320 kokemuksia

harkinnassa

Ollaan tosissaan harkitsemassa bmw 320 e46 ostoa ja nyt haluaisinkin mielipiteitä ja faktoja kokemuksien pohjalta. Ei siis mitään "bemari on perseestä, osta se ja se..." vaan ihan kunnon vastauksia.
Esim. millainen ajettava, paljonko kulutus/100km, onko ollut vikoja -> mitä?, ja muita mielipiteitä autosta. Kiitos jo etukäteen.

11

5114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestäni

      bemari on perseestä, osta Audi.

      • kysyjä...

        ...oli kiinnostunut ajo-ominaisuuksista, joten Audi tuskin tulee kysymykseen.

        320i kaipaisi lisää potkua ja ehkä tilaakin, muuten on oikein erinomainen peli.


      • harkinnassa

        Enköhän jo kirjoittanut että EI tuollaisia kommentteja että se on perseestä ja osta se...
        Jos et ole bemari-ihmisiä ni mitä tänne sitten laitat kommenttia ja miksi olet yleensäkään BMW-sivuilla??? ihmettelen vaan...


      • harkinnassa
        kysyjä... kirjoitti:

        ...oli kiinnostunut ajo-ominaisuuksista, joten Audi tuskin tulee kysymykseen.

        320i kaipaisi lisää potkua ja ehkä tilaakin, muuten on oikein erinomainen peli.

        Voitko kertoa mihin verrattuna autossa on vähän potkua? Entä mitä kulutuksia olet saanut autollasi?
        Onko ollut vikoja?


      • BMW:n
        kysyjä... kirjoitti:

        ...oli kiinnostunut ajo-ominaisuuksista, joten Audi tuskin tulee kysymykseen.

        320i kaipaisi lisää potkua ja ehkä tilaakin, muuten on oikein erinomainen peli.

        kolmossarja sitten häviää usein testeissä Audille? Ei se Bemari sinun käsissäsi paremmin käyttäydy, kuin niiden ammattitestaajien..

        Mutta kysyjä halusi BMW:n, joten olen hiljaa.


      • olin...
        harkinnassa kirjoitti:

        Voitko kertoa mihin verrattuna autossa on vähän potkua? Entä mitä kulutuksia olet saanut autollasi?
        Onko ollut vikoja?

        ...huolimaton. Kokemusta on vain uudesta, 4-pyttyisestä 320:stä. Tuo vanhempihan on kuutoskoneella ja se 300-sarjaan kuuluukin.


      • testit
        BMW:n kirjoitti:

        kolmossarja sitten häviää usein testeissä Audille? Ei se Bemari sinun käsissäsi paremmin käyttäydy, kuin niiden ammattitestaajien..

        Mutta kysyjä halusi BMW:n, joten olen hiljaa.

        Testi on aina kyseisen toimittajan tai toimittajien subjektiivinen näkemys. Minun ei ole mikään pakko pitää samoista asioista ja kyllä täytyy melkoinen ääliö olla jos ostaa auton joidenkin testien perusteella. Saahan niistä jotain suuntaa mutta aika varauksella noita täytyy lukea.


      • perkeleenurpot
        BMW:n kirjoitti:

        kolmossarja sitten häviää usein testeissä Audille? Ei se Bemari sinun käsissäsi paremmin käyttäydy, kuin niiden ammattitestaajien..

        Mutta kysyjä halusi BMW:n, joten olen hiljaa.

        On se MB vaan paska auto, huoooooh. MB ei ole IKINÄ voittanut TM,ssä tai TL;ssa vertailua. Skoda sen sijaan on, miksiköhän?


    • peli!

      Itsellä 320i -04. Maantiellä kulutus hieman päälle 7l/100km ja pelkässä kaupunkipyörityksessä noin 9l/100km, eli ei mielestäni kovinkaan korkeat lukemat kutoskoneelle.

      • I.Go.R

        Oma E46 320 2.2 koneella keskikulutus 8.8l/100km. Paljon kaupunki ajoa. Auto tarpeeksi tehokas ainakin minun käyttööni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe