Dumbledoren sanat

Vanaja

Yleensähän DD'n sanoilla on ollut aika suuri merkitys?
Entäpä mitä merkitystä on sanoilla "Taukki, Vollotus, Kummallisuus, Nipistys".
1. Ne tulivat ekassa kirjassa esille jo.
2. Se ei voi olla mikään huumoripätkä vain, koska se tuli uudestaan esille kuudennessa kirjassa.

Eli mitä merkitystä sanoilla on?

11

4684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

Taukki tarkoittaa Harrya. Vollotus sitä, kun harry vollottaa kuolleita läheisiään. Kummallisuus sitä, kun härry tuntee kumman lämpimän tunteen sydämessään Voldemortia kohtaan. Nipistys merkkaa sitä, että Harry nipistää Voldua persauksista.

• kysyjä...

mitä ne sanat on enkuksi?

• .....

Se voi tietty olla joku
        lausahdus huumorintajuiselta Dumbledorelta,mutta minäkin haluaisin tietää mitkä sanat ovat enkuksi O.o

• ne on!
        ..... kirjoitti:

Se voi tietty olla joku
        lausahdus huumorintajuiselta Dumbledorelta,mutta minäkin haluaisin tietää mitkä sanat ovat enkuksi O.o

Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!

• Hp- FaNi
        ne on! kirjoitti:

Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!

eipä tuu mieleen...

• elina

Niin musta Dumbledore halus niillä osottaa sen että ku se sano "haluaisin sanoo muutaman sanasen" ni yleensä siinä kohtaa ihmiset pitää järkevän puheen. mun mielikuva on että se viestitti ettei kaiken tarvi olla niin virallista, että joskus voi ottaa rennosti... tai joitain.

oon kai ihan hakoteillä... :)

• Jyrki Viertola

Mun mielestä noi sanat vaan osoitti että Dumbliksel on jo joku Alzheimerin tauti tai se on muuten vaan höpsähtäny.

• liian pitkälle

tässä johtolankojen ja muiden merkityksellisten juttujen etsinnässä. nämä sanat oli kyllä ihan vitsi. yleensä ihmiset aloittaa jonkun tylsän ja piiitkän puheen sanomalla että nyt muutama sana.. Lupaan syödä fletkumadon jos osoittautuu että olen väärässä!

• black_fan

antakaa nyt vaan olla. ei kaikki lausahdukset ole mtn. johtolankoja. ihan utopisia juttuja.. :)

• Anonyymi

Joo siis oon tääl 2020 xD mutta ne sanat meinaavat, että luihuiset pitävät muita tupia Tyhminä eli taukkeina, rohkelikot muita pelkureina eli vollottajina, korpinkynnet muita kummallisina koska muut eivät ole niin fiksuja ja puuskupuhit muita väkivallan käyttäjinä kun itse ovat niin kilttejä.

• Anonyymi

Ne voi olla kotitonttujen nimiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      90
      6352
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3170
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe