mítä merkkejä vedät puoleesi ja mitkä merkit kiinostavat sinua?

skorppari(n)

siinä se kysyys tulikin eli ite oon skorppari ja ihastun aina kaksosiin, ne vaan ovat nii puoleensavetäviä!
Ja mä vedän puoleeni oinaita, kaikki mihet jotka ovat olleet kiinostuneita minusta ovat olleet oinaita.Mutta kenenkää oinaan (3kpl) kanssa juttu ei ole toimnut.

Minkä merkin kanssa tulette toimeen hyvin ystävänä?
ite tuun hyvin toimeen vesimiehen, koska ei suutu vaikka sanoo suoraan, ja sama huumorintaju,mutta itsepäisyys risoo.
Ja härkä-ystäväni kanssa tulen toimeen hyvin myös,skorpparina sanon mitä hän ajattelee. Myös neitsyt ystävän kans tuun hyvin juttuun ,mutta huonoina puolina on,että ei jaksa kuunnella neitsyen puhumista kun sitä tulee ja tulee eikä saa suunvuoroa,myös ylitarkkuus ärsyttää.

22

5363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • remi

Jousimiehet ovat aina olleet kimpussa, kaksi päättynyttä avioliittoakin olivat jousimiehen kanssa. Kolmatta kertaa en aio kokeilla...
      Sekalaiset merkit ovat olleet kiinnostavia, mutta niistä ei ole tullut sen kummempaa...en kyllä ole aina ensimmäisenä merkkiä kysynytkään

• nti_skorppari

Ensimmäisen pidempiaikaisen suhteen mies oli kaksonen...ei tullu kesää lasta eikä edes sitä yhtä:) Jotenkin en löytänyt hänestä mitään niin kiinnostavaa että olisin itse jaksanut panostaa suhteeseen...hallita skorpparina toimin tietenkin.
      Toisen suhteen mies oli härkä...voi niitä riitoja, mustasukkaisuutta ja intohimoa!!!Kuitenkin opin kesyttämään hänetkin ja kiinnostukseni lopahti.
      Nykyinen avomieheni (yhdessä 2.5v)kiinnostaa ja kiehtoo vieläkin...oikeastaan joka päivä löydän hänestä aina jotain uutta...

• nti_skorppari

...Niin siis nykyinen oma härkäni ei ole saanut kesytettyä minua, enkä sitä oikeastaan haluakaan. Riitoja on,intohimoa sitäkin enemmän!!!Tai ehkä on aika opetella elämään solideerisesti...koskaanhan ei tiedä!
        Jotenkin vaan härät löytävät luokseni...tai sitten toisinpäin.
        Ystävinä pidän parhaiten jousimiehiä ja kauriita...ehkä he ymmärtävät skorppionia parhaiten...tai sitten vain minua...

• tähtilakien

mukaan, mutta leijonia vedän puoleeni. On ystävinä ja miehet, joista kiinnostun taitavat olla tota merkkiä usein. Myös oinaiden kanssa tuun juttuun. Yleensäkin ottaen vissiin tulen juttuun juuri niiden tähtimerkkien kanssa, jotka ei yleensä kuulu skorpionien ylimpiin ystäviin..Tykkään haasteista sekä ihmisistä, jotka ei ole liikaa itseni kaltaisia.

• minullakiN

leijonauroita näytän vetävän ja myös hyvinä naisystävinä pari leikkua.

• Matkalaukku70

Leijonia ilmaantuu ystävä-/tuttavapiiriin koko aika. Oikein itseänikin joskus hymyilyttää kun jonkun kanssa taas osuu ajatukset kohdalleen ja tullaan toimeen ja sitten paljastuu että on elokuussa syntynyt...

• sekä....

...neitsyt on yleisinpiä merkkejä. Ex-mieheni oli leijona ja sit ystäviä löytyy saman merkin alta, kolme seurustelusuhdetta neitsyen kanssa....

• "STOP"

Seuraavia merkkejä vedän puoleeni:

"Kielletty ajosuunta"

"Moottoriajoneuvoilla ajao kielletty"

"Stop"

"Moottoriliikennetie päättyy"

" 100"

sekä "80" .......................

Totta se on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• on ystävinä

ollut vesimiehiä. Vesimiesnaisten kanssa tulee hyvin juttuun, mutta sitten tulee riitoja joita ei käy sovittaminen. Aina murskaudun sisältä. Ja vesimiesnaisten kanssa AINA "väärinymmärryksiä"
      Härkien kanssa olen hyviä ystäviä. Oinaitten kanssa tulee välillä tulta ja tappuraa liikaakin.
      neitsytnaisten papatusta ja epämääräisyyttä en enää jaksa edes ystävinä. Rapujan kanssa tulen myös hyvin juttuun. Aluksi vetäytyvät kuoreensa, en aina arvannut mikä on, mutta kun luottamus lisääntyy, avautuvat. Tosin minultakin pitää saada palaute että hyvin menee, jatketaan.
      Nyt olen ravun kanssa, tämä on paras, sekä paras ystäväni että rakkaani, kumppanini. Hän ymmärtää minua parhaiten, on herkkä mutta intohimoinen, lämmin ja herttainen. Täydellinen pari minulle. Tästä taistelen jos tarvitsee!

• Minulla on paljon ystävinä skorpioneja,leijonia ja vaakoja myös suvusta löytyy näitä merkkejä.

• scopumies

parhaiten tulen toimeen toisten scopujen ja kalojen kanssa. muut merkit ei niin väliä. kaikkien kanssa pärjää, jos vain haluaa..

• skorppis32vee

Ehdottomasti vedän puoleeni kaksosia..ja tunnen suurta himoa kaksosmiehiin..Ehkä olen sellainen skorppis että kaipaan haastetta elämääni.. Kierroksessani on nyt kolmas kaksosmies..ja toivon hartaasti että suhteeni olisi se parhain ja kestäisi hamaan tulevaisuuteen..

• Matkalaukku70

Huomaan kalenterin olevan melkoisen täynnä syksyn syntymäpäivistä. Leijonat, vaa'at ja jouskarit etupäässä. Muutama skorpioni mahtuu joukkoon...

Viime aikoina olen tuntenut outoa vetovoimaa rapuja kohtaan ja tämä tuntuu olevan molemminpuolista. Ennen kun en näitä saksiniekkoja huomannutkaan...

Syksyn merkeistä neitsyet ei jostain syystä ei kuulu minun tuttavapiiriin. Mikäköhän siinäkin?

Vesimiehet ja oinaat ovat minulle ikuinen kysymysmerkki - en ymmärrä heitä eivätkä he minua :)?

• skorppari-neitsyt

oon skorpparinainen 88 ja mun nousevamerkki on neitsyt.Tuun just neitsytihmisten kans hyvin juttuun,skorpparien kans vielä paremmin.Mutta mun neisyt-merkkiset kaverit ei oo klassista tiptop -mallia.

• Skopu

Mun paraskaveri on neitsyt ja pisin suhde on ollut kaksosmiehen kanssa.

• tutkijaskorppari

Olen miettinyt juuri tuota kysymystä paljon, koska tunnun itse vetävän puoleeni/hakeutuvani aina samojen merkkien seuraan. Tiedä sitten mistä johtuu, mutta koska näin tapahtuu ihan poikkeuksetta ei kyse enää voi olla silkasta sattumastakaan.

Eli: kaikki parhaat ystäväni, sekä naiset että miehet(olen itse nainen) ovat poikkeuksetta olleet härkiä, siis vastamerkkiä. Kun taas romanttisessa mielessä vedän puoleeni lähinnä toisia vesimerkkejä, erityisesti kaloja ja skorpioneja... Itse tunnen myös vetoa näihin samoihin merkkeihin.

Ap:n kohdalla mielenkiintoista että ihastuu aina kaksosiin. Itse en tule hiukkaakaan toimeen kaksosten kanssa enkä todellakaan voisi kuvitella ihastuvani. Sama pätee kaikkiin ilmamerkkeihin.

• vaan

Ennenkuin olin ehtinyt lukemaan sitä että vedät erityisesti veden merkkejä puoleesi, tekstisi tuntui vetävän minua erityisesti puoleensa. Erityisesti tuo nimimerkkisi sai kiinnostuksen kasvamaan. Kun tuo edellä mainittu kohta tuli eteen oli pakko kommentoida. Jatkan nyt loppuun... :)

tv: Skorppari

• Skorpparinainen

Olen huomannut, että läheisimmät naispuoliset ystävättäreni ovat lähes poikkeuksetta horoskooppimerkiltään joko vaakoja tai kaloja.

Miesrintamalla taas härkä- ja skorpionimiehet saavat kiinnostukseni heräämään.

• DarkFly

Jostain kumman syystä vedän puoleeni neitsyitä. Se vaan, että ei niistä jutuista tule mitään. Ehkä ystävyyttä. Neitsyiden pikkutarkkuus on hyvin ärsyttävää. Siksipä neitsyestä en saakaan itselleni mitn parisuhdetta.

Minua kiinnostaisi uudelleen tutustua toiseen skorpioniin, rapuun olisi myös mukava tutustua tai kalat, mitähän ne mahtaa pitää sisällään :D
      Minulla on sellainen käsitys, että kalat saattaisivat ymmärtää skorpionin syvällistä luonnetta.

• kalat skorpparia

kalat haluaa olla huomion kohde ja vetäytyvät kun tulee haasteita. niitähän skorpparilla riittää. Mulla menee hyvin ravun kanssa, se on herkkä ja syvällinen, ja uskollinen.

• neitsytN

minua kiinnostaa ja kiehtoo skorpionit!!

• taotao

itse olen oinas-nainen ja ihastun aina skorpioni-miehiin. muiden kanssa ei vaan yksinkertaisesti synkkaa. skorpionit ovat mielestäni miehistä seksikkäimpiä,älykkäimpiä ja hellimpiä parisuhteessa. usein olen kuullut skorponin oelvan piikittelevä, hallitseva ja mustasukkainen. itse en ole törmännyt kuin tuohon mustasukkaisuuteen silloin tällöin, eikä sekään ole ollut yliampuvaa. liekö sitten johtuvan siitä, että olen itse temperamenttinen ja vahva henkilö enkä anna kenenkää pompottaa itseäni. ja entiset mieheni ovat myöntäneet pitäneensä minua haasteellisena, ehkäpä se on ollut osasyynä suhteemme toimivuuteen. edellinen mieheni (skorppari hänkin) sanoinkin kerran puoliksi leikillään, ettei halua turhaan suututtaa minua kun olen kuulemma räjähtäessäni kuin pieni tulivuori :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe