä?

      Mulla on sama ongelma ton pelin kans. Olen ainakin 3 kertaa yrittänyt asentaa pelin uudestaan. Pääsen siihen kohtaan missä on vihree nuoli ja teksti "suorita" Sitten kun painan sitä niin ruutu katoaa. Lataa hetken mutta tyssää siihen. Mitään ei tapahdu. Mulla on koneena hp ja windows 7. Tää on aika uus malli nii eikö sen takia toimi? Mä oon aika huono näis tietokone jutuis.

    • Aku_iines_hömelö

      Ei osaa... minulla on siis windows 8 tai 8.1 en ole nyt täysin varma mutta ihan sama. Miten saisin tuon pelin toimimaan? Tilasin sen yksityiseltä myyjältä ja levyssä ei ole siis mitään vikaa, mutta ei vaan toimi. Kaikki nuo olen yrittänyt mutta kun painan sitten että pelaa niin ei reagoi mitään????

    • Vuorenviisas980

      Osta vanha tietokone netistä tai jostain koska vanhat pelit toimivat yleensä vanhoilla tietokoneilla ja asenna siihen Windows järjestelmä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe