Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuka oli se suomalainen tyttö

yö juanesin kanssa

Iltalehdessä luki, että suomalainen blondi vietti juanesin kanssa keikan jälkeen hotelliyön. Kuka oli?

43

5176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HUORA

      tais olla ku anto pilua vaa siks ku se ny sattuuu olee IIIk Kuuluisa

    • nimeltään
      • heidillä

        kuvia irc galleriassa tai joissan muussa vastaavassa
        sivustossa?


      • juanecita
        heidillä kirjoitti:

        kuvia irc galleriassa tai joissan muussa vastaavassa
        sivustossa?

        Oletteko lukeneet ko. lehden, oliko sisäsivuilla muita, "pahempia" kuvia kuin noi jotka iltalehden kannessa on? Noi nyt vielä vaikuttaa melko viattomilta kuvilta, joita idolista ja fanista voi ottaa ihan ilman villiä hotelliyötä... vähän rahastuksen makua tossa hommassa on, taitaa Heidi vain haluta julkisuutta...

        Oliko joku siellä Onnelassa keikan jälkeen, oliko Juanes siellä Heidin kanssa?

        Itse en Onnelaan lähtenyt, sain Juanesilta vain plektran...:)


      • mukaan
        juanecita kirjoitti:

        Oletteko lukeneet ko. lehden, oliko sisäsivuilla muita, "pahempia" kuvia kuin noi jotka iltalehden kannessa on? Noi nyt vielä vaikuttaa melko viattomilta kuvilta, joita idolista ja fanista voi ottaa ihan ilman villiä hotelliyötä... vähän rahastuksen makua tossa hommassa on, taitaa Heidi vain haluta julkisuutta...

        Oliko joku siellä Onnelassa keikan jälkeen, oliko Juanes siellä Heidin kanssa?

        Itse en Onnelaan lähtenyt, sain Juanesilta vain plektran...:)

        Juanes ja Heidi olivat yhdessä Onnelassa (minä en ollut), ja että heidän välillään "ilma kipinöi".

        Ihan viattomalta juttu vaikutti; lööpit vaan oli täysin liioitellut.
        Ja tosiaan Heidin motiiveja kyseisten kuvien julkaisuun sopii miettiä.


      • _tiina_
        heidillä kirjoitti:

        kuvia irc galleriassa tai joissan muussa vastaavassa
        sivustossa?

        kotisivun osoite löytyy kohdasta kotomaiset kulkkikset otsikolla juanes-heidin kotisivut


      • törkeetä
        mukaan kirjoitti:

        Juanes ja Heidi olivat yhdessä Onnelassa (minä en ollut), ja että heidän välillään "ilma kipinöi".

        Ihan viattomalta juttu vaikutti; lööpit vaan oli täysin liioitellut.
        Ja tosiaan Heidin motiiveja kyseisten kuvien julkaisuun sopii miettiä.

        että ne kuvat julkaistiin.
        tiedä vaikka Juanes sai tarpeekseen suomalaisista, eikä tuu enää tänne ainakaan uudestaan.(siis jos on saanu tietää noista lehtijutuista)
        mikä ois tosi surullista, kun en päässy hänen konserttiinsa tällä kertaa.(no tiedä tuleeko muutenkaan, mutta ainahan saa toivoa:)


      • Tulee kyllä
        törkeetä kirjoitti:

        että ne kuvat julkaistiin.
        tiedä vaikka Juanes sai tarpeekseen suomalaisista, eikä tuu enää tänne ainakaan uudestaan.(siis jos on saanu tietää noista lehtijutuista)
        mikä ois tosi surullista, kun en päässy hänen konserttiinsa tällä kertaa.(no tiedä tuleeko muutenkaan, mutta ainahan saa toivoa:)

        Mä en jaksa uskoa, että Juanes tuommoisesta välittäisi/suuttuisi. Noita juttuja tulee ja menee hänen elämässään, mm. saksalainen missi ja argentiinalainen tv-tähtönen ovat hänen kaulassansa roikkuneet ja "antaneet ymmärtää" heidän välillään jotakin tapahtuneen.

        Juanes diggaa niin paljon fanejaan ja vaikuttaa niin hyväsydämiseltä & vaatimattomalta, että kyllä varmasti hänelle joka ikinen fani on tärkeä.
        Toivottavasti säilyykin tuollaisena "naapurin poikana" eikä "pilaannu" maailman turuilla.


    • tietääkö kukaan?

      Voi vaikuttaa muun muassa työpaikkahakemuksiin. Oli sitten pakko päästä hotellihuoneeseen yöksi "ihan vaan viattomasti". Panohan tuollaisessa tilanteessa aina tapahtuu.

      • juanecita

        Varmasti Heidi on halunnut juuri julkisuutta, maksoi mitä maksoi, luulisi että muuten jutun olisi hotelliyön jälkeenkin saanut sovittua Juanesin kanssa niin, ettei kuvia tarvitse myydä lehteen.


      • MISUKKA1
        juanecita kirjoitti:

        Varmasti Heidi on halunnut juuri julkisuutta, maksoi mitä maksoi, luulisi että muuten jutun olisi hotelliyön jälkeenkin saanut sovittua Juanesin kanssa niin, ettei kuvia tarvitse myydä lehteen.

        AIVAN, JOS HEIDI OLISI OLLUT FIKSU, OLISI OLLUT MYYMÄTTÄ JUTTUA LEHTIIN. ITSE TAPASIN JUANEKSEN JA OLI RAJANSA TIETÄVÄ MIES, EIKÄ TULE KUULOONKAAN ETTÄ SIITÄ MITÄ JUTTELIN HÄNEN KANSSAAN ANTAISIN LEHTIIN RIEPOTELTAVAKSI.


      • välissä
        MISUKKA1 kirjoitti:

        AIVAN, JOS HEIDI OLISI OLLUT FIKSU, OLISI OLLUT MYYMÄTTÄ JUTTUA LEHTIIN. ITSE TAPASIN JUANEKSEN JA OLI RAJANSA TIETÄVÄ MIES, EIKÄ TULE KUULOONKAAN ETTÄ SIITÄ MITÄ JUTTELIN HÄNEN KANSSAAN ANTAISIN LEHTIIN RIEPOTELTAVAKSI.

        ehdit häntä tavata? Kun mä sain sen käsityksen, että tämä Heidi oli "kärkkynyt" perässä koko illan...?


      • misukka 1
        välissä kirjoitti:

        ehdit häntä tavata? Kun mä sain sen käsityksen, että tämä Heidi oli "kärkkynyt" perässä koko illan...?

        EI OLLUT HEIDI PAIKALLA SILLOIN, OLI VIRON PUOLELLA, VAHINGOSSA VAIN TULI SAMAAN DISCOON.


      • monimutkaiseksi
        misukka 1 kirjoitti:

        EI OLLUT HEIDI PAIKALLA SILLOIN, OLI VIRON PUOLELLA, VAHINGOSSA VAIN TULI SAMAAN DISCOON.

        Siis kuka oli Virossa, Heidi vai disco? :)
        Montako päivää Juanes oikein oli Suomessa?


      • misukka1
        monimutkaiseksi kirjoitti:

        Siis kuka oli Virossa, Heidi vai disco? :)
        Montako päivää Juanes oikein oli Suomessa?

        EN MÄ SITÄ TIEDÄ KUINKA KAUAN JUANES OLI SUOMESSA MUTTA TAPASIN VIROLAISESSA DISCOSSA HÄNET 12.8. SIIS 11.-12.8.VÄLISENÄ YÖNÄ VIROLAISESSA MENOPAIKASSA :)


      • :) :) :D
        misukka1 kirjoitti:

        EN MÄ SITÄ TIEDÄ KUINKA KAUAN JUANES OLI SUOMESSA MUTTA TAPASIN VIROLAISESSA DISCOSSA HÄNET 12.8. SIIS 11.-12.8.VÄLISENÄ YÖNÄ VIROLAISESSA MENOPAIKASSA :)

        Julkisuudessa annettiin ymmärtää, että hänen kiertueensa päättyi 6.8. (muistaakseni).
        Mitä mahtoi tehdä Virossa 12.8? *raapii päätään*
        Anyway, onnittelen! Varmaan tosi sydäntä lämmittävä yhteensattuma fanille!


      • misukka1
        :) :) :D kirjoitti:

        Julkisuudessa annettiin ymmärtää, että hänen kiertueensa päättyi 6.8. (muistaakseni).
        Mitä mahtoi tehdä Virossa 12.8? *raapii päätään*
        Anyway, onnittelen! Varmaan tosi sydäntä lämmittävä yhteensattuma fanille!

        JOO OLIHAN SE, TANSSIN JA JUTTELIN. VAAN OLIN NIIN PÖLLÖ ETTÄ EN TAJUNNUT ETTÄ HENKILÖ OLI JUANES, TAJUSIN VASTA KUN NÄIN 7 PÄIVÄÄ LEHDESTÄ KUVAN, OLI LEIKANNUT TUKAN JOTEN EN TUNTENUT HÄNTÄ.


      • yksi kysymys
        misukka1 kirjoitti:

        JOO OLIHAN SE, TANSSIN JA JUTTELIN. VAAN OLIN NIIN PÖLLÖ ETTÄ EN TAJUNNUT ETTÄ HENKILÖ OLI JUANES, TAJUSIN VASTA KUN NÄIN 7 PÄIVÄÄ LEHDESTÄ KUVAN, OLI LEIKANNUT TUKAN JOTEN EN TUNTENUT HÄNTÄ.

        Millä kielellä juttelitte?


      • MISUKKA1
        yksi kysymys kirjoitti:

        Millä kielellä juttelitte?

        PUHUIN ENGLANTIA, MUTTA HÄMMÄSTYIN KYLLÄ ETTÄ HÄN EI KOVINKAAN HYVIN PUHUNUT ITSE ENGLANTIA.SEN VERRAN KUITENKIN ETTÄ TULTIIN JOTEN KUTEN YMMÄRRETYIKSI.


      • Epäilevä tuomas
        MISUKKA1 kirjoitti:

        PUHUIN ENGLANTIA, MUTTA HÄMMÄSTYIN KYLLÄ ETTÄ HÄN EI KOVINKAAN HYVIN PUHUNUT ITSE ENGLANTIA.SEN VERRAN KUITENKIN ETTÄ TULTIIN JOTEN KUTEN YMMÄRRETYIKSI.

        Että kyseessä oli nimenomaan Juanes?


      • MISUKKA1
        Epäilevä tuomas kirjoitti:

        Että kyseessä oli nimenomaan Juanes?

        NO AIVAN VARMASTI OLI.SITÄ KYLLÄ IHMETTELIN ETTÄ OLI NIIN VAATIMATON EIKÄ KEHUSKELLUT KUULUISUUDESTAAN, EN KYLLÄ ITSE TAJUNNUT VASTA KUN NÄIN JUTUT 7 PÄIVÄÄ LEHDESTÄ, OLI LEIKANNUT TUKKANSA JA SE HÄMÄSI.


      • :) :) :D
        MISUKKA1 kirjoitti:

        NO AIVAN VARMASTI OLI.SITÄ KYLLÄ IHMETTELIN ETTÄ OLI NIIN VAATIMATON EIKÄ KEHUSKELLUT KUULUISUUDESTAAN, EN KYLLÄ ITSE TAJUNNUT VASTA KUN NÄIN JUTUT 7 PÄIVÄÄ LEHDESTÄ, OLI LEIKANNUT TUKKANSA JA SE HÄMÄSI.

        Aika ainutkertainen tilanne! Onnitteluni!


      • että,
        MISUKKA1 kirjoitti:

        NO AIVAN VARMASTI OLI.SITÄ KYLLÄ IHMETTELIN ETTÄ OLI NIIN VAATIMATON EIKÄ KEHUSKELLUT KUULUISUUDESTAAN, EN KYLLÄ ITSE TAJUNNUT VASTA KUN NÄIN JUTUT 7 PÄIVÄÄ LEHDESTÄ, OLI LEIKANNUT TUKKANSA JA SE HÄMÄSI.

        olisinpa ollut sinun asemassasi...:)


      • misukka1
        että, kirjoitti:

        olisinpa ollut sinun asemassasi...:)

        TÄYTYY KYLLÄ MYÖNTÄÄ ETTÄ HARMITTI TOSI PALJON JÄLKEENPÄIN KUN TAJUSIN KUKA HÄN OLI. MITÄHÄN MAHTOI JUANES AJATELLA KUN OLIN NIIN VIILIPYTTYNÄ ENKÄ KYSELLYT HÄNELTÄ MITÄÄN MERKITTÄVIÄ ASOITA.


      • :) :) :D
        misukka1 kirjoitti:

        TÄYTYY KYLLÄ MYÖNTÄÄ ETTÄ HARMITTI TOSI PALJON JÄLKEENPÄIN KUN TAJUSIN KUKA HÄN OLI. MITÄHÄN MAHTOI JUANES AJATELLA KUN OLIN NIIN VIILIPYTTYNÄ ENKÄ KYSELLYT HÄNELTÄ MITÄÄN MERKITTÄVIÄ ASOITA.

        Oli varmaan tosi tyytyväinen.
        Niistä "merkittävistä asioista" saa varmaan puhua ihan työkseen.
        Luulen, että hänestä on varmaan mukavaa pysyä joskus tuntemattomanakin.


      • ken tahtoo
        MISUKKA1 kirjoitti:

        NO AIVAN VARMASTI OLI.SITÄ KYLLÄ IHMETTELIN ETTÄ OLI NIIN VAATIMATON EIKÄ KEHUSKELLUT KUULUISUUDESTAAN, EN KYLLÄ ITSE TAJUNNUT VASTA KUN NÄIN JUTUT 7 PÄIVÄÄ LEHDESTÄ, OLI LEIKANNUT TUKKANSA JA SE HÄMÄSI.

        ----------


      • ei ole
        ken tahtoo kirjoitti:

        ----------

        pakko uskoo jos epäilyttää :)


      • misukka1
        :) :) :D kirjoitti:

        Oli varmaan tosi tyytyväinen.
        Niistä "merkittävistä asioista" saa varmaan puhua ihan työkseen.
        Luulen, että hänestä on varmaan mukavaa pysyä joskus tuntemattomanakin.

        joo niin kai se on. ei ihme että vetäytyy julkisuudesta hetkeks. Ja onneks en ollu tietoinen asiasta, saipahan vähän aikaa olla rauhassa juaneskin :)


      • sinulle,
        misukka1 kirjoitti:

        TÄYTYY KYLLÄ MYÖNTÄÄ ETTÄ HARMITTI TOSI PALJON JÄLKEENPÄIN KUN TAJUSIN KUKA HÄN OLI. MITÄHÄN MAHTOI JUANES AJATELLA KUN OLIN NIIN VIILIPYTTYNÄ ENKÄ KYSELLYT HÄNELTÄ MITÄÄN MERKITTÄVIÄ ASOITA.

        misukka1, oletko Juanes -fani??
        ihmettelen vain, että jos olet, niin miten et tunnistanut häntä??
        itse olen fani, ja sen verran (lue: paljon:))olen videoilta ja kuvista Juanesia katsellut, että luulen kyllä että tunnistaisin hänet, vaikka hiustyyli muuttunutkin.


      • misukka1
        sinulle, kirjoitti:

        misukka1, oletko Juanes -fani??
        ihmettelen vain, että jos olet, niin miten et tunnistanut häntä??
        itse olen fani, ja sen verran (lue: paljon:))olen videoilta ja kuvista Juanesia katsellut, että luulen kyllä että tunnistaisin hänet, vaikka hiustyyli muuttunutkin.

        SIIS OLEN JUANES FANI NYT, MUTTA EN OLE OLLUT VASTA KUIN KEVÄÄSTÄ ASTI, JOTEN EN NIIN TIIVIISTI OLE HÄNEN JUTTUJAAN SEURANNUT. TIESIN ETTÄ KEIKALLE OLI SUOMEEN TULOSSA JA UUSIMMAN LEVYNKI VASTA OSTIN 2 KUUKAUTTA SITTEN. KEIKALLE YRITIN PÄÄSTÄ, VAAN TYÖVUORO ISKI SILLE PÄIVÄLLE. TUKKA ASIASTA SEN VERRAN ETTÄ EN TIENNYT ETTÄ OLI LEIKANNUT HIUKSIAAN. JOS OLISIN NÄHNYT HÄNET PITKÄN TUKAN KANSSA, OLISIN TUNTENUT HÄNET HETI :)


      • :) :) :D
        misukka1 kirjoitti:

        SIIS OLEN JUANES FANI NYT, MUTTA EN OLE OLLUT VASTA KUIN KEVÄÄSTÄ ASTI, JOTEN EN NIIN TIIVIISTI OLE HÄNEN JUTTUJAAN SEURANNUT. TIESIN ETTÄ KEIKALLE OLI SUOMEEN TULOSSA JA UUSIMMAN LEVYNKI VASTA OSTIN 2 KUUKAUTTA SITTEN. KEIKALLE YRITIN PÄÄSTÄ, VAAN TYÖVUORO ISKI SILLE PÄIVÄLLE. TUKKA ASIASTA SEN VERRAN ETTÄ EN TIENNYT ETTÄ OLI LEIKANNUT HIUKSIAAN. JOS OLISIN NÄHNYT HÄNET PITKÄN TUKAN KANSSA, OLISIN TUNTENUT HÄNET HETI :)

        mutta silti tuo hiustenleikkuu tuli yllätyksenä! En kesällä päässyt nettiin ja telkkuakin katoin tosi vähän.

        Huomasin vasta, kun jäähallin lavalle pomppasi! Ensireaktio: "Mua on huijattu, ei toi voi olla se!" :D Ääni ja esitys vakuutti - ei ollut huijausta!


      • on...
        misukka1 kirjoitti:

        SIIS OLEN JUANES FANI NYT, MUTTA EN OLE OLLUT VASTA KUIN KEVÄÄSTÄ ASTI, JOTEN EN NIIN TIIVIISTI OLE HÄNEN JUTTUJAAN SEURANNUT. TIESIN ETTÄ KEIKALLE OLI SUOMEEN TULOSSA JA UUSIMMAN LEVYNKI VASTA OSTIN 2 KUUKAUTTA SITTEN. KEIKALLE YRITIN PÄÄSTÄ, VAAN TYÖVUORO ISKI SILLE PÄIVÄLLE. TUKKA ASIASTA SEN VERRAN ETTÄ EN TIENNYT ETTÄ OLI LEIKANNUT HIUKSIAAN. JOS OLISIN NÄHNYT HÄNET PITKÄN TUKAN KANSSA, OLISIN TUNTENUT HÄNET HETI :)

        myös soolouran alkuaikoina ollut tuollainen lyhyt hiustyyli, vähän niinkuin nyt. tiesin sen, ja olen nähnyt kuvia, joten ehkä tuon tietäminen olisi sinuakin helpottanut tunnistamaan :)

        täällä siis kirjottelee se joka esitti misukka1:lle tuon kysymyksen...


      • tarkoittaa
        MISUKKA1 kirjoitti:

        AIVAN, JOS HEIDI OLISI OLLUT FIKSU, OLISI OLLUT MYYMÄTTÄ JUTTUA LEHTIIN. ITSE TAPASIN JUANEKSEN JA OLI RAJANSA TIETÄVÄ MIES, EIKÄ TULE KUULOONKAAN ETTÄ SIITÄ MITÄ JUTTELIN HÄNEN KANSSAAN ANTAISIN LEHTIIN RIEPOTELTAVAKSI.

        "rajansa tunteva mies"?
        Ehdottelikko sä jotakin, vai? :D


      • ehdotuksia vai?
        tarkoittaa kirjoitti:

        "rajansa tunteva mies"?
        Ehdottelikko sä jotakin, vai? :D

        no hitto en kehdannu ehdotella kun en tuntenu tyyppiä, olis varmaan sitäpaitsi kieltäytynykkin vaiks oisin ehdotellu, sen verran fiksulta vaikutti :D tai sit en vaan ollu sen makuun :)


      • et joku uskoo
        ehdotuksia vai? kirjoitti:

        no hitto en kehdannu ehdotella kun en tuntenu tyyppiä, olis varmaan sitäpaitsi kieltäytynykkin vaiks oisin ehdotellu, sen verran fiksulta vaikutti :D tai sit en vaan ollu sen makuun :)

        et Juanes on ollu virossa? voi tyttöä, mies on maapallon toisella puolella ja sä keksit jonkun jutun et oot nähty juanesin. aika säälittävää.


      • tyttö parka
        et joku uskoo kirjoitti:

        et Juanes on ollu virossa? voi tyttöä, mies on maapallon toisella puolella ja sä keksit jonkun jutun et oot nähty juanesin. aika säälittävää.

        no, niinkuin jo aikaisemmin sanoin niin en itse tiennyt hänen olevan tämä juanes, likkakaverini sen minulle viikon myöhemmin selvensi, tai joo jospa sillä onkin kaksosveli. no se siitä :)


      • kelpaisi
        tyttö parka kirjoitti:

        no, niinkuin jo aikaisemmin sanoin niin en itse tiennyt hänen olevan tämä juanes, likkakaverini sen minulle viikon myöhemmin selvensi, tai joo jospa sillä onkin kaksosveli. no se siitä :)

        kloonikin! LOL


      • hän*
        tyttö parka kirjoitti:

        no, niinkuin jo aikaisemmin sanoin niin en itse tiennyt hänen olevan tämä juanes, likkakaverini sen minulle viikon myöhemmin selvensi, tai joo jospa sillä onkin kaksosveli. no se siitä :)

        olevansa latino/kolumbialainen?
        Anteeksi uteliaisuuteni, mutta mistä juttelitte?


      • minä(:
        hän* kirjoitti:

        olevansa latino/kolumbialainen?
        Anteeksi uteliaisuuteni, mutta mistä juttelitte?

        hän on kolumbialainen,hän laulaa latinaksi ja mulle hän lauloi la pagasta pätkän ja näytti paikan mistä löytää tuon musiikki videon:www.google.com


      • kyllä latinaksi laula
        minä(: kirjoitti:

        hän on kolumbialainen,hän laulaa latinaksi ja mulle hän lauloi la pagasta pätkän ja näytti paikan mistä löytää tuon musiikki videon:www.google.com

        vaan espanjaksi :)


      • :) :) : D
        misukka1 kirjoitti:

        EN MÄ SITÄ TIEDÄ KUINKA KAUAN JUANES OLI SUOMESSA MUTTA TAPASIN VIROLAISESSA DISCOSSA HÄNET 12.8. SIIS 11.-12.8.VÄLISENÄ YÖNÄ VIROLAISESSA MENOPAIKASSA :)

        Pussasittekste?


      • heid__i__
        :) :) : D kirjoitti:

        Pussasittekste?

        no tietty


    • tunnustan se olin minä

      se suomalainen blondi olin minä!!vietin juanesin kanssa mahtavan yön joka alkoi mennä hieman K-18 puolelle..mahtavasti se kyllä suutelee,toivon että se ei jää siihen..hän tulee jättämään nykyisen vaimonsa ja suhde meidänvälillä alkaa.
      kaverini ovat kateellisia ja vihaisia siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1975
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1356
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      50
      1253
    8. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1246
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1212
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe