Abun huolto Helsingissä?

Virkamies

Enpä löytänyt netistä Abulle maahantuojaa.
Pitäisi löytää Abu Cardinal 60 model A kelalle huoltoliike.
Muuten ehjä ja toimiva kela, mutta sangan jouset laiskat.

12

21582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markustaja

mikä vaan liike osaa auttaa mikä niitä myy

• kaj

Ei ole suinkaan mahdollista, että 70-80 luvun
        KELAT huoltaa kuka vaan. Olen pahoillani, mutta
        oletko pitänyt edes kädessä AITOA Abun kalastus-
        välinettä ??? (numeroitua)

• JuhaS14

In Finland:
      Abu Garcia
      Pure Fishing Finland –
      Pakkalankuja 7
      FI-01510 Vantaa
      Finland
      Tel: 358.9.350.8080

Tonne voi lähettää huoltoon.

---

http://www.heittokalastus.info -> Suomen paras kalastussivusto.

• kaj

Sain itse avun Cardinall 66X vm.77 sankajousiin
      Herrasmieheltä(84v). Kysyppä häneltä jollet ole jo
      löytänyt apua ongelmaasi.
      GERA 040-7042009 Ark. 13-17.

• jii

Kiitos vinkistä. Abu...korjaan apu löytyi.

• Toimii se

Helsingistä sain avun Abun kelan huoltoasiassa. Herrasmies ja kela-sekä uistinasiantuntija Gera hoiti mun vanhan kelani täysin huippukuntoon. Purki se täysin osiksi, voiteli ja vaihtoi kuluneet osat uusiin. Kysyin Häneltä miten näitä osia on vielä vanhoihin keloihin olemassa. Vastasi että "tiesin joskus ettei nykyajan kelat välttämättä ole niin pitkäikäisiä ja vanhojen kelojen korjaamiseen tarvittavat osat ovat ns.kiven alla, joten jemmasin niitä aivan tätä asiaa silmällä pitäen". Totta puhui. Kelani ei ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa ja Hän kertoi vielä että "nyt tämä peli toimii ainakin seuraavat 20-vuotta". Suosittelen.

• Yny

Kuka mahtaa olla tämä Gera, herrasmies jne...
        Eli löytyisköhän hänelle mitään osoitett tms, tietoja mihin voisi ottaa yhteyttä / mahd, toimittaa keloja huollettaviksi?

terveisin Yny

• Toimii se...
        Yny kirjoitti:

Kuka mahtaa olla tämä Gera, herrasmies jne...
        Eli löytyisköhän hänelle mitään osoitett tms, tietoja mihin voisi ottaa yhteyttä / mahd, toimittaa keloja huollettaviksi?

terveisin Yny

Gera Zweygberg on herran nimi. Voit soittaa Hänelle numeroon 040-7042009. Abua löytyy varmasti.

• YNY
        Toimii se... kirjoitti:

Gera Zweygberg on herran nimi. Voit soittaa Hänelle numeroon 040-7042009. Abua löytyy varmasti.

Kiitoksia vastauksestanne!!

• Abua

Vinkki, hakukone antaa haulle: "Gera:n varaosat" -> https://www.wobbleri.fi/kelatohtori/
        Toivottavasti ne varaosat ovat nyt siellä. Onnea kaikille epätoivoisille.
        Itse aion antaa tämän kelan perintönä jollekin, priimakuntoinen, ei kolhittu 66 mutta sangan mutteri tipahti jonnekin, eikä löytynyt veneen pohjalta.

• Oulun kalamies

Gera korjas mun kelan Abu C5:n sankajouset huolsi koko kelan timmiin kuntoon. Kiitos Geralle. Miehellä jo ikää 88v, mutta korjaa vielä mennen tullen noita keloja, suosittelen. Gera vastailee edelleen numerosta 040-7042009. Osoite Maneesikatu 4 A6, 00170 HKI.

• Anonyymi

Ei taida Gera enää huoltaa. Onko ketään jatkajaa olemassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      7768
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      55
      5788
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      80
      3283
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2903
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1678
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1610
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      330
      1323
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1172
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1169
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1071
    Aihe