Dumbledoren sanat

Vanaja

Yleensähän DD'n sanoilla on ollut aika suuri merkitys?
Entäpä mitä merkitystä on sanoilla "Taukki, Vollotus, Kummallisuus, Nipistys".
1. Ne tulivat ekassa kirjassa esille jo.
2. Se ei voi olla mikään huumoripätkä vain, koska se tuli uudestaan esille kuudennessa kirjassa.

Eli mitä merkitystä sanoilla on?

11

5149

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

Taukki tarkoittaa Harrya. Vollotus sitä, kun harry vollottaa kuolleita läheisiään. Kummallisuus sitä, kun härry tuntee kumman lämpimän tunteen sydämessään Voldemortia kohtaan. Nipistys merkkaa sitä, että Harry nipistää Voldua persauksista.

• kysyjä...

mitä ne sanat on enkuksi?

• .....

Se voi tietty olla joku
        lausahdus huumorintajuiselta Dumbledorelta,mutta minäkin haluaisin tietää mitkä sanat ovat enkuksi O.o

• ne on!
        ..... kirjoitti:

Se voi tietty olla joku
        lausahdus huumorintajuiselta Dumbledorelta,mutta minäkin haluaisin tietää mitkä sanat ovat enkuksi O.o

Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!

• Hp- FaNi
        ne on! kirjoitti:

Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!

eipä tuu mieleen...

• elina

Niin musta Dumbledore halus niillä osottaa sen että ku se sano "haluaisin sanoo muutaman sanasen" ni yleensä siinä kohtaa ihmiset pitää järkevän puheen. mun mielikuva on että se viestitti ettei kaiken tarvi olla niin virallista, että joskus voi ottaa rennosti... tai joitain.

oon kai ihan hakoteillä... :)

• Jyrki Viertola

Mun mielestä noi sanat vaan osoitti että Dumbliksel on jo joku Alzheimerin tauti tai se on muuten vaan höpsähtäny.

• liian pitkälle

tässä johtolankojen ja muiden merkityksellisten juttujen etsinnässä. nämä sanat oli kyllä ihan vitsi. yleensä ihmiset aloittaa jonkun tylsän ja piiitkän puheen sanomalla että nyt muutama sana.. Lupaan syödä fletkumadon jos osoittautuu että olen väärässä!

• black_fan

antakaa nyt vaan olla. ei kaikki lausahdukset ole mtn. johtolankoja. ihan utopisia juttuja.. :)

• Anonyymi

Joo siis oon tääl 2020 xD mutta ne sanat meinaavat, että luihuiset pitävät muita tupia Tyhminä eli taukkeina, rohkelikot muita pelkureina eli vollottajina, korpinkynnet muita kummallisina koska muut eivät ole niin fiksuja ja puuskupuhit muita väkivallan käyttäjinä kun itse ovat niin kilttejä.

• Anonyymi

Ne voi olla kotitonttujen nimiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      285
      967
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      52
      754
    3. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      681
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      35
      604
    5. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      49
      586
    6. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      52
      574
    7. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      33
      526
    8. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      34
      487
    9. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      477
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      475
    Aihe