auttakaa tietamatonta...olen menossa ulkomailla naimisiin ja tarvitsen syntymatodistuksen! Mutta mista? Kiitos etukateen infosta.
Mista
2
432
Vastaukset
- Morsian -07
Siis mikäli en ole aivan väärässä, niin äitisi on saanut sinusta syntymätodistuksen, kun synnyit. Siinä on vanhempien nimet, "vauva (tyttö/poika)" sukumimesi, tarkka syntymäaikasi, syntymäpaikkasi, kotipaikkakuntasi, pituus, paino, päänympärys...
Itse joskus muutaman syntymätodistuksen olen nähnyt ja niissä muistaakseni mm. nämä tiedot. Itselläni ei vielä pieniä ole ja siksi tämä on VAIN MUTU-TUNTUMAA.
Vaan onnea etsintään kuitenkin. - luulisin näin
Saahan sielta sairaalasta syntymätodistuksen, mutta eipä taida olla tallessa edes omien lasteni syntymätodistukset.
Suomessa virkatodistus on se virallisin paperi kaikkeen. Ja senhän saa maistraatista tai myös kirkkoherranvirastosta, jos kuulut kirkkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2753898Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188733486Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1452506- 562286
- 1541892
- 341697
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v301278- 331255
- 481169
- 231156