Apua Sly 2:seen

Epätoivoinen pelaaja

Niin eli tarvitsisin apua Sly 2:seen.

Oon päässy siinä 3 jaksolle. Siellä on semmoinen keikka, jossa pitäisi sen Bentleyn yrittää saada joidenkin äänitikkojen avulla Rajan niiden kolmen vesimelonin luo, että se söisi ne ja sitten nukahtaisi ja sitten pitäisi ottaa siltä jokaisen vesimelonin kohdalla yksi jokin mausteoperaation osanen. Ongelma on se, että mitä ne äänitikat on ja missä niitä on.

Toivottavasti saitte tuosta edes jotain tolkkua. Kysykää toki, jos ette tajua jotain, kerron kyllä lisää tarpeen vaatiessa.

Olen etsinyt niitä joka paikasta eikä vaan tunnu löytyvän.

Haluisin mahdollisimman pikaista apua tähän. Olisin tosi kiitollinen, jos joku vaivautuisi auttamaan. Ja asiallisia viestejä kiitos!

Kiitos neuvoista jo etukäteen!

8

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epätoivoinen pelaaja

      En enää tarvitse apua pääsin sen kohdan jo. En vaan tiedä mitä ne äänitikat mahtaisi olla. Pääsin sen kohdan sieltä varasverkosta ostetuilla unipommeilla ja laukaisupommeilla. Ne eivät varmaan ollut siihen tarkoitettuja, mutta pääsimpähän kuitenkin. Vihdoinkin...

      • blackdragon

        ne tikat olis ollu jo valmiina siinä aseessa. Ei ois tarvinnu ku ampua. mutta pääsit kuitanki läpi =)


      • Epätoivoinen pelaaja
        blackdragon kirjoitti:

        ne tikat olis ollu jo valmiina siinä aseessa. Ei ois tarvinnu ku ampua. mutta pääsit kuitanki läpi =)

        Ajattelinkin, että ei sitä niillä olisi pitänyt mennä. Mutta, kun ei tiennyt niin. Nooh, pääasia, että pääsin siitä "vaikeasta kohdasta"... ;)


      • Epätoivonen pelaaja
        Epätoivoinen pelaaja kirjoitti:

        Ajattelinkin, että ei sitä niillä olisi pitänyt mennä. Mutta, kun ei tiennyt niin. Nooh, pääasia, että pääsin siitä "vaikeasta kohdasta"... ;)

        Nyt tuli heti uusi ongelma. Eli heti sen viime keikan jälkeen tuli semmoinen keikka nimeltään "Maustemyllyn tuhomaminen" tai joku vastaava. Eli siinä pitäisi sen Sly:n tuhota se maustemylly. Siihen tarvittaisi TNT:tä (Sly:n pitäisi hypätä sinne "tynnyriin, jossa on sitä TNT:tä ja sitten hypätä pois, kun haluaa räjäyttää sen), mutta sitä on vain siellä alhaalla ja semmoinen pitäisi niinkuin viedä sinne ylös sinne maustemyllyn luo ja räjäyttää se? Se ei kyllä ihan onnistu, kun sinne ylös ei pääse muutakuin siitä yhdestä köydestä, mutta siinä TNT -tynnyrissä ei pysty menemään sitä köyttä... Mikä neuvoksi?

        Kiitos avuista etukäteen!


      • Epätoivoinen pelaaja
        Epätoivonen pelaaja kirjoitti:

        Nyt tuli heti uusi ongelma. Eli heti sen viime keikan jälkeen tuli semmoinen keikka nimeltään "Maustemyllyn tuhomaminen" tai joku vastaava. Eli siinä pitäisi sen Sly:n tuhota se maustemylly. Siihen tarvittaisi TNT:tä (Sly:n pitäisi hypätä sinne "tynnyriin, jossa on sitä TNT:tä ja sitten hypätä pois, kun haluaa räjäyttää sen), mutta sitä on vain siellä alhaalla ja semmoinen pitäisi niinkuin viedä sinne ylös sinne maustemyllyn luo ja räjäyttää se? Se ei kyllä ihan onnistu, kun sinne ylös ei pääse muutakuin siitä yhdestä köydestä, mutta siinä TNT -tynnyrissä ei pysty menemään sitä köyttä... Mikä neuvoksi?

        Kiitos avuista etukäteen!

        Siis miten hitossa edes kehtasin laittaa tällaisen kysymyksen tänne? Voi hitto oon ääliö. ;) Tuo oli just yksi kaikkein helpoimmista kohdista koko pelissä. ;)


      • pelaajaxy
        Epätoivoinen pelaaja kirjoitti:

        Siis miten hitossa edes kehtasin laittaa tällaisen kysymyksen tänne? Voi hitto oon ääliö. ;) Tuo oli just yksi kaikkein helpoimmista kohdista koko pelissä. ;)

        miten pääsen ylätasanteelle sen tnt-tynnyrin kanssa, kertokaa pliiis...


      • Hjålp
        pelaajaxy kirjoitti:

        miten pääsen ylätasanteelle sen tnt-tynnyrin kanssa, kertokaa pliiis...

        No nytpä saat apua, just pääsin viimevuoden puolella tuonki pelin läpi muutamas päiväs.. muistan siis selkeesti mikä reitti se on :D

        No katos, sä meet sen tynnyrin kanssa aika takaa sieltä sinne portaisiin. Niistä portaista meet siit vaa eteenpäin mut varo vartijoit, muute ne räjäyttää sut. Meet vaa hissuksee sinne myllylle :D


    • kol2

      sehän no henlppo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe