Dumbledoren sanat

Vanaja

Yleensähän DD'n sanoilla on ollut aika suuri merkitys?
Entäpä mitä merkitystä on sanoilla "Taukki, Vollotus, Kummallisuus, Nipistys".
1. Ne tulivat ekassa kirjassa esille jo.
2. Se ei voi olla mikään huumoripätkä vain, koska se tuli uudestaan esille kuudennessa kirjassa.

Eli mitä merkitystä sanoilla on?

11

4422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

Taukki tarkoittaa Harrya. Vollotus sitä, kun harry vollottaa kuolleita läheisiään. Kummallisuus sitä, kun härry tuntee kumman lämpimän tunteen sydämessään Voldemortia kohtaan. Nipistys merkkaa sitä, että Harry nipistää Voldua persauksista.

• kysyjä...

mitä ne sanat on enkuksi?

• .....

Se voi tietty olla joku
        lausahdus huumorintajuiselta Dumbledorelta,mutta minäkin haluaisin tietää mitkä sanat ovat enkuksi O.o

• ne on!
        ..... kirjoitti:

Se voi tietty olla joku
        lausahdus huumorintajuiselta Dumbledorelta,mutta minäkin haluaisin tietää mitkä sanat ovat enkuksi O.o

Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!

• Hp- FaNi
        ne on! kirjoitti:

Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!

eipä tuu mieleen...

• elina

Niin musta Dumbledore halus niillä osottaa sen että ku se sano "haluaisin sanoo muutaman sanasen" ni yleensä siinä kohtaa ihmiset pitää järkevän puheen. mun mielikuva on että se viestitti ettei kaiken tarvi olla niin virallista, että joskus voi ottaa rennosti... tai joitain.

oon kai ihan hakoteillä... :)

• Jyrki Viertola

Mun mielestä noi sanat vaan osoitti että Dumbliksel on jo joku Alzheimerin tauti tai se on muuten vaan höpsähtäny.

• liian pitkälle

tässä johtolankojen ja muiden merkityksellisten juttujen etsinnässä. nämä sanat oli kyllä ihan vitsi. yleensä ihmiset aloittaa jonkun tylsän ja piiitkän puheen sanomalla että nyt muutama sana.. Lupaan syödä fletkumadon jos osoittautuu että olen väärässä!

• black_fan

antakaa nyt vaan olla. ei kaikki lausahdukset ole mtn. johtolankoja. ihan utopisia juttuja.. :)

• Anonyymi

Joo siis oon tääl 2020 xD mutta ne sanat meinaavat, että luihuiset pitävät muita tupia Tyhminä eli taukkeina, rohkelikot muita pelkureina eli vollottajina, korpinkynnet muita kummallisina koska muut eivät ole niin fiksuja ja puuskupuhit muita väkivallan käyttäjinä kun itse ovat niin kilttejä.

• Anonyymi

Ne voi olla kotitonttujen nimiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7705
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      859
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe