Dumbledoren sanat

Vanaja

Yleensähän DD'n sanoilla on ollut aika suuri merkitys?
Entäpä mitä merkitystä on sanoilla "Taukki, Vollotus, Kummallisuus, Nipistys".
1. Ne tulivat ekassa kirjassa esille jo.
2. Se ei voi olla mikään huumoripätkä vain, koska se tuli uudestaan esille kuudennessa kirjassa.

Eli mitä merkitystä sanoilla on?

11

5112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

Taukki tarkoittaa Harrya. Vollotus sitä, kun harry vollottaa kuolleita läheisiään. Kummallisuus sitä, kun härry tuntee kumman lämpimän tunteen sydämessään Voldemortia kohtaan. Nipistys merkkaa sitä, että Harry nipistää Voldua persauksista.

• kysyjä...

mitä ne sanat on enkuksi?

• .....

Se voi tietty olla joku
        lausahdus huumorintajuiselta Dumbledorelta,mutta minäkin haluaisin tietää mitkä sanat ovat enkuksi O.o

• ne on!
        ..... kirjoitti:

Se voi tietty olla joku
        lausahdus huumorintajuiselta Dumbledorelta,mutta minäkin haluaisin tietää mitkä sanat ovat enkuksi O.o

Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!

• Hp- FaNi
        ne on! kirjoitti:

Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!

eipä tuu mieleen...

• elina

Niin musta Dumbledore halus niillä osottaa sen että ku se sano "haluaisin sanoo muutaman sanasen" ni yleensä siinä kohtaa ihmiset pitää järkevän puheen. mun mielikuva on että se viestitti ettei kaiken tarvi olla niin virallista, että joskus voi ottaa rennosti... tai joitain.

oon kai ihan hakoteillä... :)

• Jyrki Viertola

Mun mielestä noi sanat vaan osoitti että Dumbliksel on jo joku Alzheimerin tauti tai se on muuten vaan höpsähtäny.

• liian pitkälle

tässä johtolankojen ja muiden merkityksellisten juttujen etsinnässä. nämä sanat oli kyllä ihan vitsi. yleensä ihmiset aloittaa jonkun tylsän ja piiitkän puheen sanomalla että nyt muutama sana.. Lupaan syödä fletkumadon jos osoittautuu että olen väärässä!

• black_fan

antakaa nyt vaan olla. ei kaikki lausahdukset ole mtn. johtolankoja. ihan utopisia juttuja.. :)

• Anonyymi

Joo siis oon tääl 2020 xD mutta ne sanat meinaavat, että luihuiset pitävät muita tupia Tyhminä eli taukkeina, rohkelikot muita pelkureina eli vollottajina, korpinkynnet muita kummallisina koska muut eivät ole niin fiksuja ja puuskupuhit muita väkivallan käyttäjinä kun itse ovat niin kilttejä.

• Anonyymi

Ne voi olla kotitonttujen nimiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      66
      2382
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1367
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      65
      1115
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1077
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      77
      803
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      650
    8. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      648
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      23
      615
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      27
      571
    Aihe