Tilanne on siis seuraavanlainen:
Ostin uuden Nokia 3250 musiikkipuhelimen ja kotona laitoin sen lataukseen. Seuraavana päivänä huomattiin, että kun puhelimen laittaa päälle niin kaikki tekstit eivät näy ja lisäksi näytön alareunassa on noin peukalonpään kokoinen musteläiskää muistuttava jälki. Kävin puhelimen kanssa liikkeessä, josta se ostettiin ja sieltä kerrottiin, ettei puhelinta voi palauttaa ja että Nokian takuu ei koskaan korvaa näyttöä. Onko todellakin näin, että maksoin uudesta puhelimesta käyvän hinnan ja nyt pitäisi tyytyä siihen, että puhelin on rikki?
Uusi puhelin->näyttö hajalla ja takuu ei korvaa?
9
955
Vastaukset
- Pyyhis
Uudessa puhelimessa takuu koskee kaikkia osia. Sanoisin että myyjä yrittää kusettaa sinua. Kysy suoraan jostain huoltoliikkestä esim. Auria matkapuhelinhuollosta.
- Todellista?
Tarkoitus on mennä käymään huoltoliikkeessä heti maanantaina. Halusin vain varmistaa, että olenko aivan hakoteillä kun kuvittelen, että takuu nimenomaan on tällaisia tilanteita varten.
- askldasd
Todellista? kirjoitti:
Tarkoitus on mennä käymään huoltoliikkeessä heti maanantaina. Halusin vain varmistaa, että olenko aivan hakoteillä kun kuvittelen, että takuu nimenomaan on tällaisia tilanteita varten.
joo kyllä nyt myyjä on yrittäny kusta sinua linssiin. ehdottomasti korvaa takuu tuon. haastat ennemmin nokian oikeuteen kun annat asian olla, saatana :)
- fadsafsagasgsa
Todellista? kirjoitti:
Auringon valoon
- hömmöhh
Todellista? kirjoitti:
mihin tahansa Nokian valtuuttamaan huoltoon ja kyllä korjaavat. Pyydä myös lainapuhelin käyttöön korjauksen ajaksi, jos tarvitset.
Huoltoliikkeen myyjä on väärässä. Hän on ilmeisesti lukenut, että ko. näyttötyypeissä on yleisesti muutamia koko ajan palavia tai sammuneita pikseleitä, mutta ei tässä siitä ole kysymys, jos näytössä on suuri musta alue.
"...olenko aivan hakoteillä kun kuvittelen, että takuu nimenomaan on tällaisia tilanteita varten."
Olet aivan oikeassa.
Lähin huoltoliike löytyy täältä: http://www.nokia.fi/ - Todellista?
Todellista? kirjoitti:
Kiitoksia vaan kaikille. :) Maanantaina lähden selvittelemään asiaa ja en anna periksi.
Niin ja kun joku kyseli, niin puhelin ei ollut auringon valossa. - koskaan
Todellista? kirjoitti:
Kiitoksia vaan kaikille. :) Maanantaina lähden selvittelemään asiaa ja en anna periksi.
Niin ja kun joku kyseli, niin puhelin ei ollut auringon valossa.korvaa näyttöä takuuna!
Ei missään olosuhteissa eikä koskaan!
Toki jos on Roope Ankka, niin voi Nokian haastaa oikeuteen.
Siinä voi varautua sitten muutamien miljoonien eurojen menetykseen,
eikä saa sitä 30e näyttöään takuuna, kun häviää jutun.
Mutta EI KOSKAAN; eikä missään olosuhteissa näyttöä korvata takuuna.
Huollot sanoo aina, että itse rikottu, kolhittu, ollut auringossa, yms.
Sinänsä kiva olisi tuo Nokian tyyli murtaa, mutta eipä taida olla halukkaita menettämään miljooniaan...;) - SN-78
Todellista? kirjoitti:
Kuinka kävi? Minulla on nokia 3250 känny. Huomasin yllättäen näytön olevan rikki. Samanlainen musteläiskää muistuttava jälki näytön alareunassa. Vein puhelimen takaisin kauppaan ja he lähettivät huoltoon. Vastaus huollosta oli EI MENEE TAKUUSEEN. Puhelin on saanut iskun tai pudonnut. Ja kumpaakaan ei ole tapahtunut, mutta millä minä sen todistan. Harmittaa todella paljon, koska puhelin uusi (alle kk vanha) ja nyt käyttökelvoton. Nimimerkki "Todellista?" kysyisinkin sinulta kuinka sinulle kävi, menikö takuuseen?
ps. kyllä puhelimen täytyy normaalia käyttöä kestää. - Todellista?
SN-78 kirjoitti:
Kuinka kävi? Minulla on nokia 3250 känny. Huomasin yllättäen näytön olevan rikki. Samanlainen musteläiskää muistuttava jälki näytön alareunassa. Vein puhelimen takaisin kauppaan ja he lähettivät huoltoon. Vastaus huollosta oli EI MENEE TAKUUSEEN. Puhelin on saanut iskun tai pudonnut. Ja kumpaakaan ei ole tapahtunut, mutta millä minä sen todistan. Harmittaa todella paljon, koska puhelin uusi (alle kk vanha) ja nyt käyttökelvoton. Nimimerkki "Todellista?" kysyisinkin sinulta kuinka sinulle kävi, menikö takuuseen?
ps. kyllä puhelimen täytyy normaalia käyttöä kestää.Hyvin siinä lopulta kävi. Kävin ensin liikkeessä, josta puhelin oli ostettu ja siellä sanottiin, että ei tule menemään takuuseen vaan korjaus pitää maksaa itse. Kysyin, että voisiko kyseessä olla valmistusvirhe, kun puhelinta ei ollut mitenkään paiskottu ja se oli ollut käytössä niin vähän aikaa. Myyjä sanoi, ettei näyttö mene hajalle kuin mekaanisesta syystä eli paineesta, joka yleensä aiheutuu iskuista tai tärähdyksistä. Myös kuumuus voisi olla yksi tekijä. En kuitenkaan antanut periksi vaan soitin Nokian asiakaspalveluun ja sieltä kerrottiin, että puhelimen pitäisi kyllä kestää jopa lattialle putoaminen. Lopulta kiikutin puhelimen huoltoon ja selvisi, että näytön hajoaminen johtui jännitteestä eli jonkin sortin valmistusvirhe oli kyseessä ja näyttö laitettiin kuntoon takuuhuoltona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751