kuinka tehdään noin 150 cm puuhevonen? (huom. ei keinuhevonen) vinkkejä kaivattaisiin.
puuhevonen
15
10702
Vastaukset
- hevosmies
On hevonen. Ajattelitko tehdä oikein hevosen näköisen vai yleensä hahmon tai vaikka lapsille leikkihevosen ?
Tuo täytyisi tietää muuten ei osaa antaa vinkkejäkään . Siis jos sen voi tehdä vanerista ja laittaa liimaamalla sopiviin kohtiin paksumpia osia joilla saadaan vähän kolmiuloitteellisuutta hepalle.
Sitten on jo rakenneltava erilailla jos hevosen on oltava hevosen näköinen malliltaan.
Vielä on kanaverkot puukehikot ja siihen päälle hevosen rakentaminen paperimassasta.
Mutta kerroppa minkälainen sen pitäisi olla , täällä on varmaan sellaisia jotka ovat tällaisen tehneetkin ja voisivat kertoa lisää. - kuvia,,,,
http://images.google.fi/images?q=rockinghorse&ie=UTF-8&oe=UTF-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi-FI:official&sa=N&tab=wi
tuolla linkissä on mailmalla tehtyjä puu- ja keinuhevosia.
Jossain linkissä muistelen olleen kaupan jopa rakennussarjoja, mutta piirustuksia ei missään.- Anonyymi
Ne ovat siis juuri niitä keinuhevosia mitä aloittaja EI kysynyt.
- auttaja-tietäjä,hors
hello!!! kanttii hankkia iso puu polkky se ois mahaksi ja neljä lautaa ja ne on siis jaloiksi ne laudat ja pienei puu pölkky se vois olla pää ja korvat voi pienet puun palat tässä jotain tietoa!
- Anonyymi
varsinainen ohje ja varsinainen seppä
- Anonyymi
Mistä sais puuta puu hevoseen siis mahaksi??
- Anonyymi
Skutsista, voit itse valkata riittävän bulin pöllin.
- Anonyymi
Hei! Onkos joku tehny puuhevosen ite? Että tietäiskö joku mistä saa puuta, en tarkota lautoja vaan siis ihan puu pölkkyä? Voisko joku kertoa jonkun kaupan mistä sais puu pölkyn:)
- Anonyymi
Itekki etsin puu pölkkyä puu hevoseen mutta ei oo löytyny:(jos joku tietää jonkun kaupan mistä sais niin saisi jakaa.
- Anonyymi
pölkkykaupasta tietenkin
- Anonyymi
K-RAUTA
- Anonyymi
En tiiä
- Anonyymi
Moi! Määkin etsisin paksua puu pallikkaa määkin aikoisin rakentaa puu hevosen siis 170 sentti metrin kokosen se on aika iso mutta tietääkö joku onko semmoseen mitään kunnon ohjetta?
- Anonyymi
Kannataako 9-vuotiaan rakentaa puuhevonen
- Anonyymi
Hei Joanna itse tein puu hevosen silleen että meillä oli aika iso puupölkky ja aidan tolpat joista tuli ns jalat ja pää vanerista ja hyvä tuli😊
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131