Onko tietoa mistä saa apua, soinut jo kolme kk kirkkaalla äänellä, alko melussa, auttaako akupunktio?
TINNITUS
6
2290
Vastaukset
- Eve 38
Enpä usko, että auttaa.
Itselläni myös tinnitusta eikä tähän mikään auta.
Itse olen niinkuin sitä ei olisikaan. Hiljaisuudesta ei kyllä voi nauttia, kun koskaan ei ole hiljaista. - sitkeyttä
Alle 50 v akupunktio tehoaa parhaiten. Koska olen jo 50 , tinnutus ei kokonaan häipynyt, hoidan nyt reikillä ja paljon en huomaa normaalisti.
- plm
Mikä on reiki??
- energiahoitoa
plm kirjoitti:
Mikä on reiki??
kaiketi.Googlaa,niin löydät tiedon.
- ritu
Moi,
Mun Akupunktiohoitaja on kuullemma hoitanut tinnitusta!!!
Varmaan ihan hirvee vaiva :(
Tsemppiä! - sanna.
Itselläni kyllä tinnitus parani käsittääkseni JUMALAN ARMOSTA!:)
Mutta siis...voit yrittää itsekin tehdä asialle jotain kuten yrittää rentouttaa niskalihaksiasi.
Lisäksi joku hiljainen "taustakohina" saattaa auttaa...ettei itse tinnitus puske etualalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205