pitäs saada supersporttiin tehari, mistähän niitä sais hyvin ja mitä kannattaa maksaa?
tunturi supersport 1976
3
670
Vastaukset
- tehoputki
toi näyttää siihen putkeen verrattuna mikä on nyt paikassa et siinä on tosi jyrkkä toi mutka mutta kyl se varmaa sit sopii. nykyisessä on 90 asteen mutka ja sitte suoraa vaa, toi muffleri on paljo mutkikkaampi, mut tilaan sit sen
tehoputki kirjoitti:
toi näyttää siihen putkeen verrattuna mikä on nyt paikassa et siinä on tosi jyrkkä toi mutka mutta kyl se varmaa sit sopii. nykyisessä on 90 asteen mutka ja sitte suoraa vaa, toi muffleri on paljo mutkikkaampi, mut tilaan sit sen
voi tietyst näyttää, mut mun tigeriin toi kävi ihan suoraan. tosin mopon runkoon piti hitsata kiinnityspalikka et ton putken saa kunnol kii.
ja on noita supersporteissaki näkyny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861313
- 1101143
- 761027
- 117986
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 47781
- 36772
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693