auttakaa tietamatonta...olen menossa ulkomailla naimisiin ja tarvitsen syntymatodistuksen! Mutta mista? Kiitos etukateen infosta.
Mista
2
396
Vastaukset
- Morsian -07
Siis mikäli en ole aivan väärässä, niin äitisi on saanut sinusta syntymätodistuksen, kun synnyit. Siinä on vanhempien nimet, "vauva (tyttö/poika)" sukumimesi, tarkka syntymäaikasi, syntymäpaikkasi, kotipaikkakuntasi, pituus, paino, päänympärys...
Itse joskus muutaman syntymätodistuksen olen nähnyt ja niissä muistaakseni mm. nämä tiedot. Itselläni ei vielä pieniä ole ja siksi tämä on VAIN MUTU-TUNTUMAA.
Vaan onnea etsintään kuitenkin. - luulisin näin
Saahan sielta sairaalasta syntymätodistuksen, mutta eipä taida olla tallessa edes omien lasteni syntymätodistukset.
Suomessa virkatodistus on se virallisin paperi kaikkeen. Ja senhän saa maistraatista tai myös kirkkoherranvirastosta, jos kuulut kirkkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭2048333Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.84342Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1063829"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1373712Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892991Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1562646Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.522512- 1512200
- 741686
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a671482