Hei, millainen rooli todistajalla on maistraattihäissä? Pitääkö mukana on henkkarit? olisiko hyvä pukeutua jotenkin?
Todistajana
2
1007
Vastaukset
- Charles
Olen mennyt kahdesti naimisiin maistraatissa. Ensimmäisellä kerralla ennen vihkimistä täytettiin paperi, johon tulivat virallisten todistajien nimet. En muista, pitikö heidän allekirjoittaakin jonnekin. Toisella kerralla samanlaista paperia ei täytetty, eli ainakaan meiltä tai vierailta ei kysytty, ketkä ovat virallisia todistajia.
Todistajan rooli on siis olla paikalla. Henkkareita ei ainakaan meidän vihkimisessä kyselty. Pukeutumisen voit ihan vapaasti päättää. Siihen vaikuttaa enemmän vihkipari kuin maistraatti. - todistaja1
ystävättäreni meni maistaraatissa naimisiin. paikalla oli kolme täysi-ikäistä henkilöä todistajaa, joista kahdelta pyydettiin allekirjoitus ja tarkistettiin henkilöllisyys.
olen ollut joskus myös papin suorittamassa vihkimisessä todistjana, silloinkin meitä oli kolme todistajaa. Pappi ei kysynyt sen tarkemmin henkilöllisyyttä, hän kirjasi vain meidän kahden "virallisen todistajan " nimet kaavakkeeseensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418