Pakko kommentoida sen verran, että Briitu on jo parodia itsestään, en usko että comeback on realismia ainakaan tänä vuonna. Ehkä Christina oli oikeassa kun väitti että Britney on menneen talven lumia?
http://www.hollywoodrag.com/index.php?/gallery3/category2/C237/
Uusia kuvia!
128
47547
Vastaukset
- ...
Mutta kauniit kasvonpiirteet näkyvissä, ja kun raskauskilot saadaan pois ja stailataan ja meikataan, niin aivan ihastuttavat pop-tähti on taas paikalla.
Onhan se nähty jo monen monta kertaa, kun Britneyta on kuvattu yksityisoloissaan ja sitten tehnyt jonkin julkisen näyttäytymisen tv:ssä tms, niin on niin heleä ja kaunis.- Hippo
Totta. Voihan ulkonäkö muuttua paljon lyhyessä ajassa...
- Xtina..-
Hippo kirjoitti:
Totta. Voihan ulkonäkö muuttua paljon lyhyessä ajassa...
Xtina on paljon lahjakkaampi ja kauniimpi kuin Britney, sehän on selvää!!! ja noissa kuvissa britney näyttää kulahtaneelta ja on jo menneen talven lumia.
- Deina
Xtina..- kirjoitti:
Xtina on paljon lahjakkaampi ja kauniimpi kuin Britney, sehän on selvää!!! ja noissa kuvissa britney näyttää kulahtaneelta ja on jo menneen talven lumia.
no justiinsa joo.. ei se mun mielestä kyllä mitenkää selvää oo että se ois britua kauniimpi ja parempi paskan vitut.briitullaei tuu yhtä paljon tappelua/sanaharkkaa kuin Xtinalla muitten tähtien kanssa.että piähän siitä suuta soukeammalla.ja v*tut se britney mitään mennentalven lumia on !
- Ei kyllä kiinnosta edes
Mietippä kaksi kertaa meneekö Britney ilman turvamiehiä minnekkään tai varsinkaan liikkuu kadulla yksin?? Toisessa kuvasarjassa on turvamiehet kute kuvissa lukee.
Lavastettua hömppää nuo punahamekuvat. Sama se kyllä tuleeko takaisin vai ei, uutinen vain niin surkea taas etusivulla. - who cares
Xtina..- kirjoitti:
Pitääkö väkisin vääntään jotain "keskustelu" tynkää. Kuka voi rehellisesti sanoa olevansa kiinnostuntu Britneyn ulkonäöstä tai mistään muustakaan häneen liittyvästä?!!?
- --------
Ei kyllä kiinnosta edes kirjoitti:
Mietippä kaksi kertaa meneekö Britney ilman turvamiehiä minnekkään tai varsinkaan liikkuu kadulla yksin?? Toisessa kuvasarjassa on turvamiehet kute kuvissa lukee.
Lavastettua hömppää nuo punahamekuvat. Sama se kyllä tuleeko takaisin vai ei, uutinen vain niin surkea taas etusivulla.Näyttää aivan Britneyltä ainakin,ja katso tarkemmin,ne ovat punaiset shortsit eikä mikään hame.
- joku1989
No jos itekkii oot raskaana muutut itekki sen jälkee. et vähä järkee jumit! britney on kaunis ja tulee aina olemaankin.
- niimpä
Ei kyllä kiinnosta edes kirjoitti:
Lavastettua hömppää nuo punahamekuvat. Sama se kyllä tuleeko takaisin vai ei, uutinen vain niin surkea taas etusivulla.Olet oikeassa, ne kuvat on otettu ihan eri ihmisestä! Joku palkattu esittämään sitä tai jotain!
- :-)
niimpä kirjoitti:
Olet oikeassa, ne kuvat on otettu ihan eri ihmisestä! Joku palkattu esittämään sitä tai jotain!
vai vaan tyhymä?
- sporttaaja
Totuus on että Britney on raskaana ja laittamattomanakin kauniimpi kuin Xtina... ei pääse mihinkään.
- Britney fani (poika)
..puhut!
- Britney fani (poika)
..on upea noissa kuvissa! Ihan normaali mielestäni!
- Giksu
.. siis ihan samaa mieltä.. Britnihän oli nois kuvis todella kaunis =)
- Libresse
Etkö ole ennen nähnyt raskaana olevaa naista?
- Noora456
... Katsoinpa kuvia läpi huvikseni... Minusta B näytti ihan hyvältä. Kaikki julkkikset näyttää taviksilta ilman ehostusta ja glamour- vaatteita. Olen nähnyt kyllä huonommankin näköisiä ja repsahtaneita raskaana olevia naisia.
- Yks tavallinen Virtanen
saisi ammattilainen meikattua, kammattua ja puettua hyvännäköiseksi! Britney ei ole mikään erikoinen ulkonäöltään mutta, kiitos ammattilaisten, näytti aikoinaan oikein seksikkäältä. Nykyään näyttää juuri siltä mitä on - raskaana oleva amerikkalainen nainen.
Christina taasen näyttää nykyään enemmän huorahtavalta kuin kauniilta.
Kumpi sitten on parempi, näyttää huoralta vai äidiltä... - noslots
Yks tavallinen Virtanen kirjoitti:
saisi ammattilainen meikattua, kammattua ja puettua hyvännäköiseksi! Britney ei ole mikään erikoinen ulkonäöltään mutta, kiitos ammattilaisten, näytti aikoinaan oikein seksikkäältä. Nykyään näyttää juuri siltä mitä on - raskaana oleva amerikkalainen nainen.
Christina taasen näyttää nykyään enemmän huorahtavalta kuin kauniilta.
Kumpi sitten on parempi, näyttää huoralta vai äidiltä..."Christina taasen näyttää nykyään enemmän huorahtavalta kuin kauniilta. "
Kaunis Hänkin on. Christina on mm. hankkiutunut kaikista läväreistään eroon, mitä minä ainakin arvostan. Nainen nyt raskaana ollessaan on "hiukan tukevampi" kuin normaalisti. Ymmärrätte asian kun itse olette/vaimonne on paksuna.
- XxXxX
ennen britney oli tosi nätti ja tyylikäs. nykyään iha karsee ja ruma. suorastaan oksettaa kun katsoo noita kuvia. siis miten joku voi olla raskaana noin ruman näkönen?
- Casandra
kato jos jotkut ovat niin väsyneitä kun ovat raskaana ja vielä tuollanen että on kuuluisa nii kyllähän se pakostaki painaa taakkaa,että ei sitä varmaan hirveesti jaksa laittautua!eihän britney olekaan nytten mikään ruotsalainen tennistähti mutta oota vaa ku se on synnyttäny ;>
- tiina29
Jo on kumma jos nainen ei saa raskaana ollessaan näyttää siltä,että on raskaana. Miltähän oma äitinne näytti?entäs itse tai vaimosi? Onko oma itsetunto niin alhainen,että sitä pystyy nostamaan vain toisia halveeraamalla?
Onneksi tässä maailmassa vielä jotkut tavallisetkin ihmiset pärjäävät eikä tarvitse ainakaan vielä näyttää koko ajan supermallilta-ehkä tulevaisuudessa naiset jo abortoivat vaikka juuri sinun näköisesi ihmisen,kun mitat eivät täytä supermallin vaatimuksia. Tähänkö ollaan menossa? - Britney fani (poika)
tiina29 kirjoitti:
Jo on kumma jos nainen ei saa raskaana ollessaan näyttää siltä,että on raskaana. Miltähän oma äitinne näytti?entäs itse tai vaimosi? Onko oma itsetunto niin alhainen,että sitä pystyy nostamaan vain toisia halveeraamalla?
Onneksi tässä maailmassa vielä jotkut tavallisetkin ihmiset pärjäävät eikä tarvitse ainakaan vielä näyttää koko ajan supermallilta-ehkä tulevaisuudessa naiset jo abortoivat vaikka juuri sinun näköisesi ihmisen,kun mitat eivät täytä supermallin vaatimuksia. Tähänkö ollaan menossa?..puhut! Samaa mieltä olen!
- olet...
Näkisitpä muita Britneystä otettuja paparazzi-kuvia ja vaikka muutaman vuoden takaa. Niissä hän on aivan samanlainen finninaamainen naapurintyttö kuten näissäkin kuvissa.
Odotappa vain puoli vuotta ja kappas - Britney on todella kaunis ja ihana hänen uusimmassa videossaan. Näin se maailma vain pyörii ympäriinsä. - ODOTAHAN
Odotahan kun oot ite raskaana, ja mietis sit et mitä on tullu kirjoteltuu..Mut jos oot miespuolinen, niin sanos se sit sun tyttöystävälles kun se odottaa teidän esikoista että miten voit olla raskaana noin ruman nähönen..?
- pompo
no antaa olla kulahtanu...ei niitten julkkisten aina tarvi olla nii hienona..ei se raskaana välttämäti jaksa panostaa ulkonäköään..
- Kiana80
kulahtanut? Tuskin sitä julkkiskaan ihan aina jaksaa meikata..ja toisaalta nainen on ihan kaunis raskaanakin. Paljon olen pahemman näköisiäkin nähnyt. Turhaa arvostelua, mutta sitähän se on kun on julkkis. Eipä käy kateeksi.
- kauppinen
no,voi herran jestas sentään.on teilläkin vaivan aiheet mulle yks lysti miltä sekin haaska näyttää,kun en ole koskaan voinu sietää koko ämmää.
- ..............
Spearsistahan tuli äiti.. Se on liian väsynyt kantamaan huolta ulkonäöstään..
- lissu
eipäs mun mielestä kauheen rupsahtaneelta näyttäny kun huvikseni katoin noita kuvia..ehkä tuo loppuraskaus alkaa väsyttään..tai mistäs mä sen tiiän.muuta mun mielestä tuo neitokainen voiis pysyä kotona lasten kanssa ja keskittyä niihin kun on kerran lapsia halunnutkin..niin ja parempi kyllä ois jos pysyis kotona lapsiaan hoitamassa lapset on onnellisempia siitä että äiti on kotona kun että ois joku bimbo "super julkkis"
- Mallikuvaaja
Lucky Girl videossa Hän oli söpö, mutta noi kuvat ei vaikuta aidolta.
T: Model Photographer - Skeptikko
Mikä häntä nyt vaivaisi? Nythän tyttö on oma itsensä. Se aiempi Britney oli tehty feikki jota en ikinä voinut tajuta.
Tommosia söpöjä pikkutyttöjä löytyy joka oksalta, tästä nyt vaan joku moguli päätti tehdä tähden ja ottaa tyhmältä kansalta rahat pois.
Paha vaan kun likka meni itsekin tohon fuulaan ja luuli olevnasa joku. - hohhoijaa..
No onko tuo nyt niin "ruma"?.. Ottaa huomioon, että hänellä tuskin on niin älyttömät meikkikerrokset, ja on vieläpä odottava äiti.. Kyllä ne Christinat sun muut taitaisivat olla aivan yhtä kulahtaneita vastaavissa kuvissa.. Noh.. Mulle aivan sama, mutta häiriöksi tänne vain kommentoin.. :) Mutta.. Ihmisiä ne on julkkiksetkin.. toiset kulahtaa nopeammin kuin toiset.. :)
- Anskuliini
ihan nätti se on edelleen. Raskaana vain.
- ppp
voi tätä maaliman menoa, jos B olisi tavis niin kylläpä kiehuisitte kateudesta, että miten hehkeä raskaana oleva nainen.
Eihän B ole enää seittentoistakesänen, vaan jo yhden lapsen äiti...
Katselkaapa itteenne peilistä, mitähän sieltä näkyy??? - britneyn puolesta
No siis hei mitä ihmettä te touhotatte, antakaa sen olla jo rauhassa!Kattokaa peiliin, että varmasti oo ite yhtään paremman näkösiä, olitte sitte raskaana tai ette! Mua ainaki ärsyttää tollane paskan puhuminen toisen selän takana, britney on aina kaunis!
- Tdodda
TOTTA!! Mä oon ihan samaa mieltä sun kanssa!!
- __abritney_
Britneyllä tuskin on enää mitään todistettavaa,etteikö hän olisi kaunis. Hän on erittäin kaunis ja kuvauksellinen - on aina ollut.
Jos sinua seurattaisiin 24/7 ,kymmenet paparazzi-autot ja helikopterit ja jokaisesta pienestä mokasta tulisi iso juttu koko maailmalle.. voisi media joskus ajatella Britneynkin tunteita.
Hänhän on nyt raskaana ja viettää vapaa-aikaansa pukeutumalla miten tahtoo!
On maailmassa tärkeämpiäkin asioita kuin se, miten Brit pukeutuu.
http://www.britneyres.com/displayimage.php?album=1802&pos=16 tämä kuva on otettu n. 3 kuukautta sitten. UPEA.
Ja uskon TODELLA että Britney ei oo vielä valmis luopumaan pop-prinsessa tittelistään ;)- ninsq69
ei millään pahalla mut tietokoneel pystyy korjaamaan pahimmatkin virheet pärstä kuvastakin...
- å¨+k
Christina on aina ollut seksikkämmän ja vahvemman näköinen kuin britu josta muokattiinkin lähinnä pikkutyttöjen idoli...Vaikka kyllähän Spearskin sitten myöhemmillä vuosilla vaihtoi imagonsa seksipommimaiseen ulkonäköön mut jotenkin ne tuntu tekastulta ne sen sekikuvat ja imago!! Aguileralta se tuli sisältäpäin se seksikkyys!:)
Ei britneystä nää sellaista supertähteä tule kuin 6v. sitten jolloin jokainen levy myi megaplatinaa ja singlet tekivät listayköslegendaa....Se on liki mahdotonta enää! Christina on sitten se "toiseksi tunnetuin ja menestynein popprinsessa" jolla samankaltaisia meriittejä..Mutta Aguilerakin liikkuu kaupallisesti heikoilla jäillä nyt kun tansssipoppi vaihtui jazzahtavaan tyyliin. Vaikka pukeutumistyyli on todellakin muodinmukaisempaa kuin aiemmin. TUskin yhtään kuvaa on nykyisin enää lehdissä jossa Xtina näyttäisi epätyylikkäältä. Kun vaan värjäisi ne hiuksensa mustiksi uudelleen...:) - m71
Nättihän tuo on melkolailla joka kuvassa. Ja näyttääkin ihan oikealta ihmiseltä, eikä miltään re-animoidulta muovinukelta. Tuommosesta Britneystä minäkin voisin pitää.
Mitä tähän kirkkaanvalkoiseen kuvaan tulee, niin eihän siitä erota kun osittain silmät ja hampaat. Tuosta kuvasta nyt ei voi paljon päätellä ulkonäöstä, vaikka ihan mukavan taiteellinen näkemys onkin. - Britney fani (poika)
...ei ole enää pop-prinsessa...vaan pop-kuningatar..Madonna on myöntänyt sen julkisesti! Luin sen jostain vanhasta lehdestä...
Britneykin on vain ihminen!
Jaksatteko te näyttää muka aina kauniilta, aina muiden mielestä nätit vaatteet ja tietenkin oikein kauniit meikit päällä?
Vaikka onkin kuuluisa ei aina tarvi näyttää kuin punaiselle matolle olis menossa.
Ei julkkikset ole teitä miellyttämässä 24/7 elämä se on niilläkin.
Jessus, jotain rajaa.- tämäkin
sitten aihe, voi haloo. Hyvä ettei Britney oo niin turhan tarkka tyylistään vaan rohkenee poiketa niistä. Antakaa olla! Vai parantuuko maailma jos Britneyn tyylitaju kohentuu? Tää todistaa et ihminen se on sekin.
- juzzi puzzi
Minusta Britney alkaa olla jo hyvin kotoisan näköinen makkaramahoineen ja hompsuisine vaatteineen. Ihan samanlaisia näkee joka päivä lähikaupan jonoissa ja lähiökapakan tiskillä.
Voisi vaihtaa nimekseen Pirjo Sopanen, tuttavien kesken Sopasen Pipsa tai Pirjo Piisinen.- salettixi
Sua vaa harmittaa, ku Pipsa ei anna sulle :)
- Muusis
Mitä sinä mistään makkaramahasta puhut kun kyseessä on vauvamaha! Senkin tomppeli! Toisekseen lähikapakassa tuskin näkyy raskaana olevia naisia.
- JuzziPuzzi...
Olla vielä niin nuori, ettei tiedä kuinka vauvat maailmaan tulevat. Mutta usko pois, odottavan äidin vatsa kasvaa...haikaralla asiaan ei ole mitään tekemistä, kysy vaik äidiltä?
- N -79
Ettäs tiedätte!!!!! Mielestäni kuvat ovat kauniita eikä Britney todellakaan näytä kulahtaneelta!!!!!!!!!!!!!!!!Katellisten panettelua!!!!!!!!!
- OuDi
Britneyhän on raskaana. Ei silloin voi laittaa mitään kiristäviä lanne housuja. Ja mitä Xtinaan tulee hän on tosiaan vähän huorahtava.
- YÖK!!!
Raskaana olevat naiset pitäisi lukita neljän seinän sisälle eikä niitä vastenmielisiä otuksia tulisi päästää lainkaan ihmisten ilmoille, kunnes äpärä on poistunut mahasta ja kaikille pakollinen raskauden jälkeinen kuntoutus- ja laihdutuskurssi käyty.
- hullua puhetta;O(
Synnyttäen Sinut! Olisiko milestäsi Hänet pitänyt lukita neljän-seinän sisään raskaus-ajaksi?
Joka pieni ihminen on tullut saman "kotipesän" kautta maailmaan. Raskaana oleva nainen on kaunis kun ajattelee mitä kaikkea Hän saa aikaiseksi; uuden pienen ihmisen maailmaan!
Terveellinen ulkoilu on hyväksi niin pienokaiselle kuin äidille raskausaikana. - Huolestuneissöns
Jos äitisi olisi tehnyt abortin huomatessaan olevansa raskaana, olisi sinultakin vältytty :)
- gdahg
olen ihan samaa mieltä! ällöttäviä!
- YÖKS!
gdahg kirjoitti:
olen ihan samaa mieltä! ällöttäviä!
Myös se on vastenmielistä kun joillakin on pakkomielle tulla ihmisten ilmoille imettämään kakaroitaan. Ruokkisivat kakarat kotonaan niin silloin ei meidän muiden tarvitsisi esim. ravintolassa ruokaillessa katsella kuinka pikkukakara imee posket lommollaan äitinsä duunarin rukkasen näköistä riippurintaa.
- kuule.......
YÖKS! kirjoitti:
Myös se on vastenmielistä kun joillakin on pakkomielle tulla ihmisten ilmoille imettämään kakaroitaan. Ruokkisivat kakarat kotonaan niin silloin ei meidän muiden tarvitsisi esim. ravintolassa ruokaillessa katsella kuinka pikkukakara imee posket lommollaan äitinsä duunarin rukkasen näköistä riippurintaa.
kotias jos et kestä nähdä todellista elämää, niinhän se on joillakin on pieniä lapsia ja niitä joutuu ruokkimaan kesken ostosreissujen ja kesken ravintolassa syönnin, ei lapselle voi sanoo et odota syödään vasta kotona. On tää maailma menny ihmeelliseks, ketää muita ei sais näkyy kun pintaliito kanoja.... lapset ja lasten ruokkiminen on kuules ihan normaalia...herää tähän elämään!
ette jos et ymmärrä elämää, voit jäädä sinne kotis syömään ja olemaan. Pitäskö perheellisten muka pysyy neljän seinä sisällä kotona syöttämässä lapsia, kun joku pintaliito sattuis näkee muutakin kun silikoonitissin, - kakaroineen
kuule....... kirjoitti:
kotias jos et kestä nähdä todellista elämää, niinhän se on joillakin on pieniä lapsia ja niitä joutuu ruokkimaan kesken ostosreissujen ja kesken ravintolassa syönnin, ei lapselle voi sanoo et odota syödään vasta kotona. On tää maailma menny ihmeelliseks, ketää muita ei sais näkyy kun pintaliito kanoja.... lapset ja lasten ruokkiminen on kuules ihan normaalia...herää tähän elämään!
ette jos et ymmärrä elämää, voit jäädä sinne kotis syömään ja olemaan. Pitäskö perheellisten muka pysyy neljän seinä sisällä kotona syöttämässä lapsia, kun joku pintaliito sattuis näkee muutakin kun silikoonitissin,"ei lapselle voi sanoo et odota syödään vasta kotona."
Miksei muka voi? Tottakai voi.
"lapset ja lasten ruokkiminen on kuules ihan normaalia"
Entä sitten? Niin on runkkaaminen ja piereskelykin.
"Pitäskö perheellisten muka pysyy neljän seinä sisällä kotona syöttämässä lapsia"
Kyllä! Olet ymmärtänyt aivan oikein. - kun sulla
kakaroineen kirjoitti:
"ei lapselle voi sanoo et odota syödään vasta kotona."
"Pitäskö perheellisten muka pysyy neljän seinä sisällä kotona syöttämässä lapsia"
Kyllä! Olet ymmärtänyt aivan oikein.pikkuinen teini pintaliitäjä on rankkaa, siis sä näät äitejä ja lapsia julkisilla paikoilla? voi kamalaa...
siis nyt täytyy kyllä sanoo et edellinen kirjoittaja ei voi olla tervejärkinen ihminen. jokin heittää pahasti päässä..no nää on näitä nykyajan teinejä.
siis väitätkö tosiaan että runkkaaminen on yhtä luonnollinen asia kun lapsen ruokailu? Tolla järjen juoksulla sä et ainakaan pitkälle pötki elämässäs. itsekö olit lapsuutesi neljän seinä sisällä kotona? oli varmaan hauskaa...eipä ihme että on kasvanut susta tollanen ihminen jolla ei järki pelaa. Millaisia ihmisiä luulet maailmassa olevan kun nää nejän seinä sisällä kasvaneet lapset aikuistuu?
niin ja kuules pienelle vauvalle ei voi todellakaan sanoo et syödään vasta kotona tissiä, kun toi ihguteini näkee äitin tissin. mä olen sityä mieltä että nää ihkuttaja teinit vois pysyy kotonaan, niillä on niin naurettavat jutut et niitä ei jaksa kuunnella ja eikä näitä tyyppejä jaksa yksinkertaisesti katella.
no kyllä säkin vielä aikuiseks kasvat. - edelliseen
kun sulla kirjoitti:
pikkuinen teini pintaliitäjä on rankkaa, siis sä näät äitejä ja lapsia julkisilla paikoilla? voi kamalaa...
siis nyt täytyy kyllä sanoo et edellinen kirjoittaja ei voi olla tervejärkinen ihminen. jokin heittää pahasti päässä..no nää on näitä nykyajan teinejä.
siis väitätkö tosiaan että runkkaaminen on yhtä luonnollinen asia kun lapsen ruokailu? Tolla järjen juoksulla sä et ainakaan pitkälle pötki elämässäs. itsekö olit lapsuutesi neljän seinä sisällä kotona? oli varmaan hauskaa...eipä ihme että on kasvanut susta tollanen ihminen jolla ei järki pelaa. Millaisia ihmisiä luulet maailmassa olevan kun nää nejän seinä sisällä kasvaneet lapset aikuistuu?
niin ja kuules pienelle vauvalle ei voi todellakaan sanoo et syödään vasta kotona tissiä, kun toi ihguteini näkee äitin tissin. mä olen sityä mieltä että nää ihkuttaja teinit vois pysyy kotonaan, niillä on niin naurettavat jutut et niitä ei jaksa kuunnella ja eikä näitä tyyppejä jaksa yksinkertaisesti katella.
no kyllä säkin vielä aikuiseks kasvat.niin ja lisään vielä että itse ainakin syötän lapseni missä haluun jos jotakin häirihtee niin eipä oo mun ongelma. näin tää maailma kato pyörii, syntyy uusia ihmisiä ettei kuoltas sukupuuttoon...yhtalailla lapset kuuluu tähän suomenmaahan kun täydelliset teinit.
että pysyköön kotonaan se jota lapsen ruokinta häirihtee, eihän sitä oo pakko katella, voi katella kotona seiniä... - Samaa-mieltä
hullua puhetta;O( kirjoitti:
Synnyttäen Sinut! Olisiko milestäsi Hänet pitänyt lukita neljän-seinän sisään raskaus-ajaksi?
Joka pieni ihminen on tullut saman "kotipesän" kautta maailmaan. Raskaana oleva nainen on kaunis kun ajattelee mitä kaikkea Hän saa aikaiseksi; uuden pienen ihmisen maailmaan!
Terveellinen ulkoilu on hyväksi niin pienokaiselle kuin äidille raskausaikana.Joo mä oon sun kanssasi ihan samaa mieltä. Jos joku sanoo, että vihaa raskaana olevia naisia, niin on silloin pahasti hakoteillä, tai sitten täysin rietämätön siitä, että äitinsäkkin on ollut raskaana ennenkuin häntä on ollut ja bestiksenkin äiti on ollut. Musta on ihan kauheeta, että jotkut sanoo noin! Ja tosta Britneyn (
- Nimetön
Taidat olla aika nuori ja vähän tunnevammainen. Ainakin hienosyisyys sinulta puuttuu. Minkä virheen vanhempasi lienevät tehneen..?
- Nimetön
kakaroineen kirjoitti:
"ei lapselle voi sanoo et odota syödään vasta kotona."
Kyllä! Olet ymmärtänyt aivan oikein.Voi pientä rukkaa, ei taida sun tulevasta perheestä tulla kovin onnellista ja vielä vähemmän tämän aikaisesta partnerista. Lapsille ei todellakaan voi sanoa, että syödään kotona. Kyllä sä sitten vähän myöhemmin ymmärrät, kun tietoisuus vähän lisääntyy.
- ruokkiminen
kuule....... kirjoitti:
ette jos et ymmärrä elämää, voit jäädä sinne kotis syömään ja olemaan. Pitäskö perheellisten muka pysyy neljän seinä sisällä kotona syöttämässä lapsia, kun joku pintaliito sattuis näkee muutakin kun silikoonitissin,meikäläistä haittaa, yksi tapahtuma vain elämän ketjussa. mutta periaatteessa senkin pystyy tekemään kotona jos vain hiukan viitsii katsoa rytmiä ja sovittaa menonsa sen mukaan.
- ikä? 7v?
mikäs sulla on raskaana olevia naisia vastaan???et sitten kai pidä hmmm isoista ihmisistä?
kysyisinkin?? mahdatko olla itse täydellisyys? - kenties
karannut hourulasta?
Tuli vaan mieleen, että et kai ole vaan se yks katkeroitunut n.kolmikymppinen nainen Itä-Helsingistä, jolla ei ole lapsia?
Tuommoista häiriintynyttä ajatusmaailmaa on juuri henkisesti sairailla, katkeroituneilla lapsettomilla, häiriintyneillä tunnevammasilla ja joillakin äidin hylkäämillä ja liian kapina teineillä. Toivottavasti saat apua. Itse en ainakaan haluaisi tuollaista ihmistä lähelleni! - ei pelkoa
kenties kirjoitti:
karannut hourulasta?
Tuli vaan mieleen, että et kai ole vaan se yks katkeroitunut n.kolmikymppinen nainen Itä-Helsingistä, jolla ei ole lapsia?
Tuommoista häiriintynyttä ajatusmaailmaa on juuri henkisesti sairailla, katkeroituneilla lapsettomilla, häiriintyneillä tunnevammasilla ja joillakin äidin hylkäämillä ja liian kapina teineillä. Toivottavasti saat apua. Itse en ainakaan haluaisi tuollaista ihmistä lähelleni!Pesemättömät kainalosi palmikoituine kainalokarvoineen eivät houkuttele lähellesi kuin kärpäsiä.
- kokemusta on
edelliseen kirjoitti:
niin ja lisään vielä että itse ainakin syötän lapseni missä haluun jos jotakin häirihtee niin eipä oo mun ongelma. näin tää maailma kato pyörii, syntyy uusia ihmisiä ettei kuoltas sukupuuttoon...yhtalailla lapset kuuluu tähän suomenmaahan kun täydelliset teinit.
että pysyköön kotonaan se jota lapsen ruokinta häirihtee, eihän sitä oo pakko katella, voi katella kotona seiniä...Kun naapuripöydässä äpäränsä kanssa hikoileva naisen irvikuva päättää yhtäkkiä ryhtyä lehmäksi, ei tarvitse kuin ryhtyä "kiinnostuneena" seuraamaan toimitusta ja tarvittaessa siirtyä lähemmäksi parempiin tarkkailuasemiin. Tämä kotikarsinastaan karkuun päässyt mansikki yleensä häiriintyy tuijotuksesta ja varsin pian ymmärtää lopettaa ällöttävät puuhansa.
Kokeilkaa vaikka! - nahoissasi
Huolestuneissöns kirjoitti:
Jos äitisi olisi tehnyt abortin huomatessaan olevansa raskaana, olisi sinultakin vältytty :)
Mikäli äitisi olisi ollut edes hieman tarkempi toosastaan, ehkä sinäkin tietäisit kuka on isäsi.
- sinäkin
kokemusta on kirjoitti:
Kun naapuripöydässä äpäränsä kanssa hikoileva naisen irvikuva päättää yhtäkkiä ryhtyä lehmäksi, ei tarvitse kuin ryhtyä "kiinnostuneena" seuraamaan toimitusta ja tarvittaessa siirtyä lähemmäksi parempiin tarkkailuasemiin. Tämä kotikarsinastaan karkuun päässyt mansikki yleensä häiriintyy tuijotuksesta ja varsin pian ymmärtää lopettaa ällöttävät puuhansa.
Kokeilkaa vaikka!äpärä? jos lapset ovat äpäröitä niin myös sinä olet sellainen... koska tuollaista tekstiä ei voi tulla kuin lapsen suusta. Ja myös olet tuleivaisuudessa mansikkilehmä, koska sulle on luotu rinnat imetystä varten....ehkä ne sullekkin vielä tosiaan kasvaa, ei tartte pelätä et ei kasva, koska toi teksti ei voi olla muuta kun katkeruutta...ehkä tää tyyppi ei uskalla olla kun pintaliitäjä kanna yhteiskunnan painostuksen alla...ettei vaan tissi vähän alkas roikkuu. no kyllä säkin vielä aikuistut.
siis jos nainen jolla on lapsi on irvikuva, niin hoh hoijaa...
Antoisia hetkiä sulle kun tuijottelet lastaan ruokkivia äitejä...ehkä näät mutkin joskus jossain...enkä ainakaan minä häyvy jonkin kaakattavan kanan takia mihinkään. - hehheh...
sinäkin kirjoitti:
äpärä? jos lapset ovat äpäröitä niin myös sinä olet sellainen... koska tuollaista tekstiä ei voi tulla kuin lapsen suusta. Ja myös olet tuleivaisuudessa mansikkilehmä, koska sulle on luotu rinnat imetystä varten....ehkä ne sullekkin vielä tosiaan kasvaa, ei tartte pelätä et ei kasva, koska toi teksti ei voi olla muuta kun katkeruutta...ehkä tää tyyppi ei uskalla olla kun pintaliitäjä kanna yhteiskunnan painostuksen alla...ettei vaan tissi vähän alkas roikkuu. no kyllä säkin vielä aikuistut.
siis jos nainen jolla on lapsi on irvikuva, niin hoh hoijaa...
