Laitelkaa tulemaan kaikkia polttari ideoita mitä mieleen tulee. Siskolla ois polttarit ensi kuussa..
Jos ois yksi pidempi viestijuttu niin ei tarttis kamalasti klikkailla. Laiska kun oon ;P
Löysin jo paljo juttuja amoriinista (www.amoriini.com)mm. kullanhuuhdonnan ja ankannäkösen saunan, mutta lisää siis juttuja kiitos!
Kaikkia polttari ideoita
4
2174
Vastaukset
- ex.parasmies
...vietiin kaveri kupattavax ja tykkäs oikeen kovasti...
- bestkaaso
No oot kyllä laiskimus. Itse et ole valmis tekemään mitään, mutta muiden, ventovieraiden, pitäisi käyttää kullankallista aikaansa auttamiseesi. Julkeat vielä myöntää että olet patalaiska. Keksi itse, niin ei tarvii klikkailla yhtään! Tai lue tätä viestiä ja mieti sen sisältöä tarkkaan.
- Umma75
Mikä idea tossa nyt on? kai täällä saa jutella, keskustelupaikkahan tää on. Mene pois jos et halua osallistua!
Musta toi on hyvä idea, että täällä ois joku isompi pino juttuja. Turhaa klikkailua muuten.. - bestkaaso
Umma75 kirjoitti:
Mikä idea tossa nyt on? kai täällä saa jutella, keskustelupaikkahan tää on. Mene pois jos et halua osallistua!
Musta toi on hyvä idea, että täällä ois joku isompi pino juttuja. Turhaa klikkailua muuten..Mene itse pois jos ei kommenttini kiinnosta. Kai täällä nyt saa oman mielipiteensä ilmaista. Samanlainen laiskamato olet sinäkin. Keksi itse polttari-ideoita. Mene pois kritisoimasta siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503334Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5492060Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821937- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481210