Onko Chrisun keikoilla ikärajaa?
Christinan keikat/kiertue
6
253
Vastaukset
- simple
ihQ ihQ ihQ
- simple
En ole kirjoittanut kahta edellistä. Eli minä siis olen se "Ainut oikea". No joo, omapahan vikani, en varaa nimimerkkiäni, enkä aio.
- Hippo
En tiedä onko ikärajaa, mutta konserttivideoissa ei näy teinejä nuorempia. Melkovarmaan kaikki lipun ostaneet pääsevät sisään? Kannattaa kuitenkin varmistaa asia kun lippuja tulee myyntiin.
Tukholma taitaa olla lähin konserttipaikka jonne Tiinu saapuu? Aina voi haaveilla että hän tulisi Helsinkiin... :)- simple
Minä en Tukholmaan millään jaksaisi raahautua kuuntelemaan Christinaa. En tosin sano, ettei se olisi sen arvoista. Saahan sitä aina toivoa. :>
- ....öp
simple kirjoitti:
Minä en Tukholmaan millään jaksaisi raahautua kuuntelemaan Christinaa. En tosin sano, ettei se olisi sen arvoista. Saahan sitä aina toivoa. :>
Koska megatypy Xtina lähtee kauan odotetulle kiertueelleen? Edelisestä on aikaa jo tovi....
- Hippo
....öp kirjoitti:
Koska megatypy Xtina lähtee kauan odotetulle kiertueelleen? Edelisestä on aikaa jo tovi....
...katsele foorumia, varmaan täällä ilmoitellaan kun asiasta tiedetään paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465711Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki532978- 1832625
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122006törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151716- 1451305
- 131207
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133