B2B on otettu vastaan hyvin! Stripped ei aikoinaan paljoa kriitikoita lämmittänyt, mutta nyt on tilanne toinen.
Grammy taitaa jo siintää nurkan takana!
Suht tuore arvostelu alla:
http://blogcritics.org/archives/2006/08/06/233950.php
Lisäksi ANOM tippui briteissä sijalta 2 sijalle 3, mutta seuraava single menee ykköseksi! ANOM ei ole totisesti edes B2B:n paras biisi!
B2B saa kehuja!
5
263
Vastaukset
- simple
Grammy sieltä on tulossa. Melko varmasti.
Ja oikeassa olet ANOM ei todellakaan ole B2B:n paras kappale.
Eikös Christinan toinen single tältä levyltä ole Candyman?- Erizo
Candyman:istä on ollut puhetta, mutta viimeisin spekulaatio on liikkunut "The Right Man" -biisin ympärillä.
Itse pidän Slow Down Baby:stä, mutta en usko, että Christina lähtee julkaisemaan niin "radio ystävällistä" biisiä, sillä idea lienee se, että nyt erotutaan muista tällä B2B tyylillä.
Candyman olisi riski, sillä se on niin erilainen kuin enemmistö radiobiiseistä, mutta luulen, että se riski voisi kannattaakin. - simple
Erizo kirjoitti:
Candyman:istä on ollut puhetta, mutta viimeisin spekulaatio on liikkunut "The Right Man" -biisin ympärillä.
Itse pidän Slow Down Baby:stä, mutta en usko, että Christina lähtee julkaisemaan niin "radio ystävällistä" biisiä, sillä idea lienee se, että nyt erotutaan muista tällä B2B tyylillä.
Candyman olisi riski, sillä se on niin erilainen kuin enemmistö radiobiiseistä, mutta luulen, että se riski voisi kannattaakin.Christina esittää sen Video Music Awardseissa. Sitten näemme. (: Tosin, en tiedä ovatko Video Music Awardsit ensin, vai singlen julkaisu. ;> Tiedätkö sinä?
- Erizo
simple kirjoitti:
Christina esittää sen Video Music Awardseissa. Sitten näemme. (: Tosin, en tiedä ovatko Video Music Awardsit ensin, vai singlen julkaisu. ;> Tiedätkö sinä?
En ole varma, mutta luulen, että VMA esiintyminen on ensin singlen julkaisua. Näin oli myös ANOM:n kohdalla.
Mutta tieto varmistunee varmaan viikon, parin sisällä. - simple
Erizo kirjoitti:
En ole varma, mutta luulen, että VMA esiintyminen on ensin singlen julkaisua. Näin oli myös ANOM:n kohdalla.
Mutta tieto varmistunee varmaan viikon, parin sisällä.Sitä minäkin vähän arvelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465711Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki532978- 1832625
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122006törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151716- 1451305
- 131207
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133