Enpä löytänyt netistä Abulle maahantuojaa.
Pitäisi löytää Abu Cardinal 60 model A kelalle huoltoliike.
Muuten ehjä ja toimiva kela, mutta sangan jouset laiskat.
Abun huolto Helsingissä?
12
21582
Vastaukset
- markustaja
mikä vaan liike osaa auttaa mikä niitä myy
- kaj
Ei ole suinkaan mahdollista, että 70-80 luvun
KELAT huoltaa kuka vaan. Olen pahoillani, mutta
oletko pitänyt edes kädessä AITOA Abun kalastus-
välinettä ??? (numeroitua)
- JuhaS14
In Finland:
Abu Garcia
Pure Fishing Finland –
Pakkalankuja 7
FI-01510 Vantaa
Finland
Tel: 358.9.350.8080
Tonne voi lähettää huoltoon.
---
http://www.heittokalastus.info -> Suomen paras kalastussivusto. - kaj
Sain itse avun Cardinall 66X vm.77 sankajousiin
Herrasmieheltä(84v). Kysyppä häneltä jollet ole jo
löytänyt apua ongelmaasi.
GERA 040-7042009 Ark. 13-17.- jii
Kiitos vinkistä. Abu...korjaan apu löytyi.
- Toimii se
Helsingistä sain avun Abun kelan huoltoasiassa. Herrasmies ja kela-sekä uistinasiantuntija Gera hoiti mun vanhan kelani täysin huippukuntoon. Purki se täysin osiksi, voiteli ja vaihtoi kuluneet osat uusiin. Kysyin Häneltä miten näitä osia on vielä vanhoihin keloihin olemassa. Vastasi että "tiesin joskus ettei nykyajan kelat välttämättä ole niin pitkäikäisiä ja vanhojen kelojen korjaamiseen tarvittavat osat ovat ns.kiven alla, joten jemmasin niitä aivan tätä asiaa silmällä pitäen". Totta puhui. Kelani ei ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa ja Hän kertoi vielä että "nyt tämä peli toimii ainakin seuraavat 20-vuotta". Suosittelen.
- Yny
Kuka mahtaa olla tämä Gera, herrasmies jne...
Eli löytyisköhän hänelle mitään osoitett tms, tietoja mihin voisi ottaa yhteyttä / mahd, toimittaa keloja huollettaviksi?
terveisin Yny - Toimii se...
Yny kirjoitti:
Kuka mahtaa olla tämä Gera, herrasmies jne...
Eli löytyisköhän hänelle mitään osoitett tms, tietoja mihin voisi ottaa yhteyttä / mahd, toimittaa keloja huollettaviksi?
terveisin YnyGera Zweygberg on herran nimi. Voit soittaa Hänelle numeroon 040-7042009. Abua löytyy varmasti.
- YNY
Toimii se... kirjoitti:
Gera Zweygberg on herran nimi. Voit soittaa Hänelle numeroon 040-7042009. Abua löytyy varmasti.
Kiitoksia vastauksestanne!!
- Abua
Vinkki, hakukone antaa haulle: "Gera:n varaosat" -> https://www.wobbleri.fi/kelatohtori/
Toivottavasti ne varaosat ovat nyt siellä. Onnea kaikille epätoivoisille.
Itse aion antaa tämän kelan perintönä jollekin, priimakuntoinen, ei kolhittu 66 mutta sangan mutteri tipahti jonnekin, eikä löytynyt veneen pohjalta.
- Oulun kalamies
Gera korjas mun kelan Abu C5:n sankajouset huolsi koko kelan timmiin kuntoon. Kiitos Geralle. Miehellä jo ikää 88v, mutta korjaa vielä mennen tullen noita keloja, suosittelen. Gera vastailee edelleen numerosta 040-7042009. Osoite Maneesikatu 4 A6, 00170 HKI.
- Anonyymi
Ei taida Gera enää huoltaa. Onko ketään jatkajaa olemassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307768- 555788
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3301323Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071