Tein itselleni sideerisen kartan. Olen tällä länsimaisella järjestelmällä nouseva leijona, mutta sideerinen kartta näytti minun sideerisenä olevan nouseva skorpioni.
Meni kerralla yli hilseen. Eikö minun pitäisi olla nouseva rapu sideerisellä? Muut planeetat näyttivät olevan ihan ok tuossa kartalla. Siis yhden merkin jäljessä.
Osaisko joku sanoa?
4
248
Vastaukset
Luulisin että tuolla kellonajalla ja syntymäpaikkakunnalla olisi merkitystä kun sideeristä karttaa tehdään. Ehkä se johtuu siitä?
Hassua mulla ainakin nouseva/kuu kaksoset muuttuu häräksi aurinkomerkki pysyy samana kuin trooppisessakin eli vesimiehessä.Ehkäpä joku joka on enemmän perehtynyt tuohon sideeriseen osaisi neuvoa paremmin?!- ero että
toinen kartta tehdään 2000 vuotta sitten olleella taivaankuvalla, ja tuo sideerinen sitten tehdään tällä nykyisellä taivaankuvalla. Sen takia nuo merkit siirtyvät ihan päin mäntyä.
- Ymmällä.
ero että kirjoitti:
toinen kartta tehdään 2000 vuotta sitten olleella taivaankuvalla, ja tuo sideerinen sitten tehdään tällä nykyisellä taivaankuvalla. Sen takia nuo merkit siirtyvät ihan päin mäntyä.
Tuo ei selitä ilmiötä. Askendentinhan pitäisi siirty misestä johtuen siirtyä sideeriseen rapuun eikä skorpioniin kun trooppisessa on leijona.
Vai onko sideeriseen askendenttiin jotain ihmeellisiä laskusääntöjä, joista en tiedä? - Ymmällä.
Ehkä olet syntynyt rajapäivänä ja vesimiehen tähdistön raja sideerisenä on päällekkäinen trooppisen vyöhykkeen kanssa. Sinulla kuitenkaan merkit eivät näytä hypänneen neljää merkkiä kuten itsellä.
Joku itselleni tuntematon laskusääntö voisi selittää ison siirtymän. Jos joku siis tietää lähemmin niin hieno homma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022226- 1041664
- 821337
- 1281333
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601078Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601054- 511027
- 36952
- 33824