marokkolainen mies

anya26

olen 26 vuotias, mulla on marokkolainen poikaystävä, ollaan jo seitsemäs vuose yhdessä. nyt olen tullut raskaaksi, vahingossa, enkä tiedä miten hänelle kertoa....hän ei niin kovasti haluaa jälkikasvua...hänellä on jo 2 lasta edellisesta liitosta suomalais-naisen kanssa.. :(

15

4741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oon niin onnellinen

Onnea valitsemallasi uralla. Ei kai kukaan voi tulla "raskaaksi vahingossa". Voi olla, ettei raskautesi ollut suunniteltu, mutta mistään vahingosta tuskin voi puhua, jos olet harrastanut seksiä miehen kanssa. Siinä touhussa saattaa käydä noin, vaikka käyttäisitkin ehkäisyä.

• zarjus

et onnea vaan kun olet ollut 7 vuotta vain tyttöystävä,jos hän tosissaan olisi kanssasi olisitte kyllä jo avioituneet,Siis hänellä on jo lapsia suomalaisen naisen kanssa,onko hän vieläkin hänen kanssa naimisissa???oletko ollut vuosia "toinen nainen".???
        Pitemmittä puheitta jos hän ei ole enää naimisissa suomessa olevan naisen kanssa,on hän todennäköisesti naimisissa marokossa olevan marokkolaisen naisen kanssa tai ainakin morsian valittu kenties kihloissa,valitettavan usein näin käy.Ensin suomalainen sitten oman maan vaimo,ja sinä tyttöystävä joka saatat olla kaikesta tietämätön...saattaa käydä huonosti kun kerrot raskaudestasi,et voi synnyttää lasta muslimin kanssa mikäli itse et ole muslimi,marokkolaiset ovat asiassa aika tiukkoja.Toivottavasti olen väärässä ja olette yhdessä käyneet marokossa jne.
        mutta valitettavan usein näin asia on varsinkin jos poikaystäväsi ei ole kovin halukas lapsia tekemään...
        Mieheni on muslimi ja ulkomaalainen mutta ei marokkolainen ja juuri tämän takia hän Inhoaa marokkolaisia koska he ovat todellä viheliäitä naisiansa kohtaan sekä yleensä kiihko muslimeja...
        Anteeksi jyrkkä teksitini,ja en tahdo yleistää ja toivon että asianne käy hyvin päin...

• abu
        zarjus kirjoitti:

et onnea vaan kun olet ollut 7 vuotta vain tyttöystävä,jos hän tosissaan olisi kanssasi olisitte kyllä jo avioituneet,Siis hänellä on jo lapsia suomalaisen naisen kanssa,onko hän vieläkin hänen kanssa naimisissa???oletko ollut vuosia "toinen nainen".???
        Pitemmittä puheitta jos hän ei ole enää naimisissa suomessa olevan naisen kanssa,on hän todennäköisesti naimisissa marokossa olevan marokkolaisen naisen kanssa tai ainakin morsian valittu kenties kihloissa,valitettavan usein näin käy.Ensin suomalainen sitten oman maan vaimo,ja sinä tyttöystävä joka saatat olla kaikesta tietämätön...saattaa käydä huonosti kun kerrot raskaudestasi,et voi synnyttää lasta muslimin kanssa mikäli itse et ole muslimi,marokkolaiset ovat asiassa aika tiukkoja.Toivottavasti olen väärässä ja olette yhdessä käyneet marokossa jne.
        mutta valitettavan usein näin asia on varsinkin jos poikaystäväsi ei ole kovin halukas lapsia tekemään...
        Mieheni on muslimi ja ulkomaalainen mutta ei marokkolainen ja juuri tämän takia hän Inhoaa marokkolaisia koska he ovat todellä viheliäitä naisiansa kohtaan sekä yleensä kiihko muslimeja...
        Anteeksi jyrkkä teksitini,ja en tahdo yleistää ja toivon että asianne käy hyvin päin...

Ihan kukkua koko edel.viesti .
        Itelläni marokkolainen mies ,jo 10 vuotta .Ei meilläkään ollut kiire naimisiin .Sitouduttu oltiin toisiimme ennen virallisia papereitakin .Ei hänkään ensin lämmennyt lapsenteolle .On aiemmasta liitosta myös lapsi.
        Jotkut kun ovat sitä mieltä että täytyy itse kyetä elättämään jälkikasvu .Tästä meillä oli kyse .Että ensin työasiat ja muut kuntoon .Mieheni ei missään nimessä halua marokkolaista vaimoa .Typerää mennä yleistämään .Olen nähnyt näitä viheliäisiäkin marokkolaisia mutta ei kaikki ole samanlaisia .

• abu
        zarjus kirjoitti:

Unohdin sanoa että en minäkään ole muslimi ja lapsia ollaan tehty .Poikia ei olla ympärileikattu jne .Mies on muslimi mutta ei se juuri elämässämme näy .Eipäs nyt pelotella...vaikka noista asioista kyllä kannattaa keskustella ennen kun lapsia tekee .

• zarjus
        abu kirjoitti:

Unohdin sanoa että en minäkään ole muslimi ja lapsia ollaan tehty .Poikia ei olla ympärileikattu jne .Mies on muslimi mutta ei se juuri elämässämme näy .Eipäs nyt pelotella...vaikka noista asioista kyllä kannattaa keskustella ennen kun lapsia tekee .

mutta minä olen sattunut kuulemaan vain tällaisia juttuja,et ei millään pahalla...Enkä todellakaan halua pelotella,mutta kun miehet on mitä on.Eräällä entisellä työtiverillani oli marokkolainen mies ja heti kun he menivät naimisiin alkoi mustasukkaisuus ja hakkaaminen eli ei nainen saanut mennä mihinkään,toinen mieheni tuttu marokkolainen mies on täys varas,yksi tuttu nainen on alistettu ja jos hän halusi lapsia,oli pakko muslimiksi kääntyä tällainen oli hänen miehensä ajatus lasten tekemisestä mikäli nainen lapsia halusi juuri hänen kanssaan,eli ei ollut vaihtoehtoa koska hän miestänsä rakastaa.Eli aika huonoja juttuja on minun korville kantautunut.

• juttuja
        zarjus kirjoitti:

mutta minä olen sattunut kuulemaan vain tällaisia juttuja,et ei millään pahalla...Enkä todellakaan halua pelotella,mutta kun miehet on mitä on.Eräällä entisellä työtiverillani oli marokkolainen mies ja heti kun he menivät naimisiin alkoi mustasukkaisuus ja hakkaaminen eli ei nainen saanut mennä mihinkään,toinen mieheni tuttu marokkolainen mies on täys varas,yksi tuttu nainen on alistettu ja jos hän halusi lapsia,oli pakko muslimiksi kääntyä tällainen oli hänen miehensä ajatus lasten tekemisestä mikäli nainen lapsia halusi juuri hänen kanssaan,eli ei ollut vaihtoehtoa koska hän miestänsä rakastaa.Eli aika huonoja juttuja on minun korville kantautunut.

olen kuullut ja nähnyt vaikka minkä maalaisista, myös kyllä marokkolaisista, mutta enpäs kuitenkaan menisi yksittäisten ihmisten perusteella tuomitsemaan kaikkia maan kansalaisia...sulla onkin hyvä syy äklötä marokkolaisia, kun mies kerta sanoo etä ne on niiiiin kauheita:)Älä vaan yhtään itse ajattele..

• että miehesi on aivopessy sua
        zarjus kirjoitti:

jollain islamilaisilla mailla on jostiain syystä vihanpitoo toisiaan kohtaan... mun miesystävä on marokkolainen ja se on kyl sulonen äijä eikä pliis tollasta yleistystä taas!!!

• anya26

siis mä olen käyny marokossa sen kaa 2 kertaa, ja tavannut sen äidin ja sukulaiset jne...oli todella mahtavat reissut, ei mitään pahaa sanottavaa mistään. hän EI OLE naimisissa sen suomalaisen naisen kanssa, vaan OLI. ne on eronnu melkein 10 vuotta sitten, ja se nainen meni uusiin naimisiin suomalaisen miehen kanssa jo ajat sitten...

• aaaaa26

ja hän ei ole mikään kiihko-uskovainen, hän ei ole koskaan puuttunut esim. mun menemisiin tai pukeutumiseen... Anya26

• aaaaaaaaaa26
        aaaaa26 kirjoitti:

ja hän ei ole mikään kiihko-uskovainen, hän ei ole koskaan puuttunut esim. mun menemisiin tai pukeutumiseen... Anya26

ärsyttää vaan että hän jaksaa jauhaa sitä samaa että on jo kerran eronnut, ja menetti kaiken, ja ei enää luota naisiin, ja päläpälä...ja että ei koskaan samaa virhettä enää tee, ei naimisiin, eikä lapsia...kuinkahan monta vuotta vielä menee, ennen kuin hän uskaltaa taas kokeilla perhe-onnea...ja jaksankohan mä odottaa siihen asti...en jaksa selittää enää että kaikki naiset ovat erilaisia, enkä ole sama kuin hänen entinen vaimo..

• bulabula
        aaaaaaaaaa26 kirjoitti:

ärsyttää vaan että hän jaksaa jauhaa sitä samaa että on jo kerran eronnut, ja menetti kaiken, ja ei enää luota naisiin, ja päläpälä...ja että ei koskaan samaa virhettä enää tee, ei naimisiin, eikä lapsia...kuinkahan monta vuotta vielä menee, ennen kuin hän uskaltaa taas kokeilla perhe-onnea...ja jaksankohan mä odottaa siihen asti...en jaksa selittää enää että kaikki naiset ovat erilaisia, enkä ole sama kuin hänen entinen vaimo..

Hän ei vain halua tehdä virhettä SINUN kanssaan. Ilmeisesti olet kategoriaa "huvike", etkä hänen mielestään sovi avioliiton toiseksi osapuoleksi puutteittesi takia. Hanki joku kaltaisesi amis lähibaarista, pääset naimisiin ja saat liudan onnellisen vähä-älyisiä lapsia.

• abu
        bulabula kirjoitti:

Hän ei vain halua tehdä virhettä SINUN kanssaan. Ilmeisesti olet kategoriaa "huvike", etkä hänen mielestään sovi avioliiton toiseksi osapuoleksi puutteittesi takia. Hanki joku kaltaisesi amis lähibaarista, pääset naimisiin ja saat liudan onnellisen vähä-älyisiä lapsia.

Ymmärrän miesten pelon ...varsinkin ulkomaalaisten .Äidit saavat tasan varmasti lapset eron sattuessa .
        On varmasti vaikea luottaa jos kerran on käynyt huonosti . Eron tullessa voi olla että mies menettää kaiken ja vielä exät vaikeuttaa elämää kaikin mahdollisin keinoin :(

• emilia20

Olen Marokkolais-Suomalainen nuori tyttö joka on seurustellut pari vuotta Marokkolaisen miehen kanssa joka siis on Muslimi. Äitini on suomalainen Kristitty joka ei kuitenkaan usko mihinkään ja isäni on Muslimi. Kun tutustuin tähän mieheen, hän oli tosi rento eikä ollut mitenkään uskonnollinen vaikka Muslimi hän kyllä oli. Nyt hän on alkanut rukoilemaan ja hän haluaa olla kunnon Muslimi. Minulle hän aina sanoo että minun pitää kääntyä Muslimiksi tai hän ei voi olla kanssani ja että minun pitäisi alkaa rukoilla ja uskoa Allahiin ja että jonain päivänä minun tulee käyttää huivia. Mutta en usko niin en usko. En voi väkisin alkaa uskoa mitään. Enkä todellakaan ala käyttää huivia. Välitän hänestä tosi paljon ja en tiedä mitä tehdä, en halua erota hänestä koska olen liian "kiintynyt" ja tottunut häneen. Aloin muutama päivä sitten rukoilemaan vain siksi koska en halua erota hänestä ja ajttelin että mitä häviän jos alan rukoilemaan, että meille tulee hyvä suhde, mutta sitten aloin miettiä eteenpäin että en halua viettää koko loppuikääni esittämällä Muslimia enkä varsinkaan halua lapsistani Muslimia. Mitä pitäisi tehdä...

• your choise

Miksi esität sitä, mitä et ole? Ei mies voi määrätä sinun uskontoasi ainakaan Suomessa eikä todellisuudessa myöskään lasten uskontoa. Jos olet tutkinut uskontoja (itsenäisesti, ilman miestäsi) ja sydämessäsi tullut vilpittömästi siihen tulokseen, että islam on sinun mielestäsi se ainoa oikea uskonto, niin siitä vaan. Minä tulin aikoinani eri tulokseen enkä ole kääntynyt mieheni vuoksi. Olen kristitty ja kristittynä pysyn riippumatta siitä jääkö vai meneekö mieheni.

• on totta

olen muslimilasten isoisä.jos vanhempien susteessa tapatuu ero lasten huoltajuus voi johtaa jopa veritekoihin.ja tää on tosi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe