SIMS 2 lataus netistä.

möömööy

niin eli onks kellään linkkiä tiedossa, mistä löytäisin koko pelin. ei siis mitää demoi kiits

36

4721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmasti!!

      LAITONTA. Ja täällä usein vain muristaan tuollaisille latailijoille. Ole kunnon ihminen ja osta peli kaupasta jos sen välttämättä haluat.

      • adwadd

        ei sitä mistää netist suoraa ladata esim: paina tästä saat sims 2 kokoversion lataus kestää 10sekunttia vaan näin:
        lataa netist bitlord ja mee piratebaysiin ja sit etit sieltä sen torretin ja lataan deamon toolssin
        ja sit etit crakin siihen ja cd-keyn mut se on niin vaikeaa ettei tollanen napero sitä osaa. nimittäin pelei ei ladata ihan tostavaa


      • sssssssss3
        adwadd kirjoitti:

        ei sitä mistää netist suoraa ladata esim: paina tästä saat sims 2 kokoversion lataus kestää 10sekunttia vaan näin:
        lataa netist bitlord ja mee piratebaysiin ja sit etit sieltä sen torretin ja lataan deamon toolssin
        ja sit etit crakin siihen ja cd-keyn mut se on niin vaikeaa ettei tollanen napero sitä osaa. nimittäin pelei ei ladata ihan tostavaa

        ei oo totta. luuletko itestäs vähän liikoja ? ite oon 11 ja onnistuin googlettamalla lataan sims 2 koko version kaverillani ja kotona toi bitlord systeemi toimi ja mul on nyt koneella toi sims 2 . älä aliarvioi nuorempia ;)


    • ...

      Mene kauppaan ja osta.

      Miksi tällaisia waretus-viestejä ei poisteta täältä palstoilta? *ihmettelee*
      Eihän täällä sääntöjenkään mukaan saa kannustaa/rohkaista rikokseen...

    • möömööy

      no huoh.. tyhmä maksaa siitä minkä voi saada ilmaiseksi.

      • ...

        Että tyhmäkö? LOL
        Tyhmää olla lakia noudattava ihminen? Tyhmää kunnioittaa upean pelin tekijöitä sen verran että ostaa sen? Ei minusta.

        Varastat varmaan kaupastakin, kannattaako sitä maitopurkkia maksaa kun senhän voi saada ilmaiseksi?


      • ...
        ... kirjoitti:

        Että tyhmäkö? LOL
        Tyhmää olla lakia noudattava ihminen? Tyhmää kunnioittaa upean pelin tekijöitä sen verran että ostaa sen? Ei minusta.

        Varastat varmaan kaupastakin, kannattaako sitä maitopurkkia maksaa kun senhän voi saada ilmaiseksi?

        ..ihan kiusallakin, että kyllä todellakin tiedän mistä ja miten sen saisi ladattua, mutta ei mitään mielenkiintoa auttaa ketään näissä hommissa =D Itse olen pelin kaikkine lisäosineen ostanut kaupasta.

        Että lykkyä tykö sen googlen kanssa vaan LOL


      • möy
        ... kirjoitti:

        Että tyhmäkö? LOL
        Tyhmää olla lakia noudattava ihminen? Tyhmää kunnioittaa upean pelin tekijöitä sen verran että ostaa sen? Ei minusta.

        Varastat varmaan kaupastakin, kannattaako sitä maitopurkkia maksaa kun senhän voi saada ilmaiseksi?

        taidat nyt sekoittaa "moraalisesti väärän" ja "tyhmyyden". maitopurkin varastaminen ei suinkaan ole TYHMÄÄ jos ei jää kiinni....

        jos omatunto soimaa kun lataa pelin laittomasti, niin sitä ei sitten varmaan kannata tehdä. mutta arvaapa mitä senki neropatti, mulla ei soimaa.


      • 002311

        rakaat lapsoset ongelmanapa on se että sims 2 ei voi ostaa enään Originista , joten jaah xdd


      • Huihaihiisi
        002311 kirjoitti:

        rakaat lapsoset ongelmanapa on se että sims 2 ei voi ostaa enään Originista , joten jaah xdd

        Sinuna katsoisin vuoden milloin nuo on laitettu 😬


    • möömööy

      jos ette tahdo auttaa nii löydän iteki... menee ehk vaa joitaki minuuttei pitempää... google on nääs aika kivA

      • varmasti!!

        Miksiköhän ei tullut tuo ensimmäisenä mieleen? Oikea älynjättiläinen kun olet..

        Ja mitä tuohon "Tyhmä maksaa siitä minkä voi saada ilmaiseksi" tulee, niin ajattele vain noin. Minä ainakin mieluummin maksan vähän enemmän pelistä, joka sitten varmasti toimii ja turvallisesti, kuin lataisin ilmaiseksi netistä pelin joka tuo mukanaan liudan haittaohjelmia, mahdollisesti troijalaisia ja viruksia, ja joka ei lisäksi välttämättä edes toimi kunnolla. Täällä on ollut yhtä sun toista juttua siitä, kuinka ladatussa pelissä ei ole pystynyt rakentamaan tms. Että siitä vain lataamaan.

        Sitä paitsi, tuo 50-60 e on aika pieni hinta verrattuna siihen sakkojen määrään jonka voi saada jos lataamisesta jää kiinni. Äläkä nyt sano, ettet sinä jää kiinni. Niin ovat varmasti sanoneet nekin jotka latailivat musiikkia netistä ja pulittivat myöhemmin tuhansia euroja sakkoja..


      • möhmöh
        varmasti!! kirjoitti:

        Miksiköhän ei tullut tuo ensimmäisenä mieleen? Oikea älynjättiläinen kun olet..

        Ja mitä tuohon "Tyhmä maksaa siitä minkä voi saada ilmaiseksi" tulee, niin ajattele vain noin. Minä ainakin mieluummin maksan vähän enemmän pelistä, joka sitten varmasti toimii ja turvallisesti, kuin lataisin ilmaiseksi netistä pelin joka tuo mukanaan liudan haittaohjelmia, mahdollisesti troijalaisia ja viruksia, ja joka ei lisäksi välttämättä edes toimi kunnolla. Täällä on ollut yhtä sun toista juttua siitä, kuinka ladatussa pelissä ei ole pystynyt rakentamaan tms. Että siitä vain lataamaan.

        Sitä paitsi, tuo 50-60 e on aika pieni hinta verrattuna siihen sakkojen määrään jonka voi saada jos lataamisesta jää kiinni. Äläkä nyt sano, ettet sinä jää kiinni. Niin ovat varmasti sanoneet nekin jotka latailivat musiikkia netistä ja pulittivat myöhemmin tuhansia euroja sakkoja..

        tän luokan asiat menee oikeutee vaa jos pelin omistaja rupee nostaa juttuu... moniko tuttus on jääny kiinni lataamalla pelin? ja mitäs tuo nyt sua liikuttaa vaik mä sakkoja makselisin... on netin kautta tullut useita gigoja aikojen myötä latailtua enkä toistaiseksi ole kiinni jäänyt ja olen melkeinpä 100 prosenttisen varma ettei niin tule tapahtumaankaan. ja tosiaan, tämä kyseinen kone on niin kämänen ettei pari troijalaista missään tunnu. ja jos peli ei toimi niin ei se mitään kun kerran ilmaista. mitäs jännää viel keksit mulle kumottavaks?


      • ...
        möhmöh kirjoitti:

        tän luokan asiat menee oikeutee vaa jos pelin omistaja rupee nostaa juttuu... moniko tuttus on jääny kiinni lataamalla pelin? ja mitäs tuo nyt sua liikuttaa vaik mä sakkoja makselisin... on netin kautta tullut useita gigoja aikojen myötä latailtua enkä toistaiseksi ole kiinni jäänyt ja olen melkeinpä 100 prosenttisen varma ettei niin tule tapahtumaankaan. ja tosiaan, tämä kyseinen kone on niin kämänen ettei pari troijalaista missään tunnu. ja jos peli ei toimi niin ei se mitään kun kerran ilmaista. mitäs jännää viel keksit mulle kumottavaks?

        ...kärsii koko ruumis.

        Millaisella kasvatuksella vanhemmat saa aikaan noin moraalittomia penikoita?!?! Kaikki on sallittua jos ei jää kiinni?!!? Voi herranjestas sentään.

        Jos olet jopa useita gigoja (huih jopa niin paljon =D) lataillut kamaa netistä, mitä helvettiä täällä kyselet jos kerran on tuttua hommaa.


      • on henk.koht
        möhmöh kirjoitti:

        tän luokan asiat menee oikeutee vaa jos pelin omistaja rupee nostaa juttuu... moniko tuttus on jääny kiinni lataamalla pelin? ja mitäs tuo nyt sua liikuttaa vaik mä sakkoja makselisin... on netin kautta tullut useita gigoja aikojen myötä latailtua enkä toistaiseksi ole kiinni jäänyt ja olen melkeinpä 100 prosenttisen varma ettei niin tule tapahtumaankaan. ja tosiaan, tämä kyseinen kone on niin kämänen ettei pari troijalaista missään tunnu. ja jos peli ei toimi niin ei se mitään kun kerran ilmaista. mitäs jännää viel keksit mulle kumottavaks?

        AIVAN SAMA mitä teet koneesi kanssa. Mutta jos se on valmiiksi jo niin kämänen, pyörittääkö se simsiä ollenkaan? Ja pari pelin mukana tullutta troijalaista voivat sitten kaataa kokonaan jo valmiiksi huonon koneen ja siinäpä sitten maksat huoltomaksuja. Tai pahimmassa tapauksessa hankit uuden koneen. Taas tulisi halvemmaksi ostaa peli kaupasta.

        Eikä mua liikuta vaikka sakkoja makselisit. Päin vastoin, sitten jos sellainen joskus tulee ilmi, niin kyllä varmasti nauran katketakseni voitonriemuista naurua. Se on ihan oikein sinulle.

        Mua ei kiinnosta keksiä mitään jännää kumottavaa, koska et ole tähänkään asti kumonnut mitään sanomaani. Muista en tiedä, mutta mua ei liikuta se, että olet lataillut netistä useita gigoja jäämättä kiinni.

        Musiikin lataaminen ja pelin lataaminen on kyllä sinänsä eri asia, että musiikkia kyllä pystyy kuuntelemaan, mutta pelin toimivuudesta ei koskaan voi mennä takuuseen. Onko se siis sen arvoista?

        Luepa sitten vielä aikasi kuluksi tämäkin.
        http://www.vunet.org/article/talous/story68.html
        Ja aivan, tapahtui Italiassa ja tietty julkimoita aina syynätään, mutta ihan yhtä helposti löytävät yksityisen ihmisen kotikoneellekin.

        Ja lopuksi pitää vielä heittää pieni kiusa, samalla tätä kirjoittaessani löysin kolme eri paikkaa, josta tuon tosiaan voisi ladata ja ilmaiseksi. Kyllä löytää jos osaa hakea.


      • möö öö ö
        ... kirjoitti:

        ...kärsii koko ruumis.

        Millaisella kasvatuksella vanhemmat saa aikaan noin moraalittomia penikoita?!?! Kaikki on sallittua jos ei jää kiinni?!!? Voi herranjestas sentään.

        Jos olet jopa useita gigoja (huih jopa niin paljon =D) lataillut kamaa netistä, mitä helvettiä täällä kyselet jos kerran on tuttua hommaa.

        suurin osa vanhemmista sitten selvästikin kasvattaa moraalittomia kakaroita. kyllähän noita äsken jo kerkesin löytämään mut ei oikee linkit toiminu... tätä vääntöö vois jatkaa loputtomii, poistun koneen äärestä. kiiiitos kovasti teille niin avuliaille ihmisille


      • lataajan kaveri...
        möhmöh kirjoitti:

        tän luokan asiat menee oikeutee vaa jos pelin omistaja rupee nostaa juttuu... moniko tuttus on jääny kiinni lataamalla pelin? ja mitäs tuo nyt sua liikuttaa vaik mä sakkoja makselisin... on netin kautta tullut useita gigoja aikojen myötä latailtua enkä toistaiseksi ole kiinni jäänyt ja olen melkeinpä 100 prosenttisen varma ettei niin tule tapahtumaankaan. ja tosiaan, tämä kyseinen kone on niin kämänen ettei pari troijalaista missään tunnu. ja jos peli ei toimi niin ei se mitään kun kerran ilmaista. mitäs jännää viel keksit mulle kumottavaks?

        Sitä vaan että tunnen ihmisiä jotka ajatteli tuolla tavalla, siis että lataili ja oli ihan varma ettei jää kiinni, mutta sittenpähän jäikin ja sai aika roimat sakot ja konekin saatettiin viedä. Koskaan ei voi olla täysin varma :P

        Mitäs se nyt olikaan, 36 euroa per ladattu kappale..?


    • möööööööööö

      ja olisin edelleen kiitollinen jos joku tietäväinen kertoisi vastauksen tuohon ensimmäiseen... ei huvittaisi suuremmin rupatella

      • hah8

        pirate baylta olis saanu varmaan, mut se paikka lopetettiin. mutta hae vaikka googlesta....
        mä voin kysyy ( jos muistan) mun siskolta että mistä sen mies latailee kaikkii pelejä.


      • ...
        hah8 kirjoitti:

        pirate baylta olis saanu varmaan, mut se paikka lopetettiin. mutta hae vaikka googlesta....
        mä voin kysyy ( jos muistan) mun siskolta että mistä sen mies latailee kaikkii pelejä.

        ..että miksi lopetettiin :D olisko pienet syynit päällä noissa paikoissa.

        Mutta muistakaa, teidän ip:t jää muistiin :) Vaikka olis sessiokohtainen ip, mutta se voidaan jäljittää. Ja toivottavasti näin jonain päivänä teille käykin.


      • adwad
        ... kirjoitti:

        ..että miksi lopetettiin :D olisko pienet syynit päällä noissa paikoissa.

        Mutta muistakaa, teidän ip:t jää muistiin :) Vaikka olis sessiokohtainen ip, mutta se voidaan jäljittää. Ja toivottavasti näin jonain päivänä teille käykin.

        mullase ainakin toimii


      • adwad kirjoitti:

        mullase ainakin toimii

        Täällä sitä vaan pohditaan tälläsia asioita, vaikka ulkona on kaunis ilma, nyt koneet kiinni ja ulos vielä kun on kesää jäljellä, ei kukaan jaksa ny olla sisällä, musta meinas tulla mökkihöperö, mut onneks otin niskasta kiinni ja hei lataatte sitten netistä tai ostatte kaupasta sou wot? miksi täällä täytyy avautua, ei ne neuvot mene kuitenkaan perille kaikille voitte vaikka koko yön jutella tästä tai helpointa se olisi tietyllä irkkikanavalla onko sims- kanavaa perustettu? :D ajattelin vaan kun siellä juttelu olisi kätevämpää kun odotella neuvoja täällä ja saahan täälläkin kysyä. hop hop ulos ja puistoon.


      • sgdg
        viveca87 kirjoitti:

        Täällä sitä vaan pohditaan tälläsia asioita, vaikka ulkona on kaunis ilma, nyt koneet kiinni ja ulos vielä kun on kesää jäljellä, ei kukaan jaksa ny olla sisällä, musta meinas tulla mökkihöperö, mut onneks otin niskasta kiinni ja hei lataatte sitten netistä tai ostatte kaupasta sou wot? miksi täällä täytyy avautua, ei ne neuvot mene kuitenkaan perille kaikille voitte vaikka koko yön jutella tästä tai helpointa se olisi tietyllä irkkikanavalla onko sims- kanavaa perustettu? :D ajattelin vaan kun siellä juttelu olisi kätevämpää kun odotella neuvoja täällä ja saahan täälläkin kysyä. hop hop ulos ja puistoon.

        onnkesi on olemassa vielä niitä järkeviä ihmisiäkin! YEY! onnea!


    • googleen

      googleta dc

    • vaan olla täällä?

      Johan on kummallista toimintaa forumin ylläpidolta, ei voi kuin ihmetellä. Waretusviestit pitäisi heti poistaa! Jokainenhan saa tehdä ihan mitä haluaa mutta minusta tällaisia asioita ei kuulu vatvoa näillä forumeilla, sehän on ristiriidassa sääntöjenkin kanssa!

      • ..........

        elämä on.


    • lataus saataa kestää kaksi ...

      jaksatko odotaa niin kauan ja ei kuulema toimi ei pysty rakentaa taloja ,,, mutta paras tapa mennä kaupaan

    • Ekke1994

      Esimerkiksi The Sims 2 Pelin lataaminen internetistä
      ON LAITONTA & EHDOTTOMASTI KIELLETTY!

      Suosittelen ostamaan itse koko pelin eikä ryhtyä laittomiin touhuihin!

      • Minniel

        Ei sitä saa ladata! Vai haluatko syyllistyä rikokseen? Kehottaisin ostamaan pelin, ei se maksa näinä päivinä kuin ehkä 50e. Me muut ollaan ostettu se 60e hintaan. SITÄPAITSI, jos lataat, mikä on ankarasti kielletty, pelissä voi olla kaikkia bugeja joska voivat sekoittaa koko koneen. Eli kumman haluat ostaa ennemmin, Sims 2-pelin n. 50e VAI uuden koneen jos lataamastasi pelistä tulee paha vika n. 1000e? Mietippä kuule pienessä päässäsi sitä!


    • nuppu93

      se on laitonta !!!!!!!!!!!!!!!!

      • meitti76ygh

        ite oon musaa lataillu mutta pelien latailu, huhhuh . oon aivan samaa mieltä kaikkien muiden kanssa, koko kone voi kaatua jostain pelistä ku ite ei oo valmis maksaan pientä hintaa verrattuna siihen mitä joutuu maksaan kun koko kone kaatuu .


    • jep1989

      laitonta on se joka sen on sinne nettiin laittanu ladattavaksi :D totta kaikki tuon tajuaa...

      • AsdAsdasDaSdAsdASDdD

        Siis ootte tosi lapsellisia kun rupeette tollasesta riitelee kun ette ees tunne toisianne! Vaikka musta oli ihan hauskaa lukea mitä ootte kirjottanu :DDDDD


    • milla kalla

      oikeesti vaikka sims sin lataaminen onkin laitonta niin miks ei kukaan voi kertoo osotetta mistä sen voi ladata???????????????

    • ***************'

      Haistakaa kaikki pitkät...............-.-

    • Anonyymi

      totta onko se ilmanen ees kun täs ei kai kerrota

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe