mikä on paras kohta rapsuttaa marsua? Onko kohtaa josta marsu erityisesti pitää?
Mistä marsu pitää?
7
915
Vastaukset
- marsunarsu
Meidän marsut tykkää, kun niitä silittää päästä/korvien takaa. Selästä ja kyljistä silittämisestä ne eivät tykkää yhtään yleensä...
- ronjajp
munki marsu pitää siitä
- minäminä
mun marsut pitää siit ku rapsuttaa leuan alta :)
ne oikeen nauttii siitä x)- Anonyymi
Munkin😅
- Max ja Minä
Mun marsu tykkää kun sitä rapsuttaa kaulan vierestä, selkäpuolelta:)
- JOO O
SAMASTA NE TYKKÄÄ MITÄ ON KIRJOITETTU
Mun mursuni tykkää ku rapsuttaa siit tassun edestä, siit kaulan sivusta.. ja sit ku kaulan alta rapsuttaa. Ja sit ku päästä.. ja korvien takaa. Peppu on ainut mistä ei tykkää.. tai alkaa hyppimään sillon kun peppua taputtaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275