Antoisia hetkiä sulle kun tuijottelet lastaan ruokkivia äitejä...ehkä näät mutkin joskus jossain...enkä ainakaan minä häyvy jonkin kaakattavan kanan takia mihinkään."enkä ainakaan minä häyvy"
Kyllä häyvyt. Takaan sen. - juu.......
hehheh... kirjoitti:
"enkä ainakaan minä häyvy"
Kyllä häyvyt. Takaan sen.ja lehmät lentää. Niin teinien tyylistä uhota jossain netissä, hah! tollasethan joutaa mielisairaalaan jotka uhoo ihmisille jotka tajuaa elämästä jotain.
- Ajattele, ennen ku sanot
Pistää miettimään, että mikä itse olet kerran haukut toisia. .Tai miltä näytät.. Ja nainen on luotu tuota varten. Ja kuka sua käskee niitä raskaana olevia naisia katsomaan?
- Brittinen
Nohei, raskaana oleva nainenhan on aina vähän tommonen, herätkää pahvit!
- krivoirock
Missä ihmeessä te näätte jonkun homssuisen suomalais akan noissa kuvissa?
Briitulla on ties kuinka kalliit muoti vaatteet, hienot aurinkolasit ja muutenkin tyyliä noissa kuvissa. Ei mitään rupsahtamista?
- hohhoijakkaa
Ketä kiinnostaa jonkun julkkiksen tyyli? Kyllä on elämä köyhää jos ei parempaa tekemistäkään ole kun sellasia asioita miettiä. Jonkun mielestä tyylikäs, jonkun ei, big deal!
- Huoh ><
Harvinaisen hupaisa viesti palikalta, joka alkaa itse ulisemaan Britney-keskustelussa. Kyllä se näköjään sinuakin kiinnostaa, kun tänne vaivauduit kirjoittamaan. Höhöö.
- rupesi
maistumaan makea elämä(t)
- sinua...
..Hirvittää jos nainen alkaa näyttämään aidolta naiselta eikä ole mikään pikku tyttö,ehkäpä kannattaa kurkata peiliin näkyykö sielä pedofiilikummajainen,Aikuiset naiset kunniaan ja pedofiiheput vankilaan
t.Aikuinen mies - zazu
Britney on raskaana. Hän on myös pienen, vuoden ikäisen lapsen äiti. Kyllähän siinä itsekukin jaksaa olla aina vimpan päälle... Yleensäkin julkkikset tykkäävät ottaa rennosti vapaa-ajallaan. Kaikki, ei vaan Britney. Ja mietipä omalle kohdallesi jos et edes vessassa voi käydä rauhassa ilman valokuvaajia. Kaikki arvostelut hänen "huonosta äitiydestään" ovat mielestäni naurettavia. Kuka meistä ei tee virheitä??? Minusta hän oli ihan normaalin näköinen raskaana oleva nainen. Hiukan lihonut sitten teinivuosien, mutta kilothan saa aina pois. Ihan oikeasti: miettikää omalle kohdallenne olla jatkuvan arvostelun kohteena, ja arvatkaa siitä sitten mitä se tekee itsetunnolle ja psyykkeelle yleensä.
- erikku
Näin miehenäkin tiedän, että tottakai tuollainen pulskeus ja kulahtaneisuus kuuluu raskauteen.
Eipähän ole enää mitkään tikkujalat, vaan kunnon ihanat reidet, nam! - juts
Niin, eihän sitä aina jaksa olla viimeisen päälle. Ehkä Britney jatkaa. Uskon että hän kyllä palaa, jotain huhuja olen uudesta musiikista kuullut...
Mutta itse pidän kyllä enemmän Christinasta, hän on mielestäni upea. Ilmiömäinen. Ja hyvä laulamaan :D
Mutta sepä on minun mielipiteeni :) - näyttää
ihan normaalilta, ja nätiltäkin vielä.
en tajua ihmisiä, joittenka mielestä julkkiksen pitäis 24/7 näyttää niin häikäisevältä, että katsojaa pyörryttää. HALOO!!!
julkkiksetkin on tavallisia ihmisiä (kyseessä on sama ihmislaji, kuin me muutkin!), ja jopa raskaana näyttävät samalta, kuin muut samassa tilassa olevat. - kauhistus hui
sentään! Josko hänen elämänasenteessa on jotenkin muuttunut äitiyden myötä? Varmaan nyt ajatellut elää itselleen/perheelleen, eikä muille.
Julkuille myös suotakoon nämä ns.äitiysrepsahdukset, niinhän näille väsyneille tavis äideillekkin käy. - noslots
Mitä hänestä. Britney on kyllä maailman kauneimpia naisia mutta raskaana ollessaan ei kait kukaan ole hehkeimmillään. Briitu tosin on kaunis paksunakin. Kuuluu elämään se että masu hiukan kasvaa ja posket pyöristyy. Christinalla ilmeisesti tarkoitit Rouva Aguileraa joka on myös kanis misukka. Kaunistuu lisää kunhan saa "eturessun täyteen"
- avaa silmäsi ja näe
kyllä toi britney näyttää huomattavasti hehkeämmältä kuin tavalliset sutturat joita kaduilla näkee. ja eikös toi britney jo sitä ole....... siis tavallinen suttura??
- toi nyt
on kuin nämä meidän kadun jenkkakahvoilla varustetut Suomitytöt!
- ainakaan
järin viisasta porukaa pyöri, kaikki taitaa olla jotin teinejä. kumpi on teidän mielestä tärkeempää ulkonäkö vaiko se että on oma perhe ja omia lapsia? maailman meno mennyt mahottomaks... millään muulla ei välii kun ulkononäöllä ja raskaana oleva nainen muka yököttävä? hävetkää! mun mielestä nainen on kaunis kun masu pyöreenä ja maailman ihanin asia on se kun saa oman lapsen. asiat tärkeysjärjestykseen hyvät ihmiset! ja sitäpaitsi britney näyttää kuvissa ihan hyvältä laittautunutkin on...paljon enemmän kuin suomalainen nainen yleensä.
- Mies.
Synnyttanyt nainen = aiti = harvemmin seksikas enaa. Onneksi on nuorempia nussittavaksi.
- Nimetön
et taida montaa äitiä tietää etkä taida muutenkaan elämästä paljoa mitään vielä tietää. no, vartu vielä muutama vuosi ja sitten kun tapaat sen ihanan naisen, jota ilman et voi elää ja saatte lapsia, niin näet. Suurin osa äideistä ei ole vanhoja kuitenkaan.
- ei hyväne
Voi sääli! Tuommosia ajatuksiako on vielä olemassa! Mä en ymmärrä nykyaikaa..saa niinkö koko ajan olla sotajalalla jonku kans! Aika säälittävää!! Mun mielestä synnyttäneet naiset ovat paljon mukavempia ja aikuismaisempia kuin mitä jotkut ei synnyttäneet!!
- ppp
aluksikin tiedÄthÄn ettÄ suomessa on ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
kirjain, niinkuin ÄÄÄÄÄÄ-liö, niinkuin sinÄÄÄÄÄ.
Ja toiseksekin mm rautakaupoissa myydÄÄn luudanvarsia, nussi niitÄ. Kunhan muistat nykertÄÄ hammastikulla ensin reiÄn mitÄ nussia.
Jep hammastikulla.. ;D Hahahaaaa - Muusis
Ja onneksi on olemassa viisaampia ihmisiä ku sinä ettei maailma täyttyis kusipäistä.
- fgdg
Muusis kirjoitti:
Ja onneksi on olemassa viisaampia ihmisiä ku sinä ettei maailma täyttyis kusipäistä.
On viisautta himoita rumia päärynänmuotoisia lehmiä, jotka hikoillen läpsyttelevät lättäjaloillaan menemään.
Sinä ilmeisesti olet ennen syntymääsi saanut isäsi melasta päähän hieman liian rajusti. - mutta
fgdg kirjoitti:
On viisautta himoita rumia päärynänmuotoisia lehmiä, jotka hikoillen läpsyttelevät lättäjaloillaan menemään.
Sinä ilmeisesti olet ennen syntymääsi saanut isäsi melasta päähän hieman liian rajusti.monet äidit voittaa helposti nykyiset lantiofarkkuja käyttävät teinit, joilla pelastusrengas vyötäröllä.
- nature!
Naisen ainoa tehtävä on miellyttää miestä. Kun nainen on paksuna, hän on hoitanut tehtävänsä ja luonto muuttaa naisen vastenmieliseksi möykyksi siten että mies voi helpommin kääntää huomionsa muualle.
- got rich
...kuvaus sopii Pritniin mainiosti...
- barbi-imago oli
luonnottomampi.
- kaupallinen
koko ihminen oli kuin joku toisten pukema nukke ja rahakone.
- jos ei kiinnosta
kaupallinen kirjoitti:
koko ihminen oli kuin joku toisten pukema nukke ja rahakone.
olla enää musiikkimaailman sätkynukke.
- terveydestään ja
jos ei kiinnosta kirjoitti:
olla enää musiikkimaailman sätkynukke.
henkisestä ja fyysisestä ettei tällainen maailman spekulointi veisi sitä. Lihominen on merkki jo jostain sairauden alusta.
- =))
Nättihän ainakin on, jos ei muuta!! :)
- Etkö näe että Tähti loistaa
Raskaana ollessaan. Ei aina ole meikattuna, kuin menossa laulamaan konserttiin, jos on kaupassa!!!
- britneynexfani
Britney ei ole mun mielestä noissa kuvissa mitenkään kulahtaneen näkönen, vaan nätti. Ja kai Britneylläkin saa joskus olla muuta ajateltavaa kuin ulkonäkönsä. Tuskin kukaan jaksaa niin älyttömästi laittautua kun on raskaana ja vauva kainalossa. JOTAIN RAJAA IHMISET!
Ja Britney EI ole menneen talven lumia, se on pelkkä X-tinan haave, ettei hänellä olisi enää kilpailijaa. Britney ei vielä ehdi palata studioon, mutta Britney tekee comebackin myöhemmin, tuutte näkemään! Oon kuullut pätkän, 3min pätkän Britneyn uudesta biisistä ja se kuulostaa hyvältä, hänen äänensä myös.
Kyllä Britneytä jaksetaan sitte mollata. - Hmmm...
Hmm... Olisikohan näin?
Britney tuo aina kauniit kasvonsa esille vaikka meikataan ja muuta, mutta nämä kuvat oli tavallisia minun mielestä eli: so?
En kauheasti tykkääkkään Britneyn asenteesta mutta mitä pahaa?! :F - tyyli
ja muu olemus on räjähtänyt, niin syy taitaa olla se maailman tunnetuin ruoka, hääkakku. monet rähjääntyvät kummasti sen jälkeen. ;D
- mitä väliä
Mitä väliä jos Britney on lihonut? Kuitenkin on raskaana, ja muutenkin. Ei aina tarvitse olla kukkakeppi.
- Nimetön
Siis ihan kamalaaa miten joku nainen voi tulla RASKAAKSI ja vatsa pömpöttää!! ja niin hirveetä kun sil on vaatteetki päällä eikä niitä samoja nahkakleduja ku videoissa?? Ja sehän HERRANJUMALA syö ruokaakin??Voitteko te kuvitella?????????
- Brie_
Ihan kamalaa :SSS Britney onkin....ihan tavallinen ihminen?! :O
- työ ja vapaaika
todella roskalehdisön uhdeja mikä näissä kuvissa on niin sensaatiota on että pitää lehtiin laittaa. hän on kaunis nainen. töissä hänet on meikattu ynnä muuta tässä hän on vapaalla ja haluaa pitää rennompaa "tyyliä" Voi meitä idiootit. mutta meitä tervitaan että roskalehdistön kukkaro paisuu..
- työ ja vapaaika
työ ja vapaaika kirjoitti:
todella roskalehdisön uhdeja mikä näissä kuvissa on niin sensaatiota on että pitää lehtiin laittaa. hän on kaunis nainen. töissä hänet on meikattu ynnä muuta tässä hän on vapaalla ja haluaa pitää rennompaa "tyyliä" Voi meitä idiootit. mutta meitä tervitaan että roskalehdistön kukkaro paisuu..
kuva kertoo että hänellä on hyvä itseluottamus kun esiintyy vapaalla "aivan tavallisen" näköisena naisena. Muistelen tässä että roskalehdet on kirjoittaneet että jonkun laulajan/näytteliän ura on ohi. Mutta niin heidän ura vain jatkuu. Oneksi sitä ei ROSKALEHDET päätä.Ja niitä ei olisi ellei meitä toopeja olisi..
- realisti84
Ettekö tajua että laittamalla saa kenestä tahansa kauniin? Niin myös Britneystä.. Voihan v*ttu kun naurattaa kun jotkut ihmiset eivät ihan oikeasti tätä tajua x) Melkeinpä kaikkia kuvia korjaillaan vaikka kuinka paljon..... Ja kuinka monta ihmistä on näiden hollywoodtähtien takana laittamassa niitä.. Te "hyväuskoiset", avatkaa silmänne!
- yksi setti
Uusi kuvasetti löytyy täältä.. aika surullista kateltavaa.
http://www.enlargeyourpenis.de/52442.html- hirveää
onko hän tosiaan tavallinen nainen (todella kauniit kasvonpiirteet) EI VOI OLLA TOTTA. eikö hän olekkaan AINA sen näköinen kun on lavalla. APUA minä pyörryn kohta. JA vielä odottaa vauvaa. Nämä kuvat on MAAILMAN tärkeimmät kuvat mitä mailmassa on koskaan julkaistu. APUA hän joutuu varmaan köyhäitaloon EI OLE enää uraa. HIRVEÄÄ kukaan ei ikinä varmaan mene hänen konsertiaan kuuntelemaan. VAARIN kaikkien maailman lehtien on julkaistava nämä kuvat etusivulla HIRVEÄ SENSAATIO ..
- imuska
ne kuvat jotka näit ei ollut kaikki britneyn kuvia paitsi ne ylimät mutta kauniita kuvia pakko myöntää
- hirveää
imuska kirjoitti:
ne kuvat jotka näit ei ollut kaikki britneyn kuvia paitsi ne ylimät mutta kauniita kuvia pakko myöntää
olleet mutta JÄRKYTYIN jo ensimmäisistä kuvista että näköni sumentui.APUA Britney onkin aivan tavallinen ( kylläkin kaunis) nainen hän vielä tulee raskaaksi. .APUA MÄ EN KESTÄ TÄTÄ. Miksei hän mene myymälään "työasussa" niinkuin kaikki fiksut ihmiset.Nyt en enää näe näppäimiä en voi enää kirjoittaa..
- kamikaze 33
eihän rumasta saa kaunista.Totuus on paljastunut.Hahahhahhahahhhahah
- E.v.v.k.
Onhan Christinalla toki parempi ääni kuin Britneyllä,mutta tyylitajua ei sitten pätkääkään...Eiköhän tuo Britney tuosta taas kaunistu,raskaus vaan tapaa jättää jälkensä.Ja onhan rikkailla aina varaa palkata parhaat personal trainerit ym...
Mutta oikeesti...E.v.v.k.... - c(:
Eikös kaikki raskaana olevat ole joskus ihan poikki??! Britneytä on varmasti kuvattu joka ikinen päivä ja sit ku yks päivä on huonompi ni VOI ETTÄ NYT SE ON TÄN NÄKÖNEN BLAA BLAA..
Kyllä media osaa riepotella kaikesta skandaalia, en usko et kukaan on asiassa eri mieltä!- hirveää
Eihän laulajilla/näytteliöillä. saa olla "normaalia" elämää. AJATTELE ny mikä Hirveä teko on kun joku laulaja liikkuu vapaalla ilman että häntä olis meikattu. edes 3 tuntia SE ON ANTEEKSIANTAMATONTA. hehän paljastaa että he ovat ihmisiä ihmisten joukossa HIRVEÄÄ.
- Jorma iso
hirveää kirjoitti:
Eihän laulajilla/näytteliöillä. saa olla "normaalia" elämää. AJATTELE ny mikä Hirveä teko on kun joku laulaja liikkuu vapaalla ilman että häntä olis meikattu. edes 3 tuntia SE ON ANTEEKSIANTAMATONTA. hehän paljastaa että he ovat ihmisiä ihmisten joukossa HIRVEÄÄ.
Ihme ettö britney näyttää tuolta, kun kevin on tuupannut sitä joka reikään enemmän kuin kerran, ja kaiken lisäksi tuhlanut sen rahat.
Vähemmästäkin riutuu. - imuska
Jorma iso kirjoitti:
Ihme ettö britney näyttää tuolta, kun kevin on tuupannut sitä joka reikään enemmän kuin kerran, ja kaiken lisäksi tuhlanut sen rahat.
Vähemmästäkin riutuu.ei kevin oo syy pää britneyn raskauteen et revi siitä vaan
- ChicaDeLaLuna
Mun mielestä Britneystä on vaan tullut tavallinen. Ehkä jopa kypsempi. Mielestäni ei ole mitenkään kauhea asia jos on ymmärtänyt että elämäänsä voi saada sisältöä muustakin kuin muotivaatteista, popista, nukkevartalosta ja kuolaavista miehistä.
Kukapa nainen sitä raskaana ollessaan parhaimmillaan olisi jos puhutaan ulkonäöstä.
En edes voi sietää koko naista ja silti sanon näin :)- arvostan
britneytä nykyään paljon enemmän kun aijjemmin...se oli aijjemmin vaan sellanen barbimukke, en ainakaan minä arvostanu yhtään tyyppiä...mut nykyään arvot menny hällä eri järjestykseen ja se on ihailtavaa.... oma perhe tekee ihmisen paljon onnellisemmaks kun ulkonäkö. ja sitäpaitsi britneyhän näytää ihan samalta kun aijjemmin, hiukan pyöristyny, mut sehän kuuluu asiaan kun odottaa.
- on nyt
rupsahtanut ! Niinkuin uuno sanoisi
- tbritney
mun mielestä britney on kaunis!
jos minä ilman meikkiä kulkisin "lähikaupoissa" tms tms niin ei ole mitään verrattavissa britniin. ja sitäpaitsi niitäkin kuvia joita itse katselee jotka on otettu minusta viihteeltä, niin on sitten britney ilman meikkiä tai ei, lihonut tai ei niin hän on kaunis!
- -Caramella-
Loppujen lopuksi Britneykin on ihan tavallinen ihminen, jolla on myöskin vikoja niinkun kaikilla muillakin. Ei hänkään varmasti jaksa laittautua kaikkialle minne hän menee.
- uralle jatkoa
Noh,se myönnettäköön,että comeback mitä todennäkösemmin siirtyy ens vuoteen..jos kerran vauva tulee syksyllä, ni johan siinä menee muutama kk ennen ku britney alkaa olla taas kondiksessa..eikä minusta britney ole lähimainkaan menneen talven lumia! Tauko tekee vaan hyvää ja ihmiset ei kyllästy britneyn musaan..taitaapi christina pelätä,että jää britneyn varjoon ja siks mollaa tätä...ihme tyyppi se aguilera...siis britney tekee comebackin,kun on sen aika!
- Kameranomistaja
Harvoinpa näkee huonompia kuvia. Eipä silti, aihakaan tuskin voisi vähempää kiinostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .492988Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3421715- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101782Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780- 44739