Eli IE 6.0 on selain.
En halua asentaa ollenkaan FLASH PLAYERIA mutta joka kerta kun menen sivulle joka käyttää flashia vaikka mainoksissa, niin IE kysyy
"Haluatko asentaa MAcromedia Flash Player"
vastaan
EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN ...
Miten kysymyksen saa pois forever.
En halua Flash Playeria
3
530
Vastaukset
- flash gordon
Sivuilla on javascript-pätkä joka asentaa flashin jos sitä ei ole koneellasi. Saat sen pois vain estämällä javascriptin, mutta sen jälkeen suurin osa sivuista ei toimi. Minulla on sellainen hämärä muistikuva, että IE 6:ssa on joku v5 flash playeri mukana. Minusta voit huoletta asentaa playerin. Jos inhoat mainoksia, asenna Firefox ja siihen adblock tai adblock plus, niin saat mainokset sivuilta pois.
- ..homma
Kiitos vinkistä, kokeilen tuota javasricpt estoa.
Koneeni on niin vanha/hidas ettei se jaksa pyörittää animaatiomainoksia. - jklhjklhjkl
..homma kirjoitti:
Kiitos vinkistä, kokeilen tuota javasricpt estoa.
Koneeni on niin vanha/hidas ettei se jaksa pyörittää animaatiomainoksia.hjklhjkl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741