saa helposti, kun liottaa koivunoksia vedessä isossa astiassa yön yli. Sitten siivilöi veden ja pullotaa muovipulloihin ja pakastaa. Saa talven aikaan monet kerrat hyvät tuoksut eikä maksa mitään.
Toinen hyvä juttu on se, että koivu poistaa nesteitä paremmin..sisäisestikkin nautittuna. Tuo sama neste käy myös teeksi lämmitettynä.
Koivuntuoksua kiukaalle
NoitaNainen
3
1202
Vastaukset
- Sauna on pyhäpaikka
on vanha keksintö,ei ole sinun keksimäsi,kjäh!
- sanotaan
että se täytyy olla itsekeksitty? Kjäh!
- ja heti
HUU HAALLE SUA OLLAN KAIVATTU SIELLÄ,MITÄS TÄNNE TULLA TUPSAHDIT,MUTTA LÖYDETTINPÄS SUT!VARPUNEN
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813075Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911756Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831606- 1371462
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571354
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821227Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981217- 841200