Hei, millainen rooli todistajalla on maistraattihäissä? Pitääkö mukana on henkkarit? olisiko hyvä pukeutua jotenkin?
Todistajana
2
1214
Vastaukset
- Charles
Olen mennyt kahdesti naimisiin maistraatissa. Ensimmäisellä kerralla ennen vihkimistä täytettiin paperi, johon tulivat virallisten todistajien nimet. En muista, pitikö heidän allekirjoittaakin jonnekin. Toisella kerralla samanlaista paperia ei täytetty, eli ainakaan meiltä tai vierailta ei kysytty, ketkä ovat virallisia todistajia.
Todistajan rooli on siis olla paikalla. Henkkareita ei ainakaan meidän vihkimisessä kyselty. Pukeutumisen voit ihan vapaasti päättää. Siihen vaikuttaa enemmän vihkipari kuin maistraatti. - todistaja1
ystävättäreni meni maistaraatissa naimisiin. paikalla oli kolme täysi-ikäistä henkilöä todistajaa, joista kahdelta pyydettiin allekirjoitus ja tarkistettiin henkilöllisyys.
olen ollut joskus myös papin suorittamassa vihkimisessä todistjana, silloinkin meitä oli kolme todistajaa. Pappi ei kysynyt sen tarkemmin henkilöllisyyttä, hän kirjasi vain meidän kahden "virallisen todistajan " nimet kaavakkeeseensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381860
- 50828
- 82809
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43444
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28439