eli ongelma on tämä onko kellään tietoa mistä netti sivulta sais license key koodin navicore, kännykän karttaohjelmistoon, kun sen avulla sais netistä ilmaseks neste oil rally softan känykkään ladattua.
=)
mistä löytyis navicore koodi
18
43388
Vastaukset
- ............
käyt ostaan navicoren kaupasta niin paketista löytyy koodi.
- tee mitään
Sillä license keyllä et tee mitään, vaikka sen löydätkin, sillä kun käytät ohjelmaa ensimmäisen kerran, se täytyy vielä aktivoida tekstiviestillä. Jos sitä ei tee, tai pitää puhelimen offline-tilassa, niin navicore ei käynnisty.
- J-Beat
jos puhelimeen on jo asennettu navicore ja käytetty asennuksessa crackkia (eli purettu se kräkki muistikortinlukijan kautta kortille) jolloin se navicore toimii niinkuin normaalistikkin. Tässä tapauksessa, kuten itselläni, tarvitsisin vain sen license keyn että voisin ladata tuolta netistä tuon Neste Rallyn POIN eli paikkatiedot. Jotka vain lisätään ohjelmaan. Tämän jälkeen ei tarvii tekstata minnekkään muualle kun huoltojoukoille, että tuovat lisää kaljaa pätkälle. Joten jos jollain tommonen lisenssi koodi on niin kertokaa.
- MNU
J-Beat kirjoitti:
jos puhelimeen on jo asennettu navicore ja käytetty asennuksessa crackkia (eli purettu se kräkki muistikortinlukijan kautta kortille) jolloin se navicore toimii niinkuin normaalistikkin. Tässä tapauksessa, kuten itselläni, tarvitsisin vain sen license keyn että voisin ladata tuolta netistä tuon Neste Rallyn POIN eli paikkatiedot. Jotka vain lisätään ohjelmaan. Tämän jälkeen ei tarvii tekstata minnekkään muualle kun huoltojoukoille, että tuovat lisää kaljaa pätkälle. Joten jos jollain tommonen lisenssi koodi on niin kertokaa.
CD 0276 1083 5128
- J-Beat
MNU kirjoitti:
CD 0276 1083 5128
Täytyypä mennä kokeilemaan!
- joku
J-Beat kirjoitti:
Täytyypä mennä kokeilemaan!
Sullako löytys tuommonen toimiva versio Navicoresta? Tarviisin itsekkin.. Voisko sulta saaha sen/mistä sait sen.
- uyhg
joku kirjoitti:
Sullako löytys tuommonen toimiva versio Navicoresta? Tarviisin itsekkin.. Voisko sulta saaha sen/mistä sait sen.
Mulla on koneella cräkätty navigore ja siirsin sen muistikortille, mutta en saa ohjelma käynnistymään. Osaisko joku neuvoa kuinka saan sen avattua??
- .sis
uyhg kirjoitti:
Mulla on koneella cräkätty navigore ja siirsin sen muistikortille, mutta en saa ohjelma käynnistymään. Osaisko joku neuvoa kuinka saan sen avattua??
sis loppuisen asennus paketin jolla asennat sen
- dyykka
.sis kirjoitti:
sis loppuisen asennus paketin jolla asennat sen
Jeesatkaa joku tyhmää.
Navicore on kortilla N73:ssa ja jotain crackiakin oon asennellut, mutta kyselee silti sitä numerokoodia?!?!? Mitä teen että alkaa toimimaan? Kortille tekee .sis paketin muunmuassa. - Peräpertti
MNU kirjoitti:
CD 0276 1083 5128
toi lisenssi koodi ei toimi ;D
- jukka
moi...
hei mulla on toi navicoren personal v.1.3 ilman crackkia koneella... oon ettiny netin ympäriinsä et mistä sen löytäis, ja kelasin et osaisitko auttaa ku sulla semmonen ilmeisesti on...?- juku
dc löytyy
- proottus
juku kirjoitti:
dc löytyy
laitoin kameratutkat.nce (otto.nce/alkot.nce) tiedoston extensions kansioon ja navicorea avatessa ohjelma kysyi haluanko ottaa kyseisen toiminnon käyttöön. painoin kyllä..
kamerat eivät silti näy kartalla.. mistä moinen voi johtua?
Olisiko kenelläkään ongelmaan ratkaisua?? - Navicore 2006
juku kirjoitti:
dc löytyy
Niin mutta miltä hubilta???? :(
- viljonpoika
Mulla on Nokian kännykässä N70 navicore ohjelma, joudun vaihtaa sim kortin, nyt ei pelaa herjaa lähettämään pyynnön mutta siitä numerosta ei saa vastausta, känny hieroo ja oottaa vastausta puolisen tuntia sitsammutan koneen. Osaisko kukaan neuvoa?
- gepsiä kaipaava
Hei
Sama ongelma. Vaihdoin saunalahdesta DNA:an ja sen jälkeen kyseli lisenssinumeroa ja yritin laittaa sitä eteen päin EI ONNISTU. Onko niin ettei tää ruotsalainen, joka osti Navicoren, välitä enää vanhoista asiakkaista.
Jospa joku tietäisi vinkki viitosen tähän!!!
- Onhan Näitä
CD 0
CD 0372 16858272 Suomi 2006/1
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082