auto laivalle

auto

Voiko "ekerölinellä" viedä auton laivaan ja pitää auto laivassa koko päivän ja ostaa oluet ja lonkerot niin, että ne tuodaan autolle ja sitten ajaa auton ulos kotisatamassa.

9

1501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järjen Voitto

No tottakai! Vielä kun parkkeeraat autosi poikittain keulaportin eteen, niin että yhtäkään autoa ei saada purettua Tallinnan satamassa, niin homma on hanskassa!

Vastaus jotakuinkin tyhmään kysymykseesi: EI SAA.

• näsäviisas

Tallinkilla tämä on mahdollista joten miksei muillakin joten mielestäni asiallinen kysymys ansaitsisi asiallisen vastauksen.

• käyttänyt

Tallinkin Meloodialla voi tehdä kaiken tämän. Itse monta kertaa tehnyt. Ja millä hinnoilla Suomeen verrattuna.

• autoon lastattavien

tavaroiden ostamista laivalta. Muuten ei onnistu.

• tiedoksi

jokunen vuosi sitten oli halvempaan ottaa auto mukaan laivaan, vaikka sillä ei siellä mitään tekisikään, kuin etsiä heksingin satamasta vuorokauden pitkän parkkipaikan....
        terveisin miniristeilyllä autonkanssa ollut....

• NIM.

EI EDELLYTÄ EDES OSTOKSIA LAIVALTA, MUTTA AUTON HINNAN (30EUR) SAA TAKAS JOS OSTAA 300 EUROLLA. NÄIN SIIS TALLINKILLA, USEIMMILLA RISTEILYILLÄ ON TÄMÄ MAHDOLLISUUS.

• silloin joskus se
        tiedoksi kirjoitti:

jokunen vuosi sitten oli halvempaan ottaa auto mukaan laivaan, vaikka sillä ei siellä mitään tekisikään, kuin etsiä heksingin satamasta vuorokauden pitkän parkkipaikan....
        terveisin miniristeilyllä autonkanssa ollut....

Niitä autoja tarvittiin painoksi vakauttamaan laivan lillumista.Nerokas markkinointi- ja käytännön kikka!
        Vaan enää ei ole sitä sillipurkkia näillä vesillä.

• hannu

Eckerolineltä sanottiin että auto pitää ajaa laivalta pois tallinnassa!

• miksiihmeessä

siis ostat "halvemmalla". saman verran se lokero maksaa Suomessakin, siinä on vaan enempi veroa, joka siis jää Suomeen. Jos ei jää, se puuttuva summa otetaan jostain muualta, mistähän luulisit?
      Tervemenoa sinne hakemaan autonkyljet täyteen naarmuja. On melko ahdasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      17
      2396
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      175
      2288
    3. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      105
      1097
    4. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      1090
    5. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      216
      1030
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      37
      890
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      887
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      804
    9. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      132
      790
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43