Samoalle töihin?

neitokainen

Minulla olisi mahdollisuus lähteä töihin Samoalle. Uskaltaako sinne lähteä, onko se aivan "kehitysmaa"? Millainen on hintataso? palkka olisi vain n. 14-21 000 dollaria. Olen kuullut että ihmiset ovat kauniita (varsinkin miehistä haluaisin kuulla) :) Jos miehet näyttävät siellä niin kuin samoan rugby joukkueen pelaajat niin sitten.. :) Olen myös kuullut että se on yksi turvallisimmista maista?

7

1868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uteliasss

      onko tuo siis vuoden palkka?

      • neitokainen

        No toimittajan paikka se olisi. Joo vuoden palkka, joten ei se tietty päätä huimaa, mutta onhan siellä varmaan hintataso paljon alhaisempikin.


    • tihk

      Olisipa kiva päästä joskus töihin jonnekin Samoalle :) Eipä tuolla Samoalla taida muuta vaaroja olla kuin talvisin eli niiden kesäisin hirmumyrskyt. Kehitysmaihin Samoa kuuluu, mutta ei ole kuitenkaan millään Afrikan köyhimpien maiden tasolla.

      Jos Samoalla ilmenee jotain vaarallista siitä ilmoitetaan ulkoasiainministeriön sivuilla:
      http://www.ulkoministerio.fi/public/default.aspx?nodeid=17305&culture=fi-FI&contentlan=1

      Ja Wikipediasta lisätietoa:
      http://en.wikipedia.org/wiki/Samoa
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Samoa

      Ja polynesialaisista miehistä: eivät ole hyvännäköisiä. Uudessa-Seelannissa oleskellessani törmäsi aina välillä (tai oikeastaan usein) paikallisiin maoreihin ja muista maista tulleisiin polynesialaisiin. Toki joukossa on aina hyvännäköisiä, mutta pääasiassa olivat ihan tavallisia eivätkä mitenkään erityisen hyvännäköisiä :)

      • neitokainen

        No kauneushan on katsojan silmässä. Sieltä Samoaltahan tulee paljon Amerikkaan niitä vapaapainijoita, jalkapalloilijoita ja rugbyn pelaajia. Riippuu tietysti mistä tykkää..


      • täynnä näitä
        neitokainen kirjoitti:

        No kauneushan on katsojan silmässä. Sieltä Samoaltahan tulee paljon Amerikkaan niitä vapaapainijoita, jalkapalloilijoita ja rugbyn pelaajia. Riippuu tietysti mistä tykkää..

        tarjoilijoita ja strippareita ja muita hupakoita, jotka haluavat seikkailla ja muka ovat menossa "oikeisiin"töihin ties minne...


    • quester

      Oletko tyhmä ???
      Toimittajaksi Samoalle ja pitää netistä kysellä perustietoja...Tosi pätevää...

      Se 14-21 000 taitais olla siellä sellanen ministeritason palkka joten ei oikeen täsmää sekään.

      Ota nyt selvää ettei työssäsi vaan pitäis itse itseäsi toimittaa "lukijoille"...

    • *zkelvin*

      Amerikan Samoalla vai Samoalle? Jos Amerikan Samoalle ja palkka USD vuosipalkka, niin ei se tosiaan päätä huimaa. Jos Samoalle ja palkka edelleen USD:ssä niin kyllä tuolla luulisi pärjäävän. Tosin mikään paikallinen lehti ei tuollaista palkkaa maksa, ei varmaan edes päätoimittajalle.

      Molemmat Samoat ovat kehitysmaita, mutta länsimaisia mukavuuksia kyllä löytyy, jos niitä kaipaa. Elämänlaatu on muutoin huimasti parempi kuin täällä Suomessa esimerkiksi, mutta tietysti jos käsin pyykin peseminen on kauhistus, Samoa ei välttämättä ole sinua varten.

      Samoalla on turvallista, Amerikan Samoa onkin jo tapahtumarikkaampi paikka. En ole asunut Amerikan Samoalla, mutta Samoan puolella aina päivitellään sikäläistä menoa.

      Samoalaiset miehet kuin naisetkin ovat iloisia, hymyileviä ja auttavaisia. Jos lähdet Samoalle ns. miehenmetsästykseen, niin kannattaa varautua siihen, että siellä ei mikään pysy salassa eikä hurjasteluja välttämättä katsota hyvällä, varsinkaan Apian ulkopuolella.

      Samoalla on todella upeita uroksia ihan samassa suhteessa kuin muissakin kansoissa. Eli sitä taviksen näköistä on tungokseksi asti ja niitä muita sitten vähemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1517
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1235
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1178
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      974
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      144
      970
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      175
      950
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      852
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      824
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      754
    Aihe