auttakaa tietamatonta...olen menossa ulkomailla naimisiin ja tarvitsen syntymatodistuksen! Mutta mista? Kiitos etukateen infosta.
Vastaukset 2
- Morsian -07
Siis mikäli en ole aivan väärässä, niin äitisi on saanut sinusta syntymätodistuksen, kun synnyit. Siinä on vanhempien nimet, "vauva (tyttö/poika)" sukumimesi, tarkka syntymäaikasi, syntymäpaikkasi, kotipaikkakuntasi, pituus, paino, päänympärys...
Itse joskus muutaman syntymätodistuksen olen nähnyt ja niissä muistaakseni mm. nämä tiedot. Itselläni ei vielä pieniä ole ja siksi tämä on VAIN MUTU-TUNTUMAA.
Vaan onnea etsintään kuitenkin. - luulisin näin
Saahan sielta sairaalasta syntymätodistuksen, mutta eipä taida olla tallessa edes omien lasteni syntymätodistukset.
Suomessa virkatodistus on se virallisin paperi kaikkeen. Ja senhän saa maistraatista tai myös kirkkoherranvirastosta, jos kuulut kirkkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881368
- 671110
- 65941
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste160822Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.66685Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?102615Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37596- 76574
- 77558
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova53553