Heippa,
olen suunnitellut 3-5 päivän kaupunkilomaa Eurooppaan lokakuun puolivälissä. Millaisia kokemuksia teillä on? Minne kannattaisi tuohon aikaan vuodesta mennä?
Minne lokakuussa?
10
1612
Vastaukset
- Roomaan
Se on hieno kaupunki, ja tarpeeksi etelässä, jotta syksyn viimat ei ole vielä sinne ehtineet.
- kaikki nähty
sillä lokakuussa voi mennä ihan mihin vain euroopassa. Ja jokaisella on hyvät ja huonot puolet ja esim. itäiset Praha, Budabest jne ovat aivan upeita syksyllä ja erittäin edullisia matkustaa.
Mutta Lontoo, Pariisi, Madrid, Köpis, jne jne, valinnanvaraa on.- Solafiina
Niin, mutta jos haluaa lämmintä ilmaa ja meressä uintia, niin mikä olisi hyvä. ovatko Kreikan saaret jo liian viileitä lokakuussa?
- ..........
Olisiko Barcelona hyvä vaihtoehto? Ihana kaupunki mihin aikaan tahansa:)
- hyvää lykyssä
yli 25 astetta ja meri vielä lämmin. Tosin tuulet saattavat rantailija yllättää ja hiekka lentää. Rhodoksella läkähdyin toissavuonna
- prr
hyvää lykyssä kirjoitti:
yli 25 astetta ja meri vielä lämmin. Tosin tuulet saattavat rantailija yllättää ja hiekka lentää. Rhodoksella läkähdyin toissavuonna
Suosittelen lämpimästi. Kaunis kaupunki, täynnä elämää ja nähtävää. Ei mikään monopoly mutta juuri sopivan kokoinen tuon pituiselle matkalle :)
- eija-rouva perheinee
Barcelonassa lokakuu on vielä aivan kesäistä,ei kuitenkaan lian lämmintä joten siellä jaksaa liikkua paikasta toiseen, siellä sitä nähtävää on todella paljon ja jos olisi joku tuttu kaupunkia sinulle esittelemässä, meillä onnea oli sensuhteen.
menemme uudestaan sinne, oli se upeeta kerrassaan .Suosittelen - Matkalllle
eija-rouva perheinee kirjoitti:
Barcelonassa lokakuu on vielä aivan kesäistä,ei kuitenkaan lian lämmintä joten siellä jaksaa liikkua paikasta toiseen, siellä sitä nähtävää on todella paljon ja jos olisi joku tuttu kaupunkia sinulle esittelemässä, meillä onnea oli sensuhteen.
menemme uudestaan sinne, oli se upeeta kerrassaan .SuosittelenOon itekki monesti tuota barcelonaa ajatellut, mutta mistä sais varattua edulliset matkat sinne? Melkein mikään äkkilähtö ei sinne enään tähän aikaan lokakuusta oo lähdössä..:/
- 1+19
Matkalllle kirjoitti:
Oon itekki monesti tuota barcelonaa ajatellut, mutta mistä sais varattua edulliset matkat sinne? Melkein mikään äkkilähtö ei sinne enään tähän aikaan lokakuusta oo lähdössä..:/
Ainakin Lufthansa, Air France ja KLM tarjoavat tällä hetkellä alle 250 euron vaihdollisia lentoja lokakuulle kun valitsee päivät sopivasti. Hotellin joutuu hommaamaan erikseen, mutta niitä siellä riittää.
- Vois löytyä
1+19 kirjoitti:
Ainakin Lufthansa, Air France ja KLM tarjoavat tällä hetkellä alle 250 euron vaihdollisia lentoja lokakuulle kun valitsee päivät sopivasti. Hotellin joutuu hommaamaan erikseen, mutta niitä siellä riittää.
Tuosta
http://www.lowcostholidays.fi/SpecialOffersSummary.aspx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882