sivulaukut..

esa*

paljonkohan tuollaiset giwin sivulaukut maksaa uutena?saiskohan sellasia myös mistään käytettyinä?

6

9817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmm

      vaikka www.louis.de nettisivuilta millä hinnalla sakemannit myy, postikuluja tulee lisäksi 14,95 suomeen roudattuna.

      Eri kokoiset laukut on tietysti eri hintaisia. Tommoset noin 40 litraiset on vähän 100 euron päälle/kpl.

      Kappa-merkkisenä saat samat Givin laukun vähän halvemmalla.

    • Niinkuin tuossa mainittiinkin niin Kappan boksit on edullisemmat kuin Givit.
      Sopivat samoihin ja myös Five Starin telineisiin.
      Ite ostin 2x40 litraset hintaan 290 egee pari.
      Raisiosta Biker Pointista saat Louis:in luettelohintaan tavarat Saksasta viikon-kahden toimitusajalla.
      Käytettyjä löytyy toisinaan myytävänä palstoilta.

    • Hessus

      Jos olet ostamassa kunnon sivulaukkuja, on olemassa vain yhdet todella hyvät. Givin valmistamat, e 41 malli. Hintaa, mutta toimivuutta ja laatua. Todella hyvä yksityiskohta on tuo näppärä luukku, jonka kautta voi tavaraa laukusta ottaa ilman, että pitää koko laukku avata. Siisti ja tilava. Kokemuksella voin suositella, sano ei kopioille!!!

      • on ihan

        samaa kamaa kun Kapan. Tehdään samassa tehtaassa, samalla linjalla, merkkiä vain vaihdetaan välillä... ;)
        Sama on pleksien kanssa. Eli käytännössä ei ole eroa kumman laukut ostat.
        Halvimmilla saat joko tilaamalta tuolta Louisilta tai sitten menet ostoksille johonkin "saksantuonti"firmaan eli liikkeeseen joka tuo itse maahan Saksasta tavaransa. Joku jo tuon Raision BikerPointin mainitsikin, http://www.bikerpoint.net/ sieltä löytyy jonkun kympin edullisemmalla Kappaa ja Giviä.
        Itse hankin omat sivulaukut pari vuotta sitten yhdeltä Saksasta suoraan tuójalta, Givin K21 Cruiserit, hintaa 75 egee/pari laukkurautojen kanssa, näkyy esim all Rightillä maksavan samat laukut Kapan merkillä 145 egee/pari ilman laukkurautoja... noin niinku osviitaksi että Suomestakin voi saada halvalla kun tietää mistä ostaa eikä asioi ekana näissä tunnetuissa "merkkiliikkeissä" =)


      • Givit
        on ihan kirjoitti:

        samaa kamaa kun Kapan. Tehdään samassa tehtaassa, samalla linjalla, merkkiä vain vaihdetaan välillä... ;)
        Sama on pleksien kanssa. Eli käytännössä ei ole eroa kumman laukut ostat.
        Halvimmilla saat joko tilaamalta tuolta Louisilta tai sitten menet ostoksille johonkin "saksantuonti"firmaan eli liikkeeseen joka tuo itse maahan Saksasta tavaransa. Joku jo tuon Raision BikerPointin mainitsikin, http://www.bikerpoint.net/ sieltä löytyy jonkun kympin edullisemmalla Kappaa ja Giviä.
        Itse hankin omat sivulaukut pari vuotta sitten yhdeltä Saksasta suoraan tuójalta, Givin K21 Cruiserit, hintaa 75 egee/pari laukkurautojen kanssa, näkyy esim all Rightillä maksavan samat laukut Kapan merkillä 145 egee/pari ilman laukkurautoja... noin niinku osviitaksi että Suomestakin voi saada halvalla kun tietää mistä ostaa eikä asioi ekana näissä tunnetuissa "merkkiliikkeissä" =)

        Höpö höpö. Itselläni on givin laukut. Kaverilla aivan vastaavat kapan laukut. On sitten eroa kuin yöllä ja päivällä laadussa. Hinnassa tietty eroja samalla tavalla. Lukot toimii ja siis yleensä siistimmät. Samaa sanoi kaverini, kuulemma harmittaa kun otti...


    • PA

      Mitenkä saa auki givin laukut kun ei tunne numerokoodia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe