Tällä sivulla on suosituimmat tytön nimet USA:ssa:
http://names.mongabay.com/female_names.htm
Erikoista on, että Lauri (sijalla 956) on Amerikassa tytön nimi. Jotenkin Lauri kuulostaa niin suomalaiselta nimeltä, mutta tulipa tuokin aukko sivistykessä täytettyä.
Samalla sivulla on linkki myös suosituimpiin pojan nimiin.
Lauri-nimi
4
910
Vastaukset 4
- Huomasin
Olihan siellä näköjään Joni, Kari ja Jamikin tytönnimissä. Ja John myös. :o)
- otta huomioon
että amerikkalaisiin luetaan laajat etniset ryhmät, joilla on erilaiset nimikulttuurit kuin perusjenkeillä. Afrikkailaissyntyisten perinnenimet poikkevat valkoisten nimistä.
- Liisa-Maria
nimestä Laurentius, josta feminiini muoto on Laurentia tai Laura. Kysymyksessä on eräs yleisimmistä kristillisistä etunimistä.
Legenda kertoo, että roomalaista 200-luvulla elänyttä diakoni Laurentiusta vaadittiin paljastamaan viranomaisille kirkon aarteet. Silloin köyhäinhoidosta huolehtinut Laurentius marssitti viranomaisten eteen kaikki seurakuntansa köyhät ja vammaiset ja sanoi: "Tässä ovat kirkon aarteet" Tuomari suuttui ja tuomitsi Laurentius-diakonin kuolemaan poikkeuksellisen julmalla tavalla, halstarilla eli grillillä elävältä paistettavaksi.
Englanninkielinen maskuliinimuoto nimestä on Lawrens [loorens], feminiinimuoto taas on Laurie, joka voidaan kirjoittaa myös Lauri, äännetään [loori]. - Anonyymi
Hyi vittu mikä nimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001129
- 51955
- 119913
- 146883
- 70687
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40669Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.111628Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187627- 33594
- 70589
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47578- 80550
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39509
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493- 46480
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31466- 42460