enko koskaan opi.......

female

Sydänsurua tässä vuodatan...olen viisikymppinen ja ollut toivottaman rakastunut kolme vuotta varattuun 10 vuotta nuorempaan mieheen, intohimo ollut välillämme vahva, mutta kun olen haikallut koko ajan muutakin...olen vain tyytynyt hyvään seksiin enkä ole syvimpiä tunteitani paljastanut ennenkuin nyt.....sisällä repesi....sovimme, että emme enää tapaa....nyt hän pyörii mielessäni yötä päivää...olinko hullu kun tunnustin tunteeni vai olenko hullu kun ylipäänsä jatkoin näinkin kauan... pitäishän mun jo tietää enemmän......

20

1044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitää

haikailla niiden varattujen perään?Onko se niin vaikeata ihmisille tajuta,että antaa varattujen olla.Tietysti se "kielletyn"hedelmän maku siinä saa
      hormonit hyrräämään.Itseänsä saa syyttää,jos siihen ryhtyy.Turha kai sitä on muille valitella,jos menee sellaiseen ansaan,josta ei ole poispääsyä.Tämä toki vain minun mielipiteeni.

• Magrat K

Elämää se on sydänsuru! Mene vain läpi ja tulet pintaan toiselta puolelta joskus!

• tahdotko ?

todella olla jonkun ukkomiehen panopuuna.Suurella todennakoisyydella han kay vaan "kelloa vetamassa"luonasi.Laskee lastinsa ja menee kotia vaimon luo.Vaimolle han on kotimatkalla ostanut punaiset ruusut .Mietihan asiat uudelleen!

• toivut kyllä

mies ajattelee,eikö hänellä ole mitään tunteita kakkoseen vaan luuleeko että pelkkä seksi riittää.
      Vaikeaa varmaan on sinun päästä irti ja ei sitä heti voi uuttakaan katsella sillä sydänsuru on käytävä läpi.

• celine3

Sinä vain olet rakastunut.
      Minäkin olen kokenut onnettoman rakkauden, mutta toivuin ja pystyin rakastumaan uudelleen. Olemme olleet nykyisen mieheni kanssa naimisissa vuosikaudet ja toivon, ettei hän rakastuisi toiseen naiseen, eikä kukaan toinen nainen häneen, tai ainakaan ei mitään avioliiton ulkopuolista suhdetta tulisi elämäämme puolin, eikä toisin.
      En voi neuvoa sinua muuten kuin ehdottaa, että hakeutuisit seuraan missä tapaat uusia mielenkiintoisia ihmisiä - miehiä.
      Ehkä huono vertaus, mutta koiran omistajaakin kehoitetaan hankkiman menetetyn lemmikin tilalle heti uusi koira. En tarkoita, että mies olisi mikään koira...mutta ymmärrät varmaan mitä tarkoitan.
      Minun aviomieheni tuli lohduttajaksi sydänsuruuni ja oli Etelä-Euroopasta kotoisin olevaksi mieheksi empaattinen ja kärsivällinen kuuntelija sekä ymmärtäjä. On vieläkin kaikissa asioissa, rauhallinen, tunteellinen ja kiltti.

• että semmosta

miehellä kun oli kakkonen kuviossa hän kanto mulle kaikki mitä kakkonen oli antanu sille kun rakasti niin paljon!
      Selvis vasta jälkeenpäin mitä peliä piti ja ihmettelin miten mies toikin kotiimme kaikenlaista,olipa kerran hienot voileivätkin joita hän mulle tarjos.olikohan sanonu olevansa poikamies ja nainen tietysti laitto evästä.

• uskosin näin

katoaa kun kakkonen näyttää tunteensa ja alkaa vaatia enemmän,niin kauan kun on seksiä pelkästään se jatkus ja jatkus.
      Hyvä kun pääset nyt irti sillä ei kannata jatkaa vaikka kuinka rakastas siitä ei hyvää seuraa.

• tsemppiä

kokenut samaa ja voin sanoa että suuri helpotus kun pääsin siitä ansasta!
      Nyt voin elää todella omaa elämää!
      Ei sitä päivää tule että siihen leikkiin lähden

• ykkönen,kakkonen ja nyt yksin

ollut topakka ja en olis luovuttanu kun kakkonen vikitteli mieheni.
      Nyt itse kakkosen osaa kokeilleena voin sanoa että en olis ollu mustasukkanen entiselle miehelle.
      Myöhästä katua ja entinen mieheni elää kakkosensa kanssa onnellisena uudessa kodissa.
      Eli mitä tästä opimme vai opimmeko mitään.

• suomipojat

puolustusasemiin ja sassiin!
        Voi oottako tosiaan toisen naisen vikiteltävissä - eikö teissä ole munaa?

• Tosi MIES
        suomipojat kirjoitti:

puolustusasemiin ja sassiin!
        Voi oottako tosiaan toisen naisen vikiteltävissä - eikö teissä ole munaa?

ei vokottajiin retkahda! Sillä on muutakin tekemistä ja ajattelemista, kun naiset! Tosimiehellä, siis. Tietää semmosen vaimo! Kyllä ihan oman nokkani alla on eronneet ja karanneet yrittäneet "iskeä" - en minä "SOKEA REETTA" ole! Mutta helkkarin hyviä kavereita(kin) miehen kanssa ollaan - ei vain naimapuuhissa! Naiset, älkää olko NIIIIIN typeriä ja sit vielä tulette tänne parkumaan!

• ilman omaatuntoako?

varatut saakin ansaan naisia ja miten naiset menee siihen eivätkä pääse irti.

• Turha pistoke, vanhaa mallia

vaan näkyy olevan, että ukkomiesten sänkyyn ne yksinäiset naiset pakkautuvat. Meille yksinäisille sanovat jakorasiatkin heti alussa oma-alotteisesti, etteivät meidän kanssamme sänkyyn mene.

Miksi?
        Mikä siinä on, ettei yksinäinen mies kelpaa?
        Onko se sitä, että sellainen sen olla pitää, mikä muillekin kelpaa?
        Kertokaa, jakorasiat!

• töpselinenä
        Turha pistoke, vanhaa mallia kirjoitti:

vaan näkyy olevan, että ukkomiesten sänkyyn ne yksinäiset naiset pakkautuvat. Meille yksinäisille sanovat jakorasiatkin heti alussa oma-alotteisesti, etteivät meidän kanssamme sänkyyn mene.

Miksi?
        Kertokaa, jakorasiat!

pitää olla sopiva,luulisin.

• mietitty

Miksi?
        Kertokaa, jakorasiat!

Usein miettinyt naisten mieltymisiä. Jos tanssimassa liikkuu sormuksen kanssa, saa ihmeenlisiä ehdotuksia. Taasen ilman sormusta ei ole tullut koskaan mitään ehdotusta. Onko sormus naisille laadun merkki, vai mitä se on? Tässä 25 vuotta varattuna olleena olen usein asiaa kummastellut.

• olis kiva olla kahden
        mietitty kirjoitti:

Usein miettinyt naisten mieltymisiä. Jos tanssimassa liikkuu sormuksen kanssa, saa ihmeenlisiä ehdotuksia. Taasen ilman sormusta ei ole tullut koskaan mitään ehdotusta. Onko sormus naisille laadun merkki, vai mitä se on? Tässä 25 vuotta varattuna olleena olen usein asiaa kummastellut.

löytyskin yli 50-senä vapaa mies mutta mistä?

• Asnku 49 vee

Miksi?
        Kertokaa, jakorasiat!

Voi kuinka ihana oliskaan löytää täyspäinen, isokokoinen, tavallinen suomalainen vapaa mies - miellellään 40-50 -vuotias. Mutta en mä ainakaan ole viimeisen viiden vuoiden aikana törmännyt yhteenkään josta kiinnostuisin/joka kiinnostuis musta. Ukkomiehiä olen joutunut "lainaamaan" aina välillä, ettei tässä ihan näivettyis pois...

• olis kiva olla kahden kirjoitti:

löytyskin yli 50-senä vapaa mies mutta mistä?

ei Sinullekaan vapaa mies kelpaa.

• lainaaja myös
        Asnku 49 vee kirjoitti:

Voi kuinka ihana oliskaan löytää täyspäinen, isokokoinen, tavallinen suomalainen vapaa mies - miellellään 40-50 -vuotias. Mutta en mä ainakaan ole viimeisen viiden vuoiden aikana törmännyt yhteenkään josta kiinnostuisin/joka kiinnostuis musta. Ukkomiehiä olen joutunut "lainaamaan" aina välillä, ettei tässä ihan näivettyis pois...

täyspäinen ja savuton,mutta mistä?

• eijapilvi

Koeta jaksaa sydänsurut on kauhea asia mutta onneksi siitä pääsee yli.Ja mies oli varattu tiesit sen ,olisit itse lopettanut suhteen ja ottanut vapaan miehen.Ei elämä yhteen mieheen kaadu .Jos ei se ollut se oikea sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      55
      1172
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      151
      1141
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1075
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      956
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      45
      874
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      818
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      770
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      765
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      711
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      692
    Aihe