hmmmm

N......

Onkohan naisfutaajissa paljon lesboja? Itse lopetin futiksen vuosi sitten, sen jälkeen tulin ulos kaapista. Ajattelin vain onkohan siinä joukkueessa muitakin lesboja. Olin joskus pelatessani ihastunu yhteen joukkuekaveriin, ja ehkä vieläkin... (?)

5

1175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Kyllähän niitä lesboja varmaan joka joukkueeseen ainakin yksi mahdu, harva sitä sen erityisemmin mainostaa, joten vaikea tietää.
      Olen itsekin pelannut monta vuotta futista ja tiedän jokusen futista pelaavan lesbon. Miksi muuten lopetit ja oliko joukkueessanne ok olla lesbo vai pitikö sitä pitää salassa?

      • N......

        No siihen aikaan en ollut ihan varma lesboudestani, vaikka likkaan ihastunut olinkin. joten en oikein tiedä, joukkueessani ei ollut minun tietääkseni muita lesboja. Sen verran tiesin että osalle asia on ok, toisille taas epämiellyttävää, jos samassa joukkueessa lesbo olisi, pelkää että tiirailee suihkussa tai jotain..


    • calle

      sanoin!

      • Kirkkoisä Hieromasauva

        PS: Kaikki suomalaiset naiset ovat lesboja, koska he käyttävät tuulipukuja ja heillä on myös muita ihmissuhteita kuin aviomiehensä.

        Varo!


    • entinen pelaaja

      Kyllä niitä lesboja on joka joukkueessa ainakin kehäkolmosen sisä puolella. ja jos ei ole niin aina niitä vaan tulee. Se että lesboja on joukkueessa, niin ihan samanlaisia ne on kuin muutkin pelaajat, eikä ne ketään suihkussa tirkistele! naisjalkapallossa vaan on kyllä vähemmän lesboja kuin muissa lajeissa esim jääkiekossa. Mutta pakko sanoa vaan että kyllä varmaan suurin osa lesboista on sellaisia jotka eivät harrasta urheilua... se on vaan mun mielikuva

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe