PS3 = /C:stä

huono laite

PS3:n ostavat vain ne jotka nauttivat surkeista sahalaitagrafiikoista.

15

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhut..

      mutta täyttä asiaa.

    • ANA886

      paskat grafiikoista kunhan pelit on hyviä.

      • joutavia

        Hyvässä pelissä on MYÖS hyvät grafiikat.


      • nobodyman
        joutavia kirjoitti:

        Hyvässä pelissä on MYÖS hyvät grafiikat.

        Ei hyvässä pelissä tarvitse olla hyvät graffat:D:d ET KAI OLE NIIN TYHMÄ:Dzelda peleissä on huonot graffat mutta paras peli ikinä mitä olen pelannut.voit tukkias tietämättömän turpas ja puhua joillekkin muille tätä paskaa(ufoille)mutta ihmisiin ei tämä uppoa


      • hanki elämä!
        nobodyman kirjoitti:

        Ei hyvässä pelissä tarvitse olla hyvät graffat:D:d ET KAI OLE NIIN TYHMÄ:Dzelda peleissä on huonot graffat mutta paras peli ikinä mitä olen pelannut.voit tukkias tietämättömän turpas ja puhua joillekkin muille tätä paskaa(ufoille)mutta ihmisiin ei tämä uppoa

        Zelda-pelit ovat TODELLA surkeita eikä pelkästään kökkögrafiikoidensa vuoksi, joten syö paskaa ja kuole.


      • nobodyman
        hanki elämä! kirjoitti:

        Zelda-pelit ovat TODELLA surkeita eikä pelkästään kökkögrafiikoidensa vuoksi, joten syö paskaa ja kuole.

        Etkö tajua ettei ruma kielenkäyttö ole mukavan kuulosta...(NAURAA)Otan kyllä mielipiteitä vastaan mutta jos tämä keskustelu menee tämmöseksi lapselliseksi paskaksi niin antaa olla..itse sanon sinua kokeneempana pelaajana että maali kaunistaa muttei kanna.(jos tiedät mitä tarkoitan,luulen että et)


      • Kafei
        nobodyman kirjoitti:

        Etkö tajua ettei ruma kielenkäyttö ole mukavan kuulosta...(NAURAA)Otan kyllä mielipiteitä vastaan mutta jos tämä keskustelu menee tämmöseksi lapselliseksi paskaksi niin antaa olla..itse sanon sinua kokeneempana pelaajana että maali kaunistaa muttei kanna.(jos tiedät mitä tarkoitan,luulen että et)

        Niinhän se on. pelit voi olla ihan hyviä ilman suurempaa grafikkaakin.


      • nobodyman
        Kafei kirjoitti:

        Niinhän se on. pelit voi olla ihan hyviä ilman suurempaa grafikkaakin.

        näinhän se on...tässä kysymys,miksi tetris on suosittu???=koska se on mukava ja hyvä peli..siinähän on huonot graffat/surkeat..=se vangitsee pelaajan mukaan pelin pariin..siinä oli todiste..kaikkihan tuntee tetriksen,tai vaikka zelda sarjat...grafiikka kaunistaa muttei kanna...pelattavuus tärkein ja hyvä graffa koriste parhain


      • blah!
        nobodyman kirjoitti:

        näinhän se on...tässä kysymys,miksi tetris on suosittu???=koska se on mukava ja hyvä peli..siinähän on huonot graffat/surkeat..=se vangitsee pelaajan mukaan pelin pariin..siinä oli todiste..kaikkihan tuntee tetriksen,tai vaikka zelda sarjat...grafiikka kaunistaa muttei kanna...pelattavuus tärkein ja hyvä graffa koriste parhain

        Kyllä Tetristäkin on kautta aikain yritetty koristella jos jonkinlaisilla grafiikkakikkareilla, sillä hyvä peli hyvillä grafiikoilla on AINA todella paljon parempi kuin hyvä peli huonoilla grafiikoilla.


      • konkari2
        blah! kirjoitti:

        Kyllä Tetristäkin on kautta aikain yritetty koristella jos jonkinlaisilla grafiikkakikkareilla, sillä hyvä peli hyvillä grafiikoilla on AINA todella paljon parempi kuin hyvä peli huonoilla grafiikoilla.

        en minä sitä mutta ESIM JOKU ZELDA ON PAREMPI KUIN MINUN MIELESTÄNI RESI4 VAIKKA SIINÄ ON PAREMMAT GRAFFAT JA SE ON HYVÄ PELI


      • QwErTyMaN
        konkari2 kirjoitti:

        en minä sitä mutta ESIM JOKU ZELDA ON PAREMPI KUIN MINUN MIELESTÄNI RESI4 VAIKKA SIINÄ ON PAREMMAT GRAFFAT JA SE ON HYVÄ PELI

        No mutta onkos joku SuperMario BROS. teidän mielestä paska peli ku grafiikat on tälläsii:
        http://karanworld.wordpress.com/files/2006/04/mario1-2.JPG
        No mut silti paljon parempi peli ku mikään 2000 luvulla tehty yber graffa jeejee.
        Ja itseni mielestä kans Zelda: OoT on paras peli mitä ikinä olen pelannut, mutta eihän se kumminkaan kaikkien mielestä ole hyvä jotta siitä on ihan turha tapella.


      • kaikki...
        QwErTyMaN kirjoitti:

        No mutta onkos joku SuperMario BROS. teidän mielestä paska peli ku grafiikat on tälläsii:
        http://karanworld.wordpress.com/files/2006/04/mario1-2.JPG
        No mut silti paljon parempi peli ku mikään 2000 luvulla tehty yber graffa jeejee.
        Ja itseni mielestä kans Zelda: OoT on paras peli mitä ikinä olen pelannut, mutta eihän se kumminkaan kaikkien mielestä ole hyvä jotta siitä on ihan turha tapella.

        Pacman on maailman paras peli vaikka grafiikat on ihan paskat. Paljon parempi ja mielenkiintoisempi kuin GTA San Andreas.


      • kaikki... kirjoitti:

        Pacman on maailman paras peli vaikka grafiikat on ihan paskat. Paljon parempi ja mielenkiintoisempi kuin GTA San Andreas.

        Vanhatlin pelit on hyviä. Esim tuo Super Mario bros-peli on parhaimmasta päästä.


      • ei jaksa
        flareon85 kirjoitti:

        Vanhatlin pelit on hyviä. Esim tuo Super Mario bros-peli on parhaimmasta päästä.

        Itse asiassa monet vanhat pelit ovat täysin pyllystä, eikä vuosien päästä keksi muuta selitystä niiden pelaamiseen kuin se ettei parempaakaan ollut tarjolla. Jos peli on ollut hyvä siitä yleensä on tehty tuoreempi ja parempi versio.

        Mutta pelatkaa vain pacmanejanne ja tetriksiänne jos se kelluttaa venettänne.


      • ei jaksa kirjoitti:

        Itse asiassa monet vanhat pelit ovat täysin pyllystä, eikä vuosien päästä keksi muuta selitystä niiden pelaamiseen kuin se ettei parempaakaan ollut tarjolla. Jos peli on ollut hyvä siitä yleensä on tehty tuoreempi ja parempi versio.

        Mutta pelatkaa vain pacmanejanne ja tetriksiänne jos se kelluttaa venettänne.

        On vanhatkin pelit hyviä. Parhain niistä on alkuperäinen Super Mario. Tiedä, kun oon sitä pienempänä pelanu. Ja se on hyvä. Ja siihen aikaan
        ei parempia pelejä ollu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe