Hei!
Olen muuttanut jokin aika sitten Helsinkiin ja haluaisin löytää mukavan ja osaavan shiatsu-hoitajan joko kanta-Helsingin alueelta tai muualta Helsingistä ratikan tai metron varrelta. Voitteko suositella ketään?
Suosittele shiatsu-hierojia
10
2014
Vastaukset
- suositella
En tosin tunne kyseistä herraa, mutta tiedän että on varmasti pätevä, koska on ollut vuosia alalla ja myös opettaa: Jukka-Pekka Lilja, Shiatsuhoitola Vitaali, Tehtaankatu 4. Tietoja ainakin sivulla www.luonnonkeskus.fi
- sitten
itsellesi.Mainosta.Hah,hah.
- suositella
sitten kirjoitti:
Olen kylläkin nainen ;) ja voin suositella myös John Lewisia, jonka shiatsun peruskurssin olen joskus vuosia sitten käynyt. Hänen tietonsa löytyvät osoitteesta www.shiatsu.fi
- 2141
suositella kirjoitti:
Olen kylläkin nainen ;) ja voin suositella myös John Lewisia, jonka shiatsun peruskurssin olen joskus vuosia sitten käynyt. Hänen tietonsa löytyvät osoitteesta www.shiatsu.fi
Joopa joo olin Lewisin kurssilla vuonna 1986,
onko ketään kokeneenpaa? - Alkuperäinen kirjoittaja
sitten kirjoitti:
Hei!
Ihan vain tiedoksi, että en ole tuo JP Lilja, vaan 30-vuotias naisihminen. Joten ihan oikealla asialla olen ja mielellään kiitos asiallisia vastauksia.
Kuulisin mieluiten sellaisten suositteluja, jotka itse ovat myös suosittelemallaan shiatsu-hierojalla käyneet.
Netistä kyllä löytyy useidenkin yhteystietoja, mutta en jaksaisi laittaa rahaa siihen, että käyn useammalla. Tietty jokaisella on oma makunsa, mutta silti kuulisin mielelläni muiden suosituksia.
- kävin itse
Olen käynyt itse shiatsussa Mervi Huttusella. Hänellä on vastaanotto takatöölössä,eli raitiovaunulla pääsee melko lähelle. Löysin numeron shiatsu.fi -sivuston hoitajarekisteristä. Siellä on muitakin hoitajia, mutta ainakin itse voin suositella häntä, stressi ja lihassäryt helpottuivat valtavasti jo ensimmäisellä kerralla ja hänelle menen aina kun on tarvista.
- Alkuperäinen kirjoittaja
Olen törmännyt Mervin nimeen pariin otteeseen, joten oli hyvä saada suositus suoraan asiakkaalta. Ja koska hänen vastaanottonsa on lähellä kotiani, taidanpa varata häneltä ajan.
- Marika-81
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Olen törmännyt Mervin nimeen pariin otteeseen, joten oli hyvä saada suositus suoraan asiakkaalta. Ja koska hänen vastaanottonsa on lähellä kotiani, taidanpa varata häneltä ajan.
Itse olen käynyt Tommilla, hän tekee myös kotikäyntejä keskustan lähettyvillä (muistaakseni). Osoite on [email protected].
Marika
- Anonyymi
Shiatsu vaihtotiedoin
Myynnin arvasmattomuus, TV nurkan kautta tehtynä maanis talous siirrot.
Ostot media TV ja radio vahinko linjasto jako. - Anonyymi
Seitai shiatsu Arabianrannassa. Osaavat tekijät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808