Enpä löytänyt netistä Abulle maahantuojaa.
Pitäisi löytää Abu Cardinal 60 model A kelalle huoltoliike.
Muuten ehjä ja toimiva kela, mutta sangan jouset laiskat.
Abun huolto Helsingissä?
12
21604
Vastaukset
- markustaja
mikä vaan liike osaa auttaa mikä niitä myy
- kaj
Ei ole suinkaan mahdollista, että 70-80 luvun
KELAT huoltaa kuka vaan. Olen pahoillani, mutta
oletko pitänyt edes kädessä AITOA Abun kalastus-
välinettä ??? (numeroitua)
- JuhaS14
In Finland:
Abu Garcia
Pure Fishing Finland –
Pakkalankuja 7
FI-01510 Vantaa
Finland
Tel: 358.9.350.8080
Tonne voi lähettää huoltoon.
---
http://www.heittokalastus.info -> Suomen paras kalastussivusto. - kaj
Sain itse avun Cardinall 66X vm.77 sankajousiin
Herrasmieheltä(84v). Kysyppä häneltä jollet ole jo
löytänyt apua ongelmaasi.
GERA 040-7042009 Ark. 13-17.- jii
Kiitos vinkistä. Abu...korjaan apu löytyi.
- Toimii se
Helsingistä sain avun Abun kelan huoltoasiassa. Herrasmies ja kela-sekä uistinasiantuntija Gera hoiti mun vanhan kelani täysin huippukuntoon. Purki se täysin osiksi, voiteli ja vaihtoi kuluneet osat uusiin. Kysyin Häneltä miten näitä osia on vielä vanhoihin keloihin olemassa. Vastasi että "tiesin joskus ettei nykyajan kelat välttämättä ole niin pitkäikäisiä ja vanhojen kelojen korjaamiseen tarvittavat osat ovat ns.kiven alla, joten jemmasin niitä aivan tätä asiaa silmällä pitäen". Totta puhui. Kelani ei ole koskaan ollut näin hyvässä kunnossa ja Hän kertoi vielä että "nyt tämä peli toimii ainakin seuraavat 20-vuotta". Suosittelen.
- Yny
Kuka mahtaa olla tämä Gera, herrasmies jne...
Eli löytyisköhän hänelle mitään osoitett tms, tietoja mihin voisi ottaa yhteyttä / mahd, toimittaa keloja huollettaviksi?
terveisin Yny - Toimii se...
Yny kirjoitti:
Kuka mahtaa olla tämä Gera, herrasmies jne...
Eli löytyisköhän hänelle mitään osoitett tms, tietoja mihin voisi ottaa yhteyttä / mahd, toimittaa keloja huollettaviksi?
terveisin YnyGera Zweygberg on herran nimi. Voit soittaa Hänelle numeroon 040-7042009. Abua löytyy varmasti.
- YNY
Toimii se... kirjoitti:
Gera Zweygberg on herran nimi. Voit soittaa Hänelle numeroon 040-7042009. Abua löytyy varmasti.
Kiitoksia vastauksestanne!!
- Abua
Vinkki, hakukone antaa haulle: "Gera:n varaosat" -> https://www.wobbleri.fi/kelatohtori/
Toivottavasti ne varaosat ovat nyt siellä. Onnea kaikille epätoivoisille.
Itse aion antaa tämän kelan perintönä jollekin, priimakuntoinen, ei kolhittu 66 mutta sangan mutteri tipahti jonnekin, eikä löytynyt veneen pohjalta.
- Oulun kalamies
Gera korjas mun kelan Abu C5:n sankajouset huolsi koko kelan timmiin kuntoon. Kiitos Geralle. Miehellä jo ikää 88v, mutta korjaa vielä mennen tullen noita keloja, suosittelen. Gera vastailee edelleen numerosta 040-7042009. Osoite Maneesikatu 4 A6, 00170 HKI.
- Anonyymi
Ei taida Gera enää huoltaa. Onko ketään jatkajaa olemassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926