hmmmm

N......

Onkohan naisfutaajissa paljon lesboja? Itse lopetin futiksen vuosi sitten, sen jälkeen tulin ulos kaapista. Ajattelin vain onkohan siinä joukkueessa muitakin lesboja. Olin joskus pelatessani ihastunu yhteen joukkuekaveriin, ja ehkä vieläkin... (?)

5

1220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Kyllähän niitä lesboja varmaan joka joukkueeseen ainakin yksi mahdu, harva sitä sen erityisemmin mainostaa, joten vaikea tietää.
      Olen itsekin pelannut monta vuotta futista ja tiedän jokusen futista pelaavan lesbon. Miksi muuten lopetit ja oliko joukkueessanne ok olla lesbo vai pitikö sitä pitää salassa?

• N......

No siihen aikaan en ollut ihan varma lesboudestani, vaikka likkaan ihastunut olinkin. joten en oikein tiedä, joukkueessani ei ollut minun tietääkseni muita lesboja. Sen verran tiesin että osalle asia on ok, toisille taas epämiellyttävää, jos samassa joukkueessa lesbo olisi, pelkää että tiirailee suihkussa tai jotain..

• calle

sanoin!

• Kirkkoisä Hieromasauva

PS: Kaikki suomalaiset naiset ovat lesboja, koska he käyttävät tuulipukuja ja heillä on myös muita ihmissuhteita kuin aviomiehensä.

Varo!

• entinen pelaaja

Kyllä niitä lesboja on joka joukkueessa ainakin kehäkolmosen sisä puolella. ja jos ei ole niin aina niitä vaan tulee. Se että lesboja on joukkueessa, niin ihan samanlaisia ne on kuin muutkin pelaajat, eikä ne ketään suihkussa tirkistele! naisjalkapallossa vaan on kyllä vähemmän lesboja kuin muissa lajeissa esim jääkiekossa. Mutta pakko sanoa vaan että kyllä varmaan suurin osa lesboista on sellaisia jotka eivät harrasta urheilua... se on vaan mun mielikuva

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2428
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2322
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      15
      1810
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1622
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      52
      1582
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      915
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      837
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      787
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      758
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      713
    Aihe