sheriffit??

marjo35

Olin yöllä 6.8.2006 lesbojen chatissä..en toiminut mitenkään chat-huoneitten sääntöjen vastaisesti,silti minut suljettiin ulkopuolelle??
Kerkesin juttelee vain yhden nikin(sheriffi)kanssa
ja olin ulkona lopun illan!!!!!!!!miksi??
Kuka voi olla nain mielivaltainen ja mixi??enkö
mielyttänyt sheriffin käsitystä kunnon lesbosta,lesbo olen ollut jo 20v..kunnollisesta en osaa sanoo??kertokaa te kokemuxistanne..en tiedä mihin moisesta kohtelusta valittaa,mutta tälläinen kohtelu ei tuntunut kivalta.:(

12

1885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marjo35

      mainitsin chatissä seksi sanan ja se riitti minun
      sulkemiseen ulos.Ja mainitsin moisen sanan provosoivassa mielessä..en hakiessa seksiä,mutta joku tosikko sheriffinä??jessus,jos tämä käytäntö
      täällä etsin kyllä muun foorumin!!olen rekistöröity käyttäjä..kertokaa mihin voin ilmoittaa moisesta kohtelusta,itse en keksinyt??

      • on aiheellista

      • valta korruptoi

        No siinähän se tulikin jo otsikossa ja nikissä.
        Kielletyt sanat ovat sefuille kuin punainen vaate, eivät enää näe asiaa sanan takana. Toimivat automaattisesti kuin koneet: kielletty sana - siis ulos. Mitenköhän kävis jos kielletyksi sanaksi lisättäisiin vaikkapa 'moi'? ;)

        Itse asiassa aika pelottava ilmiö ... tulee mieleen george orwell...


      • kun et sit

        kas kun et sit kirjoittanut äskeistä vali-valivuodatustasi rekisteröityneenä.
        että silleen


      • HÄH?
        kun et sit kirjoitti:

        kas kun et sit kirjoittanut äskeistä vali-valivuodatustasi rekisteröityneenä.
        että silleen

        Ovatko ei-rekisteröityneet keskustelijat sitten sellaista pohjasakkaa että heitä saa kohdella miten vaan. Eivätkä he edes saisi valittaa kohtaamastaan epäoikeudenmukaisuudesta?


      • rekattu]
        HÄH? kirjoitti:

        Ovatko ei-rekisteröityneet keskustelijat sitten sellaista pohjasakkaa että heitä saa kohdella miten vaan. Eivätkä he edes saisi valittaa kohtaamastaan epäoikeudenmukaisuudesta?

        kyllä!


      • ei rekattu
        rekattu] kirjoitti:

        kyllä!

        Suomi24 chatissa ei olisi toimintoa, jolla rekkaamattomat pääsevät keskustelemaan jos olisi tarkoitus, että vaan rekisteröityneet pääsisivät jutulle.

        Käytä VIP-huonetta jos et halua rekkaamattomia plantaasillesi!


      • se seriffi oli APACHET ymmärrän varsin hyvin, hän antoi minullekin asiattoman bannin, eli ei muuta ku ylläpidolle postia, eiköhän asia järjesty?


      • housuissas
        pikkanen13 kirjoitti:

        se seriffi oli APACHET ymmärrän varsin hyvin, hän antoi minullekin asiattoman bannin, eli ei muuta ku ylläpidolle postia, eiköhän asia järjesty?

        tuskin tämä keskustelu koskee sua millään lailla!


    • kans

      minuakin on kohdelleet seriffit kaltoin.. en asiasta valittanut koska asia oli jo tapahtunut ja päivä pilalla :) olin nuoret chatissa koska olin silloin vielä 17v niin joku kkos sefu alkaa mulle että mee pois yli ikänen.. sefu väitti että valehtelen. no kirjauduin uudestaan heti perään ja asiallisesti kysin että miks mut potkittiin ulos.. niin enää ei tullu minkään näkösiä selityksiä.. monoa vaan..

      no aikaa kuluin ja tulin täys ikäseksi olin nuoret sinkut chatissa koska siellä ei ole ikärajaa niin joku monkey sefu alko ihan yleisesti vittuileen että sinäkös se oot luvannu maksaa nuorten tyttöjen alaston kuvista. minä olin ihan että häh en tosi.. no ei mitään anteeksi pyytelyitä kuulunu

      • niin..

        En noissa paikoissa ite kulje mutta tilanne on kaikkialla sama. Sefu kun ei voi mistään (onneksi) tarkastaa kuka käyttäjä oikeasti on niin hän useasti perustaa tietonsa johonkin omiin päätelmiinsä ja juoruihin. Sefuilla ei välttämättä ole aina päättelykyky kovin hyvä eivätkä he aina edes ymmärrä mistä kukakin puhuu jos vaikka on eri murresanoja. J nat vakkarit juoruaa sefulle omien intressiensä mukaan. Ei kait niihin sais uskoa mutta ihminen nyt on mitä on.

        Feikkaus on yleistä, helpolla saa jonkun vitsiniekan feikkinikki provoilusta syyt niskoilleen vaikkei olisi lähelläkään tietokonetta.

        Pitäisi olla palkkasefut jotka eivät itse sättäilisi vaan olisivat oikeesti töissä valvomassa ja vaihtelisivat erihuoneitten kesken jotta ei tulisi liikaa omia suosikkeja nikkien joukossa.


    • Olen tavannut vain asiallisia shefuja :u

      Palautetta shefuista voi tosiaan laittaa :
      http://www.suomi24.fi/palaute/kirjoita.shtml

      Käsittääkseni sheriffi voi myös hiljentää keskustelijan hetkeksi, mutta keskustelija voi jäädä seuraamaan keskustelua. Ehkäpä toivoisi, että sheriffit käyttäisivät tätä toimintoa ensisijaisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4019
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2256
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1483
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1384
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1336
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      24
      1268
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1218
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      81
      1202
    9. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1111
    10. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      49
      1100
    Aihe