auttakaa tietamatonta...olen menossa ulkomailla naimisiin ja tarvitsen syntymatodistuksen! Mutta mista? Kiitos etukateen infosta.
Mista
2
452
Vastaukset
- Morsian -07
Siis mikäli en ole aivan väärässä, niin äitisi on saanut sinusta syntymätodistuksen, kun synnyit. Siinä on vanhempien nimet, "vauva (tyttö/poika)" sukumimesi, tarkka syntymäaikasi, syntymäpaikkasi, kotipaikkakuntasi, pituus, paino, päänympärys...
Itse joskus muutaman syntymätodistuksen olen nähnyt ja niissä muistaakseni mm. nämä tiedot. Itselläni ei vielä pieniä ole ja siksi tämä on VAIN MUTU-TUNTUMAA.
Vaan onnea etsintään kuitenkin. - luulisin näin
Saahan sielta sairaalasta syntymätodistuksen, mutta eipä taida olla tallessa edes omien lasteni syntymätodistukset.
Suomessa virkatodistus on se virallisin paperi kaikkeen. Ja senhän saa maistraatista tai myös kirkkoherranvirastosta, jos kuulut kirkkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122559100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo371567Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281194
- 261141