Ejakulointi. Mitä hyötyä?

kummastelija__

Onko kyky ejakuloida negatiivinen asia? Mitä positiivisia puolia ejakuloinnissa on, vai onko se vaan seikka joka pitää hyväksyä ja tottua ajatukseen että on jollain tavalla "huonompi" kuin muut, sillä omaa kyvyn josta ei ole mitään hyötyä ja jota ei pysty hallitsemaan... Minusta tuntuu tällä hetkellä että asialla on pelkästään huonoja puolia, mutta miten asia on todellisuudessa?

11

2522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daddy

eikä se onnnistu ilman ejakulaatiota, joten roiski iloisesti menemäään vain!

• Perse-Erkki

Tuliko mieleen, että kysyjä voisi mahdollisesti olla tyttö,
        vaikka sitä ei kylläkään viestissä erikseen mainittu.
        Eli tuskin tulee panemaan ketään paksuksi.

Eihän siitä naisten ejakuloinnista tietääkseni mitään hyötyä olekaan,
        mutta kyllä siitä useimmat asioista perillä olevat miehet ainakin kiihottuvat.

Minulle ainakin on tullut todella hyvä mieli niinä muutamina kertoina,
        kun olen onnistunut saamaan tyttöystäväni ejakuloimaan. :)

• mutta
        Perse-Erkki kirjoitti:

Tuliko mieleen, että kysyjä voisi mahdollisesti olla tyttö,
        vaikka sitä ei kylläkään viestissä erikseen mainittu.
        Eli tuskin tulee panemaan ketään paksuksi.

Eihän siitä naisten ejakuloinnista tietääkseni mitään hyötyä olekaan,
        mutta kyllä siitä useimmat asioista perillä olevat miehet ainakin kiihottuvat.

Minulle ainakin on tullut todella hyvä mieli niinä muutamina kertoina,
        kun olen onnistunut saamaan tyttöystäväni ejakuloimaan. :)

enpä ole koskaan ejakuloiviin tyttöihin törmännytkään

• kummastelija__
        mutta kirjoitti:

enpä ole koskaan ejakuloiviin tyttöihin törmännytkään

Olen kyllä poika, mutta kysymys liittyy tyttöystävääni eli nimenomaan NAISEN ejakulaatioon.

• ejakuloiva
        kummastelija__ kirjoitti:

Olen kyllä poika, mutta kysymys liittyy tyttöystävääni eli nimenomaan NAISEN ejakulaatioon.

Itse olen tyttö, ja aina joskus ejakuloin. Eipä siitä kovin suurempia hyötyjä ole - lähinnä nololta se tuntuu- mutta parhaat orgasmini olen saanut ejakuloidessani ;) en sitten tiedä onko sattumaa vai mitä...

• auttakaa tyhmää
        ejakuloiva kirjoitti:

Itse olen tyttö, ja aina joskus ejakuloin. Eipä siitä kovin suurempia hyötyjä ole - lähinnä nololta se tuntuu- mutta parhaat orgasmini olen saanut ejakuloidessani ;) en sitten tiedä onko sattumaa vai mitä...

mitä Ejakulointi tarkottaa??

• auttakaa tyhmää kirjoitti:

Googlesta löytyy tietoa, jos vaan vaivautuu hakemaan.

• Härski-Hartikainen
        kummastelija__ kirjoitti:

Luulin nimittäin jo että vähättelit spermanlennätyksen taitoa.

• Auttakaa tyhmää
        auttakaa tyhmää kirjoitti:

en viittis googleekaa käyttää ku tää on yhteinen kone, nii sit ne kaikki sanat jotka googlee laittaa jää johki muistii, nii porukat ihmettelis, miks etin sellasii sanoi.. en tie mitä se tarottaa, mut aavistus on.. :D

• t57jr76
        Auttakaa tyhmää kirjoitti:

en viittis googleekaa käyttää ku tää on yhteinen kone, nii sit ne kaikki sanat jotka googlee laittaa jää johki muistii, nii porukat ihmettelis, miks etin sellasii sanoi.. en tie mitä se tarottaa, mut aavistus on.. :D

no kuule kyllä tämäkin sivu jäi sulla historiaan eli porukkas ihmettelee mitä oikee luet keskusteluissa. ja jos yhtään osaisi käyttää tietokonetta, sivuhistoriaa voi poistaa

• googlenkorvaaja

Naisten ejakulaatiosta keskustellaan paljon, eikä kukaan oikein tiedä sen syytä. Katoin joskun areenasta ohjelmankin siitä.

Ejakulaatio tarkoittaa siemensyöksyä. Naisten tapauksessa ei tietenkään mitään siittiöitä tule vaan vastaavaa "eturauhasen" erittämää ainetta, josta miehenkin siemenneste suurimmaksi osaksi koostuu, virtsaputkesta.

Ejakulaatio voi naisella tapahtua kun naisen eturauhasta eli sitä kuuluisaa G-pistettä tyydytetään, eli ns. emätinorgasmin yhteydessä. Ilmeisesti koko homma on samanlainen kuin miehen nännitkin, eli naisella on lisääntymisen kannalta turha "eturauhanen". Sukupuoet vaan ovat aika samalaisia. Jossain määrin ejakulaatio tapahtuu kaikissa naisten orgasmeissa, tosin yleensä niin pienenä, että vain tämän eturauhasaineen pitoisuuden virtsassa voidaan huomata kasvaneen, mitään paineella ulos tulevaa nestettä tulee aika harvoin ja harvoilla.

Mitä hyötyä? Samaa kuin miehenkin siemensyöksystä, silloin kun hän ei ole siittämässä lapsia. Orgasmi ja ejakulaatio eivät ole sama asia, mutta jos mies/nainen ejakuloi, voi siitä jotain orgasmistakin päätellä. Näin ollen on hyvä ejakuloida, koska silloin aika varmasti saa emätinorgasminkin.

Auttoko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe