Elikkä pitäis saada parempaa ääntä pakoputkesta, joten riittääkö pelkkä pakoputken jatke tähän tarkotukseen vai pitääkö ostaa kokonainen vaimennin? Tarkotus ei siis oo saada mitään monen sadan metrin päähän kuuluvaa ääntä, vaan hieman parempaa ja kuuluvampaa. Mitenkäs sitten, kun autossa on katalysaattori?
http://www.motonet.fi/?id=21&Haku3=00000003
Parempaa ääntä
8
8090
Vastaukset
- ppllll
joo. elikkäs parhaimmat saundit saa varmaan uudella isommalla takapöntöllä (mutta saatttaa kuulua kauas). mutta toki pakoputken jatkekkin muuntaa ääntää ainakin jos poraat takapönttöön vielä reikiä (3-5) sillain että pakokaasut tulee siitä putken jatkeesta. eli poraat ne reiät siihe pönttöön ihan siihe vakio putken
juureen ennen ku sitte asennat putkenpään. osta mahollisimman iso putken jatke pelkällä putken päällä ei ääni muutu , ja alvalla pöntöllä saa Ö-luokan metelin. Noi on kohtuullisii pönttöjä, hintaansa nähden.
- kokemusta on
putkenpää riittää jos poraat muutaman reiän viel takapönttöön! tuli sillai kaverin nissaniin sopivat äänet.
- asjfasåäfj
tee koko hoito ruostumattomasta teräksestä kyllä tulee kunnon pärinät. toimi ainakin chevyssä
- kokemusta on
putkenpää riittää jos poraat muutaman reiän viel takapönttöön! tuli sillai kaverin nissaniin sopivat äänet.
- juu et sillai
eikös ne tehon äänet kuuluisi kuulua sieltä konepellin alta eikä mistään reikäsestä putkesta HÄ?
- sierrakuski^
kyllähän se niin on, että sillä pakoputken ulostulolla ei ääni juurikaan muutu. Ainakaan siihen haluttuun matalampaan murinaan päin. Saattaa toki tulla sellanen pärinä, mikä kuulostaa siltä ku autolla olis vatsavaivoja. Ei näin pojat! Ja unohda myös alkuunsa noi pakoputken poraamiset.
Ostat takaäänenvaimentimeks jonkun vaimentimen. Esim. martelius tai simons ym. ym... Ja niin metsä vastaa kun sinne auto huutaa.- sceni
Täytyy sitä sitten kait ostaa jonkilainen vaimennin taakse. Kiitoksia vastauksista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519