CWN-Eko King

Homecleaner

Suurtehoimuri, Höyrypuhdistaja, Vesipesuri, Monitoimipuhdistaja, kaikki yhdessä, noin pölynimurin kokoisessa paketissa ja hintaa "vain" noin 2000€!

Pesee ja puhdistaa kotona kaiken, ehkä ei kuitenkaan pese kaikkeja tiskejä ja pyykkejä.

Törmäsin Asuntomessuilla tuollaiseen ihmekoneeseen.

Hinta tuntuu huikealta, ainakin puolet liikaa yleisen elämänkokemuksen perusteella arvioituna.

Onko kellään omakohtaisia käyttökokemuksia kyseisestä tai vastaavasta laitteesta? Hyvistä ja huonoista puolista olisi kiintoisaa kuulla.

31

19020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

      Ehkä jollekin omakotitalossa asuvalle jolla on paljon lemmikkejä tai lapsia.

      Pesulasta voi vuokrata pesuaineiden hinnalla painehuuhtelukoneen, jolla tarvittaessa pesee sohvat tai autonpenkit=)

    • puhtautta ilman kemikaaleja

      Omakohtaisesti ei ole vielä kokemusta, mutta tuttavani on ihan innoissaan.Hän kertoi, että siivouksen jälkeen ilma on raikkaampi kuin tavanomaisen imuroinnin jälkeen. Aion itse ostaa jossain vaiheessa vaikkakin se kuulostaa hinnakkaalta. Mutta rahat ja ympäristö säästyy pesuaineilta ja jälki on puhtaampaa. "Saksasata saa halvemmalla"entä takuut, tullit ja mahtaako niissä olla suomenkieliset ohjeet ja lähden hakee itse niin tuppaa siinä euroja menemään, mut miten sen itse kukin laskee.

      • Windynen

        Lähtisi kyllä ovh:ta edullisemmin.
        Haksahdettiin ostamaan asuntomessuilta nimenomaan, jo elokuussa 2006. Kerran on käytetty. Jotenkin se vaan jää aina tuonne kaapin perälle, eikä sitä sieltä tule kaivettua. Hyvä masiina tuo varmaan olisi, saisi sohvat, matot, ikkunat, auton penkit ym. kaikki helposti puhtaiksi. Mutta aina sitä sen perinteisen imurin ja mopin vain kaivaa esille ja niillä siivoilee.
        Mutta tosiaan, myyn pois, jos joku osaa tarjota siitä kohtuullisen hinnan :).


      • Pölkky
        Windynen kirjoitti:

        Lähtisi kyllä ovh:ta edullisemmin.
        Haksahdettiin ostamaan asuntomessuilta nimenomaan, jo elokuussa 2006. Kerran on käytetty. Jotenkin se vaan jää aina tuonne kaapin perälle, eikä sitä sieltä tule kaivettua. Hyvä masiina tuo varmaan olisi, saisi sohvat, matot, ikkunat, auton penkit ym. kaikki helposti puhtaiksi. Mutta aina sitä sen perinteisen imurin ja mopin vain kaivaa esille ja niillä siivoilee.
        Mutta tosiaan, myyn pois, jos joku osaa tarjota siitä kohtuullisen hinnan :).

        Olen kiinnostunut kyseisestä laiteesta ja jos hinta on kohdallaan,niin mikä,ettei kaupantekokin olisi mahdollista.Minulla olisi kyllä käyttöä aika paljonkin höyry pesurille.Mitenkä saamme yhteistietomme toimitettua toisillemme mahdollisen kaupan tekoa varten?


      • tuula tuulispää
        Windynen kirjoitti:

        Lähtisi kyllä ovh:ta edullisemmin.
        Haksahdettiin ostamaan asuntomessuilta nimenomaan, jo elokuussa 2006. Kerran on käytetty. Jotenkin se vaan jää aina tuonne kaapin perälle, eikä sitä sieltä tule kaivettua. Hyvä masiina tuo varmaan olisi, saisi sohvat, matot, ikkunat, auton penkit ym. kaikki helposti puhtaiksi. Mutta aina sitä sen perinteisen imurin ja mopin vain kaivaa esille ja niillä siivoilee.
        Mutta tosiaan, myyn pois, jos joku osaa tarjota siitä kohtuullisen hinnan :).

        Löysin vasta nyt tämän viestiketjun, sillä olen kiinnostunut ko.laitteesta.Vieläkö se on sulla?


      • sirpa.pietikainen
        Windynen kirjoitti:

        Lähtisi kyllä ovh:ta edullisemmin.
        Haksahdettiin ostamaan asuntomessuilta nimenomaan, jo elokuussa 2006. Kerran on käytetty. Jotenkin se vaan jää aina tuonne kaapin perälle, eikä sitä sieltä tule kaivettua. Hyvä masiina tuo varmaan olisi, saisi sohvat, matot, ikkunat, auton penkit ym. kaikki helposti puhtaiksi. Mutta aina sitä sen perinteisen imurin ja mopin vain kaivaa esille ja niillä siivoilee.
        Mutta tosiaan, myyn pois, jos joku osaa tarjota siitä kohtuullisen hinnan :).

        hei
        joko olet saanut koneesi myytyä? ellet, olisin kiinnostunut

        terveisin
        [email protected]


      • tarvetta
        Windynen kirjoitti:

        Lähtisi kyllä ovh:ta edullisemmin.
        Haksahdettiin ostamaan asuntomessuilta nimenomaan, jo elokuussa 2006. Kerran on käytetty. Jotenkin se vaan jää aina tuonne kaapin perälle, eikä sitä sieltä tule kaivettua. Hyvä masiina tuo varmaan olisi, saisi sohvat, matot, ikkunat, auton penkit ym. kaikki helposti puhtaiksi. Mutta aina sitä sen perinteisen imurin ja mopin vain kaivaa esille ja niillä siivoilee.
        Mutta tosiaan, myyn pois, jos joku osaa tarjota siitä kohtuullisen hinnan :).

        onko vielä myymättä?


      • 123

        Olisi tarjolla CWN-EKO-KING MONITOIMIPESURI TARPEETTOMANA.JOS OLET KIINNOSTUNUT OTA MINUUN YHTEYTTÄ P.0400828778 HELENA


      • pirjo,pirjo
        Windynen kirjoitti:

        Lähtisi kyllä ovh:ta edullisemmin.
        Haksahdettiin ostamaan asuntomessuilta nimenomaan, jo elokuussa 2006. Kerran on käytetty. Jotenkin se vaan jää aina tuonne kaapin perälle, eikä sitä sieltä tule kaivettua. Hyvä masiina tuo varmaan olisi, saisi sohvat, matot, ikkunat, auton penkit ym. kaikki helposti puhtaiksi. Mutta aina sitä sen perinteisen imurin ja mopin vain kaivaa esille ja niillä siivoilee.
        Mutta tosiaan, myyn pois, jos joku osaa tarjota siitä kohtuullisen hinnan :).

        Hei!
        Onko imurisi vielä myynnissä ja mikä hinta.


      • Windynen
        Windynen kirjoitti:

        Lähtisi kyllä ovh:ta edullisemmin.
        Haksahdettiin ostamaan asuntomessuilta nimenomaan, jo elokuussa 2006. Kerran on käytetty. Jotenkin se vaan jää aina tuonne kaapin perälle, eikä sitä sieltä tule kaivettua. Hyvä masiina tuo varmaan olisi, saisi sohvat, matot, ikkunat, auton penkit ym. kaikki helposti puhtaiksi. Mutta aina sitä sen perinteisen imurin ja mopin vain kaivaa esille ja niillä siivoilee.
        Mutta tosiaan, myyn pois, jos joku osaa tarjota siitä kohtuullisen hinnan :).

        onko imurisi vielä myynnissä?


    • Saksasta

      "Thomas Syntho". Sama vehje saksasta n.500€

      • TRKK

        Googletin ja kyselin Synthosta. On vanha malli, joka on poistunut myynnistä eikä ole saatavilla.


    • D. Issak

      ...höyryllä tai ilman.

      Malli on vissiin "Thomas Syntho V 1500".
      Tuon kun Googletat, niin asiat selviävät.
      Tai suoraan seuraavista linkeistä:

      http://www.luconda.com/artikeldetails/29/02/13/6098069-1-THOMAS-SYNTHO.html

      Ja sama sinisenä:

      http://videomix.ru/show_mix/show.php?id=2534

      hip, hap, huu...

      • kokemusta on

        Ostimme vuosi sitten lomareissun yhteydessä Riikasta omamme, Thomas Syntho merkkisenä. Kone on täysin sama kuin CWN / nykyinen Dolphin, vain yksi suulake puuttui Suomessa myytävään verrattuna (höyrylattiasuulake). Sen ostin sitten täältä kotimaasta varaosina.

        Tallinnassa paketille olisi tullut lisukkeineen hintaa noin 1500 €, Latviasta itse kone maksoi silloin alle 700 € ja kokonaisuus myöhemmin Tallinnasta ja suomesta täydennettynä (mm. höyrysilitysrauta, joka on mankelin puuttuessa aivan pistämätön!) jäi alle tonnin. Maksoimme siis alle puolet Suomen hinnasta...

        Huolto on ainut ongelma tässä versiossa. Takuuhuoltoon pitäisi toimittaa Riikaan, maksusta huoltavat Tallinnassa, en tiedä suostuisiko cwn:n huolto täällä tekemään rahalla. Vuoden olen ahkerasti käyttänyt, enkä toistaiseksi ole huoltoa tarvinnut.

        Yhteystiedot löytyy www.thomas.ee ja www.thomas.lv nettisivuilta. Tallinnassa yksi liike on aivan sataman vieressä.


    • Tiukutuulia

      Meillä on voimakkaasti allergisia lapsia 3 pienokaista ja nyt on vähentynyt allergiareaktiot minimiin kun ollaan pesty ja puhdistettu aktiivisesti CWN:n laitteella. Ostettiin asuntomessuilta miehen kanssa siltä seisomalta kun ollaan moista ratkaisua etsitty jo pitkään. Ihanaa kun lapsetkin saa elää vapaammin kun puhdistus on ekologista, eikä puhdistusaineiden kemikaalit rasita koko ajan heidän ihoaan. Suomalainen myyjä on taannut että tarvikkeita saa sujuvasti ja käyttöapu on lähellä. Suosittelen kaikille, on vaikuttanut ainakin meidän perheen elämään tosi positiivisesti.

      -Tiukutuulia

      • ilmaa välissä

        Kusetus pahimmasta pääästä. Jos haluu koneen niin käy hakemassa puolet halvemmalla, säästö jopa 1000 €!!! tallinnasta!! Tai säästää vielä 500 € lisää ja tilaa saksan kautta netistä! Ihan sama kone. Tyhmä maksaa kuukauden palkan tyhjästä! :/


      • Netistä
        ilmaa välissä kirjoitti:

        Kusetus pahimmasta pääästä. Jos haluu koneen niin käy hakemassa puolet halvemmalla, säästö jopa 1000 €!!! tallinnasta!! Tai säästää vielä 500 € lisää ja tilaa saksan kautta netistä! Ihan sama kone. Tyhmä maksaa kuukauden palkan tyhjästä! :/

        Täällä on sama laite vertailkaa. http://www.robert-thomas.de/
        Ei hölmö se joka pyytää, vaan se joka suostuu maksamaan ;)


      • KKS
        Netistä kirjoitti:

        Täällä on sama laite vertailkaa. http://www.robert-thomas.de/
        Ei hölmö se joka pyytää, vaan se joka suostuu maksamaan ;)

        Kyse ei ole samasta laitteesta!
        Kyseistä laitetta ei myydä länsi-euroopassa esim. Saksassa, vaan ainoataan itä-euroopan markkinoilla. Laitetta on myyty Suomessa 2000 luvun alussa, mutta laatungelmien vuoksi siitä luovuttiin. Laitetta ei pystytä esim. korjaamaan Suomessa.


      • Ei helpolla pääse...
        KKS kirjoitti:

        Kyse ei ole samasta laitteesta!
        Kyseistä laitetta ei myydä länsi-euroopassa esim. Saksassa, vaan ainoataan itä-euroopan markkinoilla. Laitetta on myyty Suomessa 2000 luvun alussa, mutta laatungelmien vuoksi siitä luovuttiin. Laitetta ei pystytä esim. korjaamaan Suomessa.

        Isäntä haksahti ostamaan CWN-laitteen minulle kolme vuotta sitten. Ajatushan oli hyvä ja laite on toiminut erittäin hyvin ja täyttänyt lupaukset ilman puhdistamisesta ja imuroinnin tehokkuudesta. Laitteen oston jälkeen pojalla todettiin astma, joten olin helpottunut, että siivouspuoli oli kunnossa. Ikkunoita ei ole tullut pestyä.
        Kaikesta tyytyväisyydestä huolimatta olen erittäin pettynyt: laite ei kestä käyttöä. Pyörät on mennyt rikki ja mielestäni on muutenkin todella typerää laittaa kohtalaisen painavaan koneeseen erittäin pienet etupyörät, laite on painava, niin kuin sivuutin ja meillä letkun irrotus ollut aina ongelmallinen (todella tiukassa) ja lopuksi yksi nipsu meni poikki, eikä letku pysy nyt paikallaan. Lisäksi kaikki osat erikseen ostettuina aivan liian kalliita (mm. letku yli 300 euroa) ja toimivuuden kannalta pakolliset vaihdettavat osat, mm. hepasuodatin, sikakalliita!! Tuo hepa maksaa 45 euroa. Kaikki yhteen laskettuna, suosittelen ostamaan Dysonin, on paljon enemmän hintansa väärti. En ole laskenut, mutta me emme ole voitolle vielä päässeet koneen kanssa ja takuu, joka piti olla viisi vuotta, ei nyt jostain syystä kata kuluja...


      • Homecleaner
        Ei helpolla pääse... kirjoitti:

        Isäntä haksahti ostamaan CWN-laitteen minulle kolme vuotta sitten. Ajatushan oli hyvä ja laite on toiminut erittäin hyvin ja täyttänyt lupaukset ilman puhdistamisesta ja imuroinnin tehokkuudesta. Laitteen oston jälkeen pojalla todettiin astma, joten olin helpottunut, että siivouspuoli oli kunnossa. Ikkunoita ei ole tullut pestyä.
        Kaikesta tyytyväisyydestä huolimatta olen erittäin pettynyt: laite ei kestä käyttöä. Pyörät on mennyt rikki ja mielestäni on muutenkin todella typerää laittaa kohtalaisen painavaan koneeseen erittäin pienet etupyörät, laite on painava, niin kuin sivuutin ja meillä letkun irrotus ollut aina ongelmallinen (todella tiukassa) ja lopuksi yksi nipsu meni poikki, eikä letku pysy nyt paikallaan. Lisäksi kaikki osat erikseen ostettuina aivan liian kalliita (mm. letku yli 300 euroa) ja toimivuuden kannalta pakolliset vaihdettavat osat, mm. hepasuodatin, sikakalliita!! Tuo hepa maksaa 45 euroa. Kaikki yhteen laskettuna, suosittelen ostamaan Dysonin, on paljon enemmän hintansa väärti. En ole laskenut, mutta me emme ole voitolle vielä päässeet koneen kanssa ja takuu, joka piti olla viisi vuotta, ei nyt jostain syystä kata kuluja...

        Harkitsin vakavasti 4 vuotta sitten kyseisen laitteen hankintaa, mutta jätin hankkimatta. Nyt sattumalta satuin takaisin tähän viestiketjuun ja olen tyytyväinen etten ostanut!
        Arvostan erityisesti laitteiden vähä-vikaisuutta, pitkäikäisyyttä ja kunnollista huoltoa kohtuu etäisyydellä, tekniikan mies kun olen.
        Ketjun aloittaja.


      • Ammattilainen
        Homecleaner kirjoitti:

        Harkitsin vakavasti 4 vuotta sitten kyseisen laitteen hankintaa, mutta jätin hankkimatta. Nyt sattumalta satuin takaisin tähän viestiketjuun ja olen tyytyväinen etten ostanut!
        Arvostan erityisesti laitteiden vähä-vikaisuutta, pitkäikäisyyttä ja kunnollista huoltoa kohtuu etäisyydellä, tekniikan mies kun olen.
        Ketjun aloittaja.

        Mulla on ollut toi vehje ammattikäytössä, vissiin jotakuinkin kolme vuotta ja olen kyllä ollut tyytyväinne. Etenkin huolto ja tarvike puoli on toiminut moitteettomasti!


      • Kusetusta?
        ilmaa välissä kirjoitti:

        Kusetus pahimmasta pääästä. Jos haluu koneen niin käy hakemassa puolet halvemmalla, säästö jopa 1000 €!!! tallinnasta!! Tai säästää vielä 500 € lisää ja tilaa saksan kautta netistä! Ihan sama kone. Tyhmä maksaa kuukauden palkan tyhjästä! :/

        Nojoo ehkä hinnan puolesta... mutta kone kyllä on ihan viimesen päälle hyvä! Me tilattiin tänne Vantaalle Jussin Pesulalta kaverin pesemään meidän sohvan. Ko. masiina oli käytössä ja jälki tosi hienoa... Tuli vaan mieleen näitä juttuja lukiessa, että jos kone ei toimi, niin löytyisköhän se vika sittenkin käyttäjästä? ;)


      • Ensuosittele
        Kusetusta? kirjoitti:

        Nojoo ehkä hinnan puolesta... mutta kone kyllä on ihan viimesen päälle hyvä! Me tilattiin tänne Vantaalle Jussin Pesulalta kaverin pesemään meidän sohvan. Ko. masiina oli käytössä ja jälki tosi hienoa... Tuli vaan mieleen näitä juttuja lukiessa, että jos kone ei toimi, niin löytyisköhän se vika sittenkin käyttäjästä? ;)

        Konetta mainostetaan "ammattilaitteena" jota se ei todellakaan ole. Taitaa olla pesulamies itse viestin takana, olethan kaupannut näitä samoja laitteita aiemmin. Jo yksistään onnettoman pienet nestetilavuudet tekevät siitä ammattikäyttöön sopimattoman. Ei asiakas siitä halua maksaa että täytät ja tyhjennät "ihmeimuriasi" jatkuvasti. Nythän näitä on paljon myynnissä kun Jyrki Höyry lopetti toimintansa. Tosin useimmat myyntiin tulleista laitteista ovat epäkunnossa. Kertoo sekin jotain tästä vedätyksestä.


    • RugDoctor

      Tämäkin on pieni ja kompakti pakkaus. Pesee paremmin kuin monen ammtilaisvehje. pesee matot ja kalusteet sekä märkäpesuna että kuivapesuna. http://www.verhomatto.fi/rugdoctor Vuokrataan kaikkialle Suomeen tai myydään. Kannattaa tutustua!

      • Turhaahypetystä

        Siinä toinen älyttömästi hypetetty vehje joka on esiintynyt useissa vertailuissa mm. Youtubessa eikä pärjää missään. Esim. Bisselin laitteet pyyhkivät tuolla pöytää mennen tullen. Pääsin itsekin tuttavan luona testaamaan ja lopuksi meistä kummastakaan ei tullut mainoksen uhria. Onhan se sinänsä matto- ja kalustepesuri mutta ei lähelläkään parhaita, samalla hinnallakin löytyy parempia laitteita.


    • Jyrki Höyry Oy

      Jokainen maton ja sohvan omistaja joutuu varmasti tuskailemaan erilaisten siivousongelmien parissa. Mattojen ja sohvien puhdistaminen kotikonstein ei ole niitä helpoimpia tehtäviä. Erilaisten tahrojen poistaminen on lähes mahdotonta. Sohvien ja mattojen puhdistaminen on usein työlästä ja monivaiheista.
      Jyrki Höyry Oy:n tarjoamat palvelut ovat jokaisen kodin helpotus. Tarjoamme jokaiselle kodille helpotusta mattojen, sohvien sekä muiden kodin kalusteiden puhdistukseen. Teemme myös asuntoautojen ja henkilöautojen tekstiilien puhdistusta.
      Käyttämämme höyrypuhdistusmenetelmän avulla voimme puhdistaa kaikki vesipesun kestävät kodin matot ja kalusteet. Matot ja kalusteet puhdistetaan paikallaan niitä siirtämättä. Palvelussamme asiakkaan ei tarvitse tehdä mitään ennakkojärjestelyjä, sillä me teemme kaikki asiakkaan puolesta. Palvelumme sisältää aina kohteen imuroinnin ja pesun.
      Palvelumme on kotitalousvähennyskelpoinen 60 %
      LASKELMA:
      Esim: Kuvassa olevan 3 -istuttavan sohvan puhdistukseen menee keskimäärin noin 2 h.
      Hinta työlle 2h*72,60 = 145,20 €
      Kotitalousvähennys -60 % - 87,12 €
      Todellinen kustannus asiakkaalle on vain 58,08 €
      Nyt kannattaa pesettää sohvat puhtaiksi!
      Soita ja kysy lisää:
      Jyrki Höyry Oy 050 555 9430
      www.jyrkihoyry.fi

    • ritola55

      Minulla olisi myytävänä CWN Eko King homecleaner.
      Ostin sen muutama vuosi sitten. On ollut ihan hyvä peli, etenkin patjojen höyrypesussa ja auton verhoilun pesussa. Nyt en sitä enää tarvitse, kun lapset on jo pois kotoa, niin ei ole enää niin paljon siivous tarvettakaan. Kaikki osat tallessa ja laite hyvässä kunnossa. Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä milloin vain.

      • Jokke26o6

        Onkohan sulla vielä ,tai jollain muulla laitetta. Tarviisin letkun tuollaiseen
        Laitapa sähköpostia [email protected]


    • imurointia

      Hyväksi totesin , lainassa miniän äidiltä .maatalosta .katsoin että varaosat kalliit.jos vaikka muoviosat hajoo.muuten lähtee liat ,pölyt ym.

    • aurinkomäki

      Minulla on myytävänä Ecoking Homecleaner tarpeettomana. Käytin sitä alkuun jonkin verran, mutta nyt en ole käyttänyt pitkään aikaan.
      Laite on kyllä hyvä, mutta yrittäjänä olen ollut niin kiireinen ettei ole käytetty sitä.

    • Anonyymi

      CWN:än siivoustuloksiin tyytyväisenä, silti vähäisen käytön takia voin myydä laitteen sitä tarvitsevalle. Laita viestiä osoitteesen [email protected] jos olet kiinnostunut.
      Löytyy muuten Kirbyn imuri myös jos sekin kiinnostaa :)

      T. Siivousintoilija

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe