Mitä leluja Nintendogs-koirasi tuntuu "rakastavan"? Mitä leluja se ei siedä? Ja minkä rotuinen koira on? Vaikuttaako musiikki (esim. "surprise" record) koiran luonteeseen ja "lelupelkoon"?
-minun nintendogsini, newyorkshiren terrieri, haukkuu ja pelkää erityisesti mehupulloa, "bark ballia" ja oksaa. Se pitää erityisesti vetoköydestä, jalkapallosta ja kumisienestä. Nintendogsini on välillä hieman pelokas saippuakuplista, mutta välillä taas erittäin iloinen niistä (outoa, onko muillakin tällaisia kummallisuuksia?.
Minulla on Nintendogs: Chihuahua. Missä vaiheessa siihen alkaa saamaan uusia rotuja (erityisesti kiinnostaisi milloin saatavaksi tulee saksanpaimenkoira, kultainennoutaja, labradori, collie...)?
Kun Nintendogsia silittää/on sen kanssa, niin joskus näyttöön tulee "hehkuvan luun" kuva. Mitä se tarkoittaa? "Hehkuvan luun" ja "hehkuvan käskynymmärryslampun" voi syöttää koiralle, mutta mitä niiden syöttäminen vaikuttaa?
Kiitos vastanneille ;)
Nintendogsista
6
419
Vastaukset
- kysymyksentapaisia
No erityisesti minua kiinnostaisi kuinka monta trainer pointsia tarvitaan mihinkin rotuun Nintendogs: Chihuahua -versiossa (lista, kiitos ;)?
Ja se silittelystä yms. esiin tuleva hehkuva luu: kannattaako syöttää se koiralle? Entä "ymmärryslamppu"?- squeek
kannattaa
- Homecoming
ei kannata antaa niitä esc. juttuja, kuten pullot ja kepit, kamerat,kuvat koska koirat ei tykkää niistä kannattaa vain myydä ne. Ainoa mikä sinne tulee josta koirat pitävät on sellainen pehmo-nalle. Muistaakseni siittä "hehkuvasta" luusta saa bonus treiner-pointsin (kouluttajan pisteet) ja opettaessa se oppii enemmän kun antaa niitä "käskynymmärryslappuja". Uusia rotuja ja sisustuksia tulee silloin kun olet saanut paljon niitä treinerpointseja, muistaakseni joka tuhannella tulee uusi koira.
Pisteitä saa tosi hyvin kilpailuista, eteenkin jos voittaa. Champion luokassa mulle tulee aina 100 pistettä kun koirani voittaa.
Mulla saipuakuplien kanssa käy lähes aina niin että ekaks se haukkuu ja tulee vähän lähemmäs, mut sit ne alkaa innoissas juosta ja ottaa kiinni, ihan normaalia :D
Niin ja ne hehkuvat on sitten vissiin vaan niitä bonuksia.
Musiikki ei ainakaan tietääkseni vaikuta mihinkkään.
Koirani rakastaa vetoköyttä.- shiban
moi tää eiliity aiheeseen mut kuitenkin mul on kaikki rodut 2erikois rotua;) omistan labbis version. mun trainer pointit on:999999. mun tietääkseni se hehkuva luu tekaa bonusta syotettynä:)?
- Catfan.fi
No mula ei vielä oo sellast pelii, mut miten paljon se peli maksaa, ja onko se vaan nintendo DS sälle vai myös Nintendo DSiille?
Mun kaveril kyl on semmone:)
Ja ei se näytä pelkäävän mitään lelua, vähän ehkä... Eikä se sinäänsä rakasta
muuta kun harjaamista...
Ja pesua.
T:Catfan.fi - I love Nintendogs
Niitä leluja ei tarvi myydä. Voit totuttaa koirat tykkäämään leluista, joita ne inhoaa, mutta se vie vähän aikaa. Minun koirani tottuivat, eikä ne enää pelänny niitä leluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Seksuuaalivinksataneiden toimintaa rahoitetaan valtion varoilla.
Setan toimintaa rahoitetaan valtionavustuksilla, joilla mm kierretään kouluissa haalimassa alaikäisiä mukaan perverssii444696Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1304151Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta333727Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1462729Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten862593Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole462548Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom132531Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin682333Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt551977Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html1531824