PS3:n ostavat vain ne jotka nauttivat surkeista sahalaitagrafiikoista.
PS3 = /C:stä
15
588
Vastaukset
- puhut..
mutta täyttä asiaa.
- ANA886
paskat grafiikoista kunhan pelit on hyviä.
- joutavia
Hyvässä pelissä on MYÖS hyvät grafiikat.
- nobodyman
joutavia kirjoitti:
Hyvässä pelissä on MYÖS hyvät grafiikat.
Ei hyvässä pelissä tarvitse olla hyvät graffat:D:d ET KAI OLE NIIN TYHMÄ:Dzelda peleissä on huonot graffat mutta paras peli ikinä mitä olen pelannut.voit tukkias tietämättömän turpas ja puhua joillekkin muille tätä paskaa(ufoille)mutta ihmisiin ei tämä uppoa
- hanki elämä!
nobodyman kirjoitti:
Ei hyvässä pelissä tarvitse olla hyvät graffat:D:d ET KAI OLE NIIN TYHMÄ:Dzelda peleissä on huonot graffat mutta paras peli ikinä mitä olen pelannut.voit tukkias tietämättömän turpas ja puhua joillekkin muille tätä paskaa(ufoille)mutta ihmisiin ei tämä uppoa
Zelda-pelit ovat TODELLA surkeita eikä pelkästään kökkögrafiikoidensa vuoksi, joten syö paskaa ja kuole.
- nobodyman
hanki elämä! kirjoitti:
Zelda-pelit ovat TODELLA surkeita eikä pelkästään kökkögrafiikoidensa vuoksi, joten syö paskaa ja kuole.
Etkö tajua ettei ruma kielenkäyttö ole mukavan kuulosta...(NAURAA)Otan kyllä mielipiteitä vastaan mutta jos tämä keskustelu menee tämmöseksi lapselliseksi paskaksi niin antaa olla..itse sanon sinua kokeneempana pelaajana että maali kaunistaa muttei kanna.(jos tiedät mitä tarkoitan,luulen että et)
- Kafei
nobodyman kirjoitti:
Etkö tajua ettei ruma kielenkäyttö ole mukavan kuulosta...(NAURAA)Otan kyllä mielipiteitä vastaan mutta jos tämä keskustelu menee tämmöseksi lapselliseksi paskaksi niin antaa olla..itse sanon sinua kokeneempana pelaajana että maali kaunistaa muttei kanna.(jos tiedät mitä tarkoitan,luulen että et)
Niinhän se on. pelit voi olla ihan hyviä ilman suurempaa grafikkaakin.
- nobodyman
Kafei kirjoitti:
Niinhän se on. pelit voi olla ihan hyviä ilman suurempaa grafikkaakin.
näinhän se on...tässä kysymys,miksi tetris on suosittu???=koska se on mukava ja hyvä peli..siinähän on huonot graffat/surkeat..=se vangitsee pelaajan mukaan pelin pariin..siinä oli todiste..kaikkihan tuntee tetriksen,tai vaikka zelda sarjat...grafiikka kaunistaa muttei kanna...pelattavuus tärkein ja hyvä graffa koriste parhain
- blah!
nobodyman kirjoitti:
näinhän se on...tässä kysymys,miksi tetris on suosittu???=koska se on mukava ja hyvä peli..siinähän on huonot graffat/surkeat..=se vangitsee pelaajan mukaan pelin pariin..siinä oli todiste..kaikkihan tuntee tetriksen,tai vaikka zelda sarjat...grafiikka kaunistaa muttei kanna...pelattavuus tärkein ja hyvä graffa koriste parhain
Kyllä Tetristäkin on kautta aikain yritetty koristella jos jonkinlaisilla grafiikkakikkareilla, sillä hyvä peli hyvillä grafiikoilla on AINA todella paljon parempi kuin hyvä peli huonoilla grafiikoilla.
- konkari2
blah! kirjoitti:
Kyllä Tetristäkin on kautta aikain yritetty koristella jos jonkinlaisilla grafiikkakikkareilla, sillä hyvä peli hyvillä grafiikoilla on AINA todella paljon parempi kuin hyvä peli huonoilla grafiikoilla.
en minä sitä mutta ESIM JOKU ZELDA ON PAREMPI KUIN MINUN MIELESTÄNI RESI4 VAIKKA SIINÄ ON PAREMMAT GRAFFAT JA SE ON HYVÄ PELI
- QwErTyMaN
konkari2 kirjoitti:
en minä sitä mutta ESIM JOKU ZELDA ON PAREMPI KUIN MINUN MIELESTÄNI RESI4 VAIKKA SIINÄ ON PAREMMAT GRAFFAT JA SE ON HYVÄ PELI
No mutta onkos joku SuperMario BROS. teidän mielestä paska peli ku grafiikat on tälläsii:
http://karanworld.wordpress.com/files/2006/04/mario1-2.JPG
No mut silti paljon parempi peli ku mikään 2000 luvulla tehty yber graffa jeejee.
Ja itseni mielestä kans Zelda: OoT on paras peli mitä ikinä olen pelannut, mutta eihän se kumminkaan kaikkien mielestä ole hyvä jotta siitä on ihan turha tapella. - kaikki...
QwErTyMaN kirjoitti:
No mutta onkos joku SuperMario BROS. teidän mielestä paska peli ku grafiikat on tälläsii:
http://karanworld.wordpress.com/files/2006/04/mario1-2.JPG
No mut silti paljon parempi peli ku mikään 2000 luvulla tehty yber graffa jeejee.
Ja itseni mielestä kans Zelda: OoT on paras peli mitä ikinä olen pelannut, mutta eihän se kumminkaan kaikkien mielestä ole hyvä jotta siitä on ihan turha tapella.Pacman on maailman paras peli vaikka grafiikat on ihan paskat. Paljon parempi ja mielenkiintoisempi kuin GTA San Andreas.
kaikki... kirjoitti:
Pacman on maailman paras peli vaikka grafiikat on ihan paskat. Paljon parempi ja mielenkiintoisempi kuin GTA San Andreas.
Vanhatlin pelit on hyviä. Esim tuo Super Mario bros-peli on parhaimmasta päästä.
- ei jaksa
flareon85 kirjoitti:
Vanhatlin pelit on hyviä. Esim tuo Super Mario bros-peli on parhaimmasta päästä.
Itse asiassa monet vanhat pelit ovat täysin pyllystä, eikä vuosien päästä keksi muuta selitystä niiden pelaamiseen kuin se ettei parempaakaan ollut tarjolla. Jos peli on ollut hyvä siitä yleensä on tehty tuoreempi ja parempi versio.
Mutta pelatkaa vain pacmanejanne ja tetriksiänne jos se kelluttaa venettänne. ei jaksa kirjoitti:
Itse asiassa monet vanhat pelit ovat täysin pyllystä, eikä vuosien päästä keksi muuta selitystä niiden pelaamiseen kuin se ettei parempaakaan ollut tarjolla. Jos peli on ollut hyvä siitä yleensä on tehty tuoreempi ja parempi versio.
Mutta pelatkaa vain pacmanejanne ja tetriksiänne jos se kelluttaa venettänne.On vanhatkin pelit hyviä. Parhain niistä on alkuperäinen Super Mario. Tiedä, kun oon sitä pienempänä pelanu. Ja se on hyvä. Ja siihen aikaan
ei parempia pelejä ollu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519