Mistähän kaupasta löytäisin hyvän kokoisen liikennematon?
Liikennematto
6
7071
Vastaukset
- on hyvän
kokoinen? Meillä on Kodin ykkösistä ostettu liikennematto, kokoa 135x190 cm.
- äitee +4
käyppä ostamassa baihausista koko lattian peittävä muovimatto, leveys oli muistaakseni 4m joten riittänee useimpiin..
Niitä hieman pienempiä, mutta maton kokoisia on ollut ainakin Anttilassa myynnissä.. Ikeassakin taisi olla joku, koosta ei havaintoa.. - asiaa...
Anttilasta ja Ikeastahan noita tosiaan saa, Anttilasta useaa eri kokoa.
Mutta kun ostat, kannattaa katsastaa miten tie-osuudet matossa menevät. Painettu kuva on matossa aika pieni ja toistuu vähänkin isommassa matossa useampaan kertaan. Jos matto on leikattu "huonosta" kohdasta, ei pahimmillaan yksikään tie ole ehjä.
Sellaisesta saattaa pieni autoilija turhautua... - kaupoissa
Itse olen nähnyt liikennemattoja useissa kaupoissa Citymarketeista K-Rautoihin. Eli isoista marketeista saatat löytää tai sitten isoista sisustuskaupoista.
- mattto
BR lelukaupassa on kivan kokoinen liikennematto ja on ihan ehjä ratakin taloineen.
- poitsuliini
Siinä on paloasema ja posti ja poliisiasema ja Prisma ja parkkipaikkoja....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573471Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472826Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482640Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572331Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572053- 1561724
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241184