Eli mitä ötököitä teillä on lemmikkeinä? Kasvatatteko niistä jotain?
Mikä on teidän lempiötökkä?
kiitos jo etukäteen!!!
Mitä ötököitä/sirkkoja teil on lemmikkinä?
2
399
Vastaukset
Minulla on lemmikkinä kummitussirkkoja tällä hetkellä kahta lajia: Medauroidea extradentata ja Phaenopharos khaoyaiensis. Ensimmäistä on 11 kappaletta ja jälkimmäistä on 3. Kaikki ne olen itse kasvattanut munista asti. Kasvatan siis molempia lajeja (minulta saa tällä hetkellä molempien munia ja M. extradentatan poikasia).
Huomenna, tai oikeastaan tänään 6.8., saan kahta lajia lisää: Lochodes cultratolobatus (kaksi naarasta ja koiras) ja Ctenomorphodes briareus (naaras ja koiras).- Eeca
on tällä hetkellä sauvasirkkoja, kaksi Carausius morosusta. Kohta pitäisi tulla myös Ramulus artemiksen munia. Eli sauvasirkat ovat ehdottomasti "lempiötököitäni". :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195477
- 715188
- 924218
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582039- 451897
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723