Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Eikö C-kortilliselle ole muuta????

KyllästynytMies!

Kuin iänikuista jakelupaskaa?? sitä ei viitti susikaan ajaa!! jokainen C-kortilla ajelupaikka tuntuu olevan pelkkää jakelupaskaa!! ei vit..!!!

21

2224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan...

      Hommaa lisää kirjaimia kortiis!!

    • työn mukaan

      Tavaraa kulkee melko huonosti ilman perävaunua. Eli nupilla jaetaan/noudetaan, kärryn kanssa mennään pidemmät matkat. Puhdasta markkinataloutta nääs. Vaan onhan noita firmoja jotka tekevät kuorma-autoilla aivan muuta kuin rahtihommia, välillä ajavat pitkänkin siivun. Tai sitten olet kertakaikkiaan väärällä alalla.

    • kyllästynytDuunari - jakelu...

      Mikä jakeluhommassa vituttaa? Paska liksa? Eikö kunto riitä tuuppimaan rullakoita/lavoja? Liian kiire? Onko hommat kellotettu, eli pystyykö tekeen omaan tahtiin ollenkaan?

      Mulla on sellainen homma, että valvon automaattikoneita tehtaassa. Toisin sanoen, jos istun vain, enkä tee yhtään mitään, firmalla menee erinomaisesti (koneet toimii). Mut jos joudun juoksemaan ja puuttumaan prosessiin, firma menettää heti rahaa (myös minä,tuotantopalkkio näes). Tämäkin homma silti vain vituttaa. Onkohan asenneongelmia meillä?

      • Rekkamies

        Kolmesta paikasta lastaus ja toinen kuski jakaa neljä paikkaa ja tuo auton mulle täytenä.
        Ei mua vituta, mä kun oon Rekkamies!


      • vituta
        Rekkamies kirjoitti:

        Kolmesta paikasta lastaus ja toinen kuski jakaa neljä paikkaa ja tuo auton mulle täytenä.
        Ei mua vituta, mä kun oon Rekkamies!

        vaikka jakelupaskaa työkseni teenkin. lastaus aamulla yhdestä terminaalista ja jako 15-20paikkaa jonka jälkeen noutoja 5-10 paikkaa. Aivan sama mulle kuin kauan lenkissä menee (tuntipalkalla) ja TAUOTHAN PIDETÄÄN, kun on sen aika. On liian vaalea hipiä painaa 12 tuntia putkeen...kiitos siitä kuuluu myös työnantajalle, joka on monen ukon saanut pysymään yli 10vuottakin firmassaan.


    • Jani-

      Sitä tarvitse kauaa sietää, 3kk päästä voi ajaa E kortin ja sit baanalle.

      • vikaaaaa

        viihdyn mainiosti jakelussa, hyvä talo liksa kohdallaan. porukan henki hyvä. asiakkaat mukavia.
        terminaalissa hyvä henki, juitsarit kuskin tukena.
        talosta kiinni viihtyykö.
        ei ne kirjaimet hommia paranna, jos talo on surkea ja henki huono.


      • näin on
        vikaaaaa kirjoitti:

        viihdyn mainiosti jakelussa, hyvä talo liksa kohdallaan. porukan henki hyvä. asiakkaat mukavia.
        terminaalissa hyvä henki, juitsarit kuskin tukena.
        talosta kiinni viihtyykö.
        ei ne kirjaimet hommia paranna, jos talo on surkea ja henki huono.

        oikeassa olet. riittää, että talossa on yksi mulkku sopivalla pallilla (vähän valtaa), niin se pystyy tuhoamaan isonkin porukan yhteishengen.


    • Kyllä hommia löytyy, myös pitkää matkaa ja öisin, C-kortilla olen ajanut Turun ja Hesan väliä. Turun ja Tampereen väliä. Hetken aikaa jopa ulkomaan ajoja (joista joku on täällä TODELLA kateellinen) sekä Turun ja Vaasan väliä

      Eli jos valtavat viikkoylityöt ei haittaa, niin kyllä hommia löytyy

      • HulluSeOn

        Vuodelta 2006 oleva ketju. Tuomas, sinulle ei löydy töitä mistään eikä ole koskaan löytynytkään. Simppeliä :D Eiks Jep :D Todellakin :D

        Sä olet Mikki Hiiri.


      • RalfGoDuuni
        HulluSeOn kirjoitti:

        Vuodelta 2006 oleva ketju. Tuomas, sinulle ei löydy töitä mistään eikä ole koskaan löytynytkään. Simppeliä :D Eiks Jep :D Todellakin :D

        Sä olet Mikki Hiiri.

        Ei vaan Aku Ankka. Ryhtyy mihin vaan niin kaikki menee pieleen.Oletteko kertaakaan lukeneet tämän jäppisen kirjoitusta jossa homma pelittäisi hyvin ja olisi mukavaa ja hauska tekemisen meininki.......... siis vielä kuukauden kuluttua aloittamisesta uudessa työpaikassa. Niinpä niin tulos on 0


      • Eilen sovittiin että et enää puutu ketjujen aloitusaikoihin, mikä on vaikea ymmärtää? Kusta päässä liikaa?


      • HulluSeOn
        Bussissa kirjoitti:

        Eilen sovittiin että et enää puutu ketjujen aloitusaikoihin, mikä on vaikea ymmärtää? Kusta päässä liikaa?

        Niin sinulla. Olet hullu!


      • Toki ei niistä ulkomaan ajoista olla kateellinen! Laivamatkan ajjalta et saa EUROAKAAN palkka eikä päivärahoistä kerry eläkettä


      • ajjaltaPäivärahoistä
        Bussissa kirjoitti:

        Toki ei niistä ulkomaan ajoista olla kateellinen! Laivamatkan ajjalta et saa EUROAKAAN palkka eikä päivärahoistä kerry eläkettä

        ajjalta päivärahoistä


      • TuonneJaNopeastiBussissa
        Bussissa kirjoitti:

        Toki ei niistä ulkomaan ajoista olla kateellinen! Laivamatkan ajjalta et saa EUROAKAAN palkka eikä päivärahoistä kerry eläkettä

        Mielenterveyteen liittyvissä asioissa haetaan apua ensisijaisesti terveysasemalta.

        Vaikeammissa mielenterveysongelmissa terveysaseman lääkäri konsultoi ja tekee tarvittaessa lähetteen psykiatrialle, joka tarjoaa sekä avo- että osastohoitoa. Avohoito on aina ensisijainen hoitomuoto. Avohoidon polikliinistä hoitoa tarvitsevalle lähetetään ensimmäinen vastaanottoaika postitse 3 viikon sisällä. Jos avohoidon palvelut eivät ole riittävät, vaihtoehtona voi olla osastohoito. Sinun tapuksessasi Bussissa pääset jonon ohi suljetulle,

        Mielenterveyspalvelut ovat maksuttomia lukuunottamatta lääkärinlausuntoja ja -todistuksia sekä osasto- ja päiväsairaalahoitoa.

        Terveysasemat ovat avoinna arkisin klo 8 - 16. Muina aikoina kiireellistä hoitoa vaativien mielenterveysongelmien hoidon tarpeen arviointi tehdään Turun alueen yhteispäivystyksessä Nyt nopeasti Bussissa apua hakemaan.


      • TämäkinVieläBussissa
        Bussissa kirjoitti:

        Toki ei niistä ulkomaan ajoista olla kateellinen! Laivamatkan ajjalta et saa EUROAKAAN palkka eikä päivärahoistä kerry eläkettä

        Lukemisen erityisvaikeus (yhdessä kirjoittamisen erityisvaikeuden kanssa: lukivaikeus, lukihäiriö) eli dysleksia on todennäköisesti neurologinen tai neurobiologinen häiriö. Oireina voi olla esimerkiksi lukemisessa hitaus tai vaikeus sekä samankaltaisten äänteiden oikeinkuulemisen vaikeus, ja lukemisen ja kirjoittamisen erityisvaikeudessa myös kirjoittamisessa kirjainten tai niiden paikan sekoittuminen, kirjainten poisjäänti, ylimääräisten kirjainten lisääminen tai sanojen puuttuminen. Lukemisen erityisvaikeuden syynä olevia geenivirheitä on löydetty ainakin neljä ja sen vakavuutta kuvataan asteikolla yhdestä neljään. Lukihäiriö vaikeuttaa lukemista, kirjoittamista ja luetun ymmärtämistä.

        Passaa hyvin sinuun. Luetun ymmärtäminen ja kirjoittaminen on sinulla todella huonolla tasolla.

        Hae apua.


      • Bussissa kirjoitti:

        Toki ei niistä ulkomaan ajoista olla kateellinen! Laivamatkan ajjalta et saa EUROAKAAN palkka eikä päivärahoistä kerry eläkettä

        Miksi siis olla kateellinen ulkomaan ajoista. Toki jos haluaa olla kiinni töissä reilusti alle kympin tuntipalkalla ja ei ole omaa elämää niin mikäs siinä!


      • Noh lyötyyhän näitä kakkahommia kotimaan ajositakin, joissa ilman palkkaa autossa :)

        Löytyy jopa firmoja joissa saadaan jopa 8h työvuoroon palkatonta aikaa :D

        Noh kenenkään ei ole pakko olla töissä kakkahommissa, siksi on AKT ja YTK


      • Bussissa kirjoitti:

        Toki ei niistä ulkomaan ajoista olla kateellinen! Laivamatkan ajjalta et saa EUROAKAAN palkka eikä päivärahoistä kerry eläkettä

        Nimenomaan! Jos on valmis tinkimään palkasta ja omasta vapaa-ajasta niin YHDENKÄÄN C-kortillisen ei tartte olla työttömänä


    • Vaihda_ammattia

      Se on se ammatinvalintakysymys kun sielä kengässä hiertää. Hankkkiudu vaikka Ranskan muukalaislegioonaan. Näette maailmaa ja elämänne uusin silmin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe