The rum diary?

Booli

Eiks tämän leffan pitänyt tulla ennen pirates kakkosta? En oo varma.. Mutta sen leffan kuvailu kuulostaa aika kivalta:

"Se on Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa luoneen Hunter S.Thompsonin hahmottelema seikkailudraama, jossa suuret tunteet ja väkijuomat seikoittuvat".
Tämä leffa on myös kuvattu Karibialla :D

Ja toinen hyvä kuvailu leffasta Shantaram:

"Shantaram kertoo vankilatuomiota Australiasta Intiaan pakenevasta huumerikollisesta, joka yrittää sovittaa syntejään paikallisessa alamaailmassa, mutta päätyy Afganistaniin taistelemaan venäläisiä vastaan". :D
Justiin tyypillisiä hörhö leffoja jossa Deppi on mukana :D
Tässä sanotaan kans näin:

"Valitettavasti ohjaajaksi kiinnitetty Peter Weir on juuri luopunut projektista" ;(

TIETO OTETTU EPISODI LEHDESTÄ NUMEROSTA 6/2006 !

4

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Max T W

      Rum diary näyttäis olevan vasta pre-production vaiheessa ja tod.näk.julkaisuvuosi 2008.

      Depp ilmeisesti taas Hunterina...

      • JcDII

        Rum Diaryahän lupailtiin jo tälle vuodelle, mutta kun tuottajienhan on ihan pakko saada pöngättyä kaikki Pirates of the Caribbeanit ulos mahdollisimman äkkiä, ennen kuin kassakoneet jäähtyy. Jos tälle Merirosvo trilogialle värkätään vielä jatkoa, niin on erittäin todennäköistä että Rum Diaryt ym. lykkääntyy vieläkin.

        Mielestäni Rum Diaryssä Deppillä on toinen hahmo kuin Hunter; Paul Kemp nimeltään.

        Shantaramista vielä, että saa nähdä tuleeko siitäkään elokuvasta mitään. Sen projektin aloittamista on lykätty jo toista vuotta. Sääli sillä itse odotan elokuvaa kovasti.

        Lisäksi huhuillaan, että Tim Burton ja Johnny Depp yhdistäisivät jälleen voimansa elokuvaan Sweeney Todd. Lisäksi huhutaan elokuvasta nimeltä "I Am Legend", jossa Johnny näyttelisi Will Smithin (WTF?) kanssa...


      • ...
        JcDII kirjoitti:

        Rum Diaryahän lupailtiin jo tälle vuodelle, mutta kun tuottajienhan on ihan pakko saada pöngättyä kaikki Pirates of the Caribbeanit ulos mahdollisimman äkkiä, ennen kuin kassakoneet jäähtyy. Jos tälle Merirosvo trilogialle värkätään vielä jatkoa, niin on erittäin todennäköistä että Rum Diaryt ym. lykkääntyy vieläkin.

        Mielestäni Rum Diaryssä Deppillä on toinen hahmo kuin Hunter; Paul Kemp nimeltään.

        Shantaramista vielä, että saa nähdä tuleeko siitäkään elokuvasta mitään. Sen projektin aloittamista on lykätty jo toista vuotta. Sääli sillä itse odotan elokuvaa kovasti.

        Lisäksi huhuillaan, että Tim Burton ja Johnny Depp yhdistäisivät jälleen voimansa elokuvaan Sweeney Todd. Lisäksi huhutaan elokuvasta nimeltä "I Am Legend", jossa Johnny näyttelisi Will Smithin (WTF?) kanssa...

        Luin jostain lehdestä että Rum diary (jossa ne menevät pelastamaan jack sparrowia) Ilmestyy 2007 keväällä.


      • Booli
        JcDII kirjoitti:

        Rum Diaryahän lupailtiin jo tälle vuodelle, mutta kun tuottajienhan on ihan pakko saada pöngättyä kaikki Pirates of the Caribbeanit ulos mahdollisimman äkkiä, ennen kuin kassakoneet jäähtyy. Jos tälle Merirosvo trilogialle värkätään vielä jatkoa, niin on erittäin todennäköistä että Rum Diaryt ym. lykkääntyy vieläkin.

        Mielestäni Rum Diaryssä Deppillä on toinen hahmo kuin Hunter; Paul Kemp nimeltään.

        Shantaramista vielä, että saa nähdä tuleeko siitäkään elokuvasta mitään. Sen projektin aloittamista on lykätty jo toista vuotta. Sääli sillä itse odotan elokuvaa kovasti.

        Lisäksi huhuillaan, että Tim Burton ja Johnny Depp yhdistäisivät jälleen voimansa elokuvaan Sweeney Todd. Lisäksi huhutaan elokuvasta nimeltä "I Am Legend", jossa Johnny näyttelisi Will Smithin (WTF?) kanssa...

        Sitä Shantaramia mäkin odotan tosi paljo..
        Toivottavasti se tulee. Tim Burton ja Johnny on kunnon voima kaksikko :D Olis mahtavaa jos ne tekis taas jonku elokuvan!
        Will Smith ja Johnny? :D Kaks ihan eri persoonaa.. tuleekohan siitä mitään


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe