Pamela Tola RASKAANA

Kekkonenkokkonen

Iltasanomissa luki tänään, että Pamela Tola on raskaana. Kiinnostaa vain että kuka tämän tulevan vauvan isä Pauli oikein on? Onko hänkin joku näyttelijä vai ihan tavisko vain?

11

24578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeen

      Pamela Tola. Pitäiskö toikin muka tuntee?

    • naurattaa

      Jos luet jutun kunnolla läpi, niin sinulle selviää myös se, mikä Pamelan poikaystävä on ammatiltaan. Mitä hänen ammatillaan on edes väliä.

      • näitä palstoja

        jos se on teidän mielestänne niin kohtuutonta puhua julkkisten yksityiselämästä. En oikein keksi muuta syytä, kuin että olette äärimmäisen kiinnostuneita julkkisten asioista, mutta liian heikko itsetunto estää teitä myöntämään sitä edes itsellenne. En aio tuntea huonoa omaatuntoa, jos olen kiinnostunut tietämään kuka on Pamela Tolan poikaystävä ja tulevan lapsen isä, koska se kiinnostus on aitoa: Tola on ensisijaisesti hyvä näyttelijä, mutta sen lisäksi hirveän kaunis ja pidän hänestä kaikin puolin, ja jollain tapaa hän on myös esikuvani. Tola on hakeutunut Teatterikorkeakouluun, eli halunnut päästä huomion keskipisteeksi, näyttelijäksi ja ihmisten tietoisuuteen. Hän on oletettavasti ollut myös tietoinen julkisuuteen liittyvistä haittapuolista jo silloin kun hän oli vielä tavis. Julkkis on aina julkkis, jos ei sitten esiinny jonain hahmona, kuten Lordi. Minä en halua joutua seiskan kanteen, joten en sen vuoksi hakeudu Idolsiin, Teatterikorkeaan tai muuallekkaan missä yksityiselämäni joutuisi tarjottimelle.


      • taitaapa olla!!
        näitä palstoja kirjoitti:

        jos se on teidän mielestänne niin kohtuutonta puhua julkkisten yksityiselämästä. En oikein keksi muuta syytä, kuin että olette äärimmäisen kiinnostuneita julkkisten asioista, mutta liian heikko itsetunto estää teitä myöntämään sitä edes itsellenne. En aio tuntea huonoa omaatuntoa, jos olen kiinnostunut tietämään kuka on Pamela Tolan poikaystävä ja tulevan lapsen isä, koska se kiinnostus on aitoa: Tola on ensisijaisesti hyvä näyttelijä, mutta sen lisäksi hirveän kaunis ja pidän hänestä kaikin puolin, ja jollain tapaa hän on myös esikuvani. Tola on hakeutunut Teatterikorkeakouluun, eli halunnut päästä huomion keskipisteeksi, näyttelijäksi ja ihmisten tietoisuuteen. Hän on oletettavasti ollut myös tietoinen julkisuuteen liittyvistä haittapuolista jo silloin kun hän oli vielä tavis. Julkkis on aina julkkis, jos ei sitten esiinny jonain hahmona, kuten Lordi. Minä en halua joutua seiskan kanteen, joten en sen vuoksi hakeudu Idolsiin, Teatterikorkeaan tai muuallekkaan missä yksityiselämäni joutuisi tarjottimelle.

        Tuolla moraalilla Seiskaan toimittajaksi! Yhtä alhainen käsitys ja suhtautuminen julkkisten yksityisyyteen!!


      • marko25
        näitä palstoja kirjoitti:

        jos se on teidän mielestänne niin kohtuutonta puhua julkkisten yksityiselämästä. En oikein keksi muuta syytä, kuin että olette äärimmäisen kiinnostuneita julkkisten asioista, mutta liian heikko itsetunto estää teitä myöntämään sitä edes itsellenne. En aio tuntea huonoa omaatuntoa, jos olen kiinnostunut tietämään kuka on Pamela Tolan poikaystävä ja tulevan lapsen isä, koska se kiinnostus on aitoa: Tola on ensisijaisesti hyvä näyttelijä, mutta sen lisäksi hirveän kaunis ja pidän hänestä kaikin puolin, ja jollain tapaa hän on myös esikuvani. Tola on hakeutunut Teatterikorkeakouluun, eli halunnut päästä huomion keskipisteeksi, näyttelijäksi ja ihmisten tietoisuuteen. Hän on oletettavasti ollut myös tietoinen julkisuuteen liittyvistä haittapuolista jo silloin kun hän oli vielä tavis. Julkkis on aina julkkis, jos ei sitten esiinny jonain hahmona, kuten Lordi. Minä en halua joutua seiskan kanteen, joten en sen vuoksi hakeudu Idolsiin, Teatterikorkeaan tai muuallekkaan missä yksityiselämäni joutuisi tarjottimelle.

        No huh huh, ei voi kuin hämmästellä sinun asennettasi. Toivottavasti kasvat ihmisenä kun vähän vanhenet. Minusta kaikille julkkiksille pitäisi suoda yksityisyys, jos he niin haluavat.


    • Koivistovoivisto

      Pauli on melkoisen tavis, ei näyttelijä. Eteläespoolainen, lumilauta-/skeittipiireissä liikkuva sosiaalinen tyyppi, joka ei kyllä ole seurustellut Pamelan kanssa vuosia, ennemminkin kuukausia. Viime talvesta tietääkseni.

      • Kekkonenkokkonen

        samanlainen juttu kuin tämä tapaus Leppilampi, eli lehtien palstoilla väitetään seurustelua kestäneen jo vuosia, vaikka todellisuudessa lapsi on saanut alkunsa kenties ensitapaamisella viinanhuuruisissa merkeissä. Taitaa nuo näyttelijät olla aika spontaania porukkaa. En kuitenkaan epäile etteikö nämä julkkisjälkeläiset saisi asianmukaista hoitoa. Olis vaan coolia, jos joku kerrankin myöntäisi, että odottaa vahinkolasta, eikä keksisi peitetarinoita. Jasmin Mäntylä kertoi hiljan seiskalehdessä tehneensä abortin ja se tekee hänestä inhimillisen. Sellaista ihmistä on vaikea vihata.


    • metallikukko

      tämä Pauli kun on Suomen kauneimman naisnäyttelijän siunattuun tilaan saattanut.

    • a_e_r_

      ihanko totta sehän näyttelee siinä saippua prinsissä

    • Tolaton

      Pauli on melkein 50-vuotias tietääkseni ,ei ihan mikään nuori skedemään.

      • höpöhpöhpö

        Tositietoa: Pauli on kyllä pamelaa vain pari vuotta vanhempi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      133
      1342
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1195
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      846
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      156
      832
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      150
      733
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      728
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      588
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      575
    Aihe