ai muka

floppi3?

huomaatte sitten miten ps3 myy ku leipää ku se tulee kauppohin

8

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta pälöössä

      voi kyllä pitää paikkansa paitsi että 1 mutta se tulee maksaa jonkun noin 500e alussa mutta ainakin sitten kun hinta laskee :D

      • Ps4

        Kone maksaa 650e eikä 500e
        Ihmetyttää kuinka se voi maksaa noin paljon kun se on tehottomanpi kuin xbox360.
        Kyllä Ps2-slim mallinkin hinta on laskenut Hinta julkaisupäivänä (pari vuotta sitten) 179e ja hinta Nyt sekin on 179e hinta on laskenut todella paljon huimat 0e. Kone oli aika hyvä sijoitus kun sen hinta ei ole pudonnut yhtään sitten julkaisu päivän. Harmi ettei koneelle tullut vain hyviä pelejä joita olisi jakssanut(liian huono kuva ja pitkät lataus ajat) pelata.

        ps2 littu-malli (julkaisu päivänä ostettu) omistaja


      • hinta..
        Ps4 kirjoitti:

        Kone maksaa 650e eikä 500e
        Ihmetyttää kuinka se voi maksaa noin paljon kun se on tehottomanpi kuin xbox360.
        Kyllä Ps2-slim mallinkin hinta on laskenut Hinta julkaisupäivänä (pari vuotta sitten) 179e ja hinta Nyt sekin on 179e hinta on laskenut todella paljon huimat 0e. Kone oli aika hyvä sijoitus kun sen hinta ei ole pudonnut yhtään sitten julkaisu päivän. Harmi ettei koneelle tullut vain hyviä pelejä joita olisi jakssanut(liian huono kuva ja pitkät lataus ajat) pelata.

        ps2 littu-malli (julkaisu päivänä ostettu) omistaja

        nousee kun kone ahetaan niin täyteen kaikkea turhaa roinaa, joilla ei tee sitten yhtään mitään.koneeseen kun tulee vika niin julmettu kun on kallista.


      • hinta.. kirjoitti:

        nousee kun kone ahetaan niin täyteen kaikkea turhaa roinaa, joilla ei tee sitten yhtään mitään.koneeseen kun tulee vika niin julmettu kun on kallista.

        Varten on se halvempi karsittu versio jos kerta on liikaa ahdettu turhaa roinaa kalliimpaan versioon.


      • Öklö Pöklö

        Boxi on parempi kuin ps3 netti bugaa enemmän boxi ei yhtään ps3 on ÖASJKdköashrovhnjeuirptyqa384ytuidfhgpauidyrtq4359o p0U`?/)U#5078u93iwj Boxi on Pro !


    • sorivaan...

      Kun floppi3 saapuu kauppojen hyllyille joskus vuoden 2007 aikana, huomaatte että Sonyn heikkolaatuiseen rupukonsoliin ei kukaan täysijärkinen haaskaa rahojaan, varsinkin kun X360:n kaltaisia parempiakin vaihtoehtoja on.

      • kannattaa miettiä kokonaisu...

        parempi,kuin PS3,mutta PS3 saattaa olla ominaisuuksiltaan,...mm.Blu-ray -asema on vakiona niin parempi!.
        Xbox 360 on polygonien määriltään/sekunnissa parempi ainakin:PS3 275polygonia/sekunnissa (VS.) Xbox 360 (500)polygonia/sekunnissa!.


      • oli oikea
        kannattaa miettiä kokonaisu... kirjoitti:

        parempi,kuin PS3,mutta PS3 saattaa olla ominaisuuksiltaan,...mm.Blu-ray -asema on vakiona niin parempi!.
        Xbox 360 on polygonien määriltään/sekunnissa parempi ainakin:PS3 275polygonia/sekunnissa (VS.) Xbox 360 (500)polygonia/sekunnissa!.

        Microsoft teki hyvän päätöksen kun antoi asiakkalle mahdollisuuden valita haluaako HD-DVD-lukijaa, toisin kuin Sony joka pakkomyy Blu-Ray -viritelmäänsä ilman mitään takeita siitä että siitä tulisi minkäänlainen standardi. Mahtaa olla mukavaa omistaa kallis Blu-Ray -soitin jonka kuvanlaatu ja ääni ovat huomattavasti heikommat kuin HD-DVD:ssä.

        http://www.highdefdigest.com/feature_blurayvshddvd_firstcomparison.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe