Eli IE 6.0 on selain.
En halua asentaa ollenkaan FLASH PLAYERIA mutta joka kerta kun menen sivulle joka käyttää flashia vaikka mainoksissa, niin IE kysyy
"Haluatko asentaa MAcromedia Flash Player"
vastaan
EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN ...
Miten kysymyksen saa pois forever.
En halua Flash Playeria
3
520
Vastaukset
- flash gordon
Sivuilla on javascript-pätkä joka asentaa flashin jos sitä ei ole koneellasi. Saat sen pois vain estämällä javascriptin, mutta sen jälkeen suurin osa sivuista ei toimi. Minulla on sellainen hämärä muistikuva, että IE 6:ssa on joku v5 flash playeri mukana. Minusta voit huoletta asentaa playerin. Jos inhoat mainoksia, asenna Firefox ja siihen adblock tai adblock plus, niin saat mainokset sivuilta pois.
- ..homma
Kiitos vinkistä, kokeilen tuota javasricpt estoa.
Koneeni on niin vanha/hidas ettei se jaksa pyörittää animaatiomainoksia. - jklhjklhjkl
..homma kirjoitti:
Kiitos vinkistä, kokeilen tuota javasricpt estoa.
Koneeni on niin vanha/hidas ettei se jaksa pyörittää animaatiomainoksia.hjklhjkl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754246Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112263Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201271
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81096- 601004
- 35936