Hei, millainen rooli todistajalla on maistraattihäissä? Pitääkö mukana on henkkarit? olisiko hyvä pukeutua jotenkin?
Todistajana
2
1214
Vastaukset
- Charles
Olen mennyt kahdesti naimisiin maistraatissa. Ensimmäisellä kerralla ennen vihkimistä täytettiin paperi, johon tulivat virallisten todistajien nimet. En muista, pitikö heidän allekirjoittaakin jonnekin. Toisella kerralla samanlaista paperia ei täytetty, eli ainakaan meiltä tai vierailta ei kysytty, ketkä ovat virallisia todistajia.
Todistajan rooli on siis olla paikalla. Henkkareita ei ainakaan meidän vihkimisessä kyselty. Pukeutumisen voit ihan vapaasti päättää. Siihen vaikuttaa enemmän vihkipari kuin maistraatti. - todistaja1
ystävättäreni meni maistaraatissa naimisiin. paikalla oli kolme täysi-ikäistä henkilöä todistajaa, joista kahdelta pyydettiin allekirjoitus ja tarkistettiin henkilöllisyys.
olen ollut joskus myös papin suorittamassa vihkimisessä todistjana, silloinkin meitä oli kolme todistajaa. Pappi ei kysynyt sen tarkemmin henkilöllisyyttä, hän kirjasi vain meidän kahden "virallisen todistajan " nimet kaavakkeeseensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1941566- 801090
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm96894- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp85788- 119744
- 111723
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 19566