surkee miestarjonta

täällä...

Ja mistähän johtuu että tuolla sokkotreffeissä on muutamalla rivillä hakijana muuta kun paikkakunnan nimi?
Siellä siis joku suomi24 sen henkilökunnasta käyttää eri oikeuksia muihin nähden.....

Ja kiinnittäkääs huomiota miten....

hakee aina jotain sairasta tai suoraan naista halventavaa...

32

6965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten,,

      ukkomies Turusta, aina rysä meressä.

      • kaikenlaista

        Turun tarjonta on kaikkein surkeinta. Se ukkomies pyörii siellä kaiket illat. Samoin 43 v.kaveri nimeltään turkumies hakee vain seikkailua. Muutkin suurinpiirtein samaa luokkaa. Onko Varsinais-Suomen alueella jotenkin typerämpää sakkia ? Muualta olen löytänyt järkevämpiä mies-keskustelukumppaneita.


      • mielestäni
        kaikenlaista kirjoitti:

        Turun tarjonta on kaikkein surkeinta. Se ukkomies pyörii siellä kaiket illat. Samoin 43 v.kaveri nimeltään turkumies hakee vain seikkailua. Muutkin suurinpiirtein samaa luokkaa. Onko Varsinais-Suomen alueella jotenkin typerämpää sakkia ? Muualta olen löytänyt järkevämpiä mies-keskustelukumppaneita.

        on taas porilaiset miehet yök, niin itseensä täynnä,,luulevat ,että ovat ainoita täällä suomessa,,ei mitään käytöstapoja, katkaistaan siitä vaan chattailut,jos ei miellytä,,aika ala-arvoista.


    • tuulia...

      Tekstin muuttaminen vaatii hieman taitoa, muttei tarvitse olla henkilökuntaa siitä selvitäkseen, ne etsijät ovat usein nuoria miehiä ja he tuntevat koneet hyvin.
      Mitä halventavaa on etsiä vaikka vanhempaa naisseuraa. Itse vastaan mielelläni heille ja olemme käyneet monet mielenkiintoiset keskustelut aiheesta. Sinulla on ollut huonoa onnea, kyllä täältä löytyy ihania miehiäkin ja oli mies millainen tahansa, aina tuntuu olevan tyytyväinen saadessaan meistä naisista seuraa, jatka vaan niin osuu se kohdalle vielä sinullakin:=)

      • mandy,,

        Me kaikki naiset ei raotetakaan heti peitonkulmaa..


      • Mia.
        mandy,, kirjoitti:

        Me kaikki naiset ei raotetakaan heti peitonkulmaa..

        äläkä yleistä meitä muita naisia.Seksi on aivan mukavaa,kun ottaa määrätyt asiat vaan huomioon.


      • leilatar
        Mia. kirjoitti:

        äläkä yleistä meitä muita naisia.Seksi on aivan mukavaa,kun ottaa määrätyt asiat vaan huomioon.

        samoin sinä, joka kuulut luku ja ymmärtämistaidottomaan jakavaan vähemmistöön.

        tai olet vain mies provo.


    • asiantuntija.

      ....sitä variksenpelättimille kukaan halua parasta tarjotakkaan!

      • mandy,,

        eikä kirjoitustaidottomille.


      • Millanilla
        mandy,, kirjoitti:

        eikä kirjoitustaidottomille.

        Hyvin sanottu Mandy! :)


      • Yleensä
        mandy,, kirjoitti:

        eikä kirjoitustaidottomille.

        lause aloitetaan isolla kirjaimella.


      • on niitä ammatteja.....!

        tässä ilmenee kirjoittajan taso kilometrejen päähän.


      • .........
        Yleensä kirjoitti:

        lause aloitetaan isolla kirjaimella.

        ---Vilases omaa lausettasi...heh


      • ole mitään
        on niitä ammatteja.....! kirjoitti:

        tässä ilmenee kirjoittajan taso kilometrejen päähän.

        muuta tekemistä,kuin yöllä käydä kirjoittamassa tänne kolme täysin tyhmää viestiä.Olet täysi idiootti.


      • kilometrejen.
        on niitä ammatteja.....! kirjoitti:

        tässä ilmenee kirjoittajan taso kilometrejen päähän.

        Hyvä arvostelija oikeinkirjoitukselle..heh,heh.


      • asiantuntija.
        mandy,, kirjoitti:

        eikä kirjoitustaidottomille.

        ....tuollaisia sanotaan kottaraisiksi.


    • -Mikko

      Olen hieman pettynyt tämän palstan naisten käytöstapoihin. Ilmeisesti kyseessä on paljon samoja henkilöitä, enkä ihmettele jos seuraa ei löydy jos ei osata edes käyttäytyä asiallisesti.

      Voihan se olla toki miesten vika jos täällä aletaan heti vonkaamaan, mutta silti jos joku älyllinen olento haluaisi vaihtaa ajtuksia ja keskustella ihan normaalisti, niin eikö siihen olisi edes hetki aikaa? Vai onko kaikilla keski-ikäisillä naisilla niin kiire löytää se oma prinssinsä, ettei voi edes kohteliaasti vaihtaa muutamaa riviä jos vastapuoli nyt sattuu olemaan 3 vuotta liian nuori tai vanha.

      • mailikki.

        jotkut miehet myös huvittelevat nais nimimerkin takana.......

        valitettavasti.


    • Tosimies_

      Menkää nutturapäät kutoon sukkaa ompeluseuraan, jos niska alkaa heti punottaan kun kuulette sanan seksi. Onneksi on kivojakin naisia :)

      • seksistäkin voi keskustella tuhansilla eri tavoilla ja erilaisin odotuksin, joten toisella tavalla asenoituvia ei tarvitsisi leimata nutturapäiksi


      • mirja47bi kirjoitti:

        seksistäkin voi keskustella tuhansilla eri tavoilla ja erilaisin odotuksin, joten toisella tavalla asenoituvia ei tarvitsisi leimata nutturapäiksi

        Mä tykkään nutturapäistä :)


      • ja miehiä MYÖS

        mut en mä ainakaan ala joka iikan kans jutustaa seksistä ja sitä kyllä on tarjottu melkeenpä joka kerta kun oon omalla profiililla täällä suomi24:ssa.
        Terveisin.Nutturapää,en toki punastu vaikka kuulen sanan seksi.Sehän on ihan normaali asia lives ja täällä taas en joka pirun ukon kans edes alkais juttelee seksistä,hyi helvet...!


      • Yks vaan
        Tiger7mGT kirjoitti:

        Mä tykkään nutturapäistä :)

        Täällä olis yksi tarjolla...


    • styups

      hei.. tääll on m 42

      nimim kertoo millast seur oon vaill

      ja jos viel jns-kuo alueelt

      • englantia

        Heh...nimimerkkisikin on näköjään väärin kirjoitettu. Se pitäis kirjoittaa stayups, ei styups. Taitaa olla mieskin aika tumpelo siis...


    • Inari

      Minä juttelen mielelläni eri-ikäisten miesten kanssa, ja nautin, jos sattuu sellainen vastaan, jolla on hyvä huumorintaju ja tilannekomiikka kukoistaa. Sellaisen keskustelukumppanin sattuessa illan iloksi tapaisin ko. miehen mielelläni. Tällainen tutustumistapa on nykyaikaa, ja mielestäni metsä vastaa kuten huutaa, ja osaltaan voi siis katsoa peiliinkin.

      • hihihii

        No jos noin vähään tyydyt kuin hyvään huumorintajuun (siis samanlaiseen kuin omaasi vai?) ja tilannekomiikkaan, voit saada saaliiksesi helposti varatun rentun. Ne kun arvostavat huumorintajuisia naisia jotka ei turhista nipota.


      • Inari
        hihihii kirjoitti:

        No jos noin vähään tyydyt kuin hyvään huumorintajuun (siis samanlaiseen kuin omaasi vai?) ja tilannekomiikkaan, voit saada saaliiksesi helposti varatun rentun. Ne kun arvostavat huumorintajuisia naisia jotka ei turhista nipota.

        Pitäis vissiin nostaa rimaa ja alkaa kettuilee. Kokemukset on tosiaan sellaiset, että renttuja tulee siiman päähän ; )


    • mies alle 30

      Voi herranjestas sentään mitä teinejä... Ei ole tullut vielä yhtäkään järkevää naista täällä vastaan...Ja yleistys kukoistaa taas...kaikki haluaa pillua jne....mitä typeryksiä olette?? En tulisi sänkyynne vaikka maksaisitte! Vähän järkeä tähänkin. Taidanpa alkaa katselemaan ulkomaalaista naista joskos tuo kypsyys olisi vähän eri tasoa. huoh!

    • Hiukseton

      Sattumoisin tänne kirjoitan ja voin vaan sanoa, että minä en ainakaan löydy näiltä palstoilta.
      Etsittekö kumppania täältä kenties? Vähän liikuntaa kehiin! Ei jokainen mies harrasta tällaista. Ehkä nörtit ja teinit...
      Itse ainakin haluaisin tutustua naiseen ulkona esim. lenkkeillessä...no joo... miten vaan..

    • hohhojaa

      sanokaapa mihin aikaan täällä liikkuu asiallisia naisia... ihmeellisiä ääliöitä koko ajan pelleilemässä ja sekoilemassa

    • sarita

      Musta täällä on ollut tosi hyvä miestarjonta. Olen pari tavannut ja enkä pettynyt yhtään päinvastoin. Hauskaa oli ja miehet olivat just sellaisia kuin olivat kertoneetkin. Olen myös jutskaillut monen mukavan ihmisen kanssa...en tiedä mistä johtuu, että aina osuu joku mukava kohdalle ja sexy ei ole ollut juttelun aihe...täytyy vaan antaa mahdollisuus toiselle ikään katsomatta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      147
      3050
    2. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      159
      2317
    3. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      479
      2143
    4. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      127
      2054
    5. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      63
      1059
    6. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1049
    7. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      88
      995
    8. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      79
      961
    9. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      181
      916
    10. Rita Niemi-Manninen kuittailee Aki-rakkaalleen Selviytyjät-osallistumisesta: "Akihan ei..."

      Pärjääköhän Rita paremmin viidakossa kuin Aki-rakas pohjolassa…?!? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/rita-niemi
      Suomalaiset julkkikset
      12
      875
    Aihe