hmmmm

N......

Onkohan naisfutaajissa paljon lesboja? Itse lopetin futiksen vuosi sitten, sen jälkeen tulin ulos kaapista. Ajattelin vain onkohan siinä joukkueessa muitakin lesboja. Olin joskus pelatessani ihastunu yhteen joukkuekaveriin, ja ehkä vieläkin... (?)

5

1193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Kyllähän niitä lesboja varmaan joka joukkueeseen ainakin yksi mahdu, harva sitä sen erityisemmin mainostaa, joten vaikea tietää.
      Olen itsekin pelannut monta vuotta futista ja tiedän jokusen futista pelaavan lesbon. Miksi muuten lopetit ja oliko joukkueessanne ok olla lesbo vai pitikö sitä pitää salassa?

• N......

No siihen aikaan en ollut ihan varma lesboudestani, vaikka likkaan ihastunut olinkin. joten en oikein tiedä, joukkueessani ei ollut minun tietääkseni muita lesboja. Sen verran tiesin että osalle asia on ok, toisille taas epämiellyttävää, jos samassa joukkueessa lesbo olisi, pelkää että tiirailee suihkussa tai jotain..

• calle

sanoin!

• Kirkkoisä Hieromasauva

PS: Kaikki suomalaiset naiset ovat lesboja, koska he käyttävät tuulipukuja ja heillä on myös muita ihmissuhteita kuin aviomiehensä.

Varo!

• entinen pelaaja

Kyllä niitä lesboja on joka joukkueessa ainakin kehäkolmosen sisä puolella. ja jos ei ole niin aina niitä vaan tulee. Se että lesboja on joukkueessa, niin ihan samanlaisia ne on kuin muutkin pelaajat, eikä ne ketään suihkussa tirkistele! naisjalkapallossa vaan on kyllä vähemmän lesboja kuin muissa lajeissa esim jääkiekossa. Mutta pakko sanoa vaan että kyllä varmaan suurin osa lesboista on sellaisia jotka eivät harrasta urheilua... se on vaan mun mielikuva

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1977
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1686
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1161
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe