muita J.Deppin leffoja ootte nähny? Paras on ehkä Saksikäsi Edward- ootteks sitä nähny??J.D on siinä ihan syötävä namu, eikä leffassakaan ole mitään vikaa..
mitäs
8
676
Vastaukset
- vaniljahh
pirates of the caribbean:
mustan helmen kirous ja kuolleen miehen kirstu,
secret window, once upon a time in mexico, blow,
ed wood, pieni suklaapuoti, astronautin vaimo,
gilbert grape, operaatio donnie brasco, from hell, cry baby. en oo varma oliko tossa kaikki,mut haluisin nähdä saksikäsi edwardin sitä on nii paljo kehuttu. millanen elokuva toi päätön ratsumies muuten on? sekin kiinnostaa.- Booli
Tähtiä yhdestä viiteen :)
-Pirates 1 (*****)
-Pirates 2 (*****)
-Blow (*****)
-Gilpert Grape (***)
-Platoon (**)
-Cry Baby (**)
-Saksikäsi Edward (****)
-Ed Wood (en ole nähnyt kokonaan)
-Don Juan DeMarco (*****)
-Nick of time (***)
-Donnie Brasco (*****)
-Fear and loathing in Las Vegas (*)
-Astronautin vaimo (****)
-Sleepy Hollow (*****)
-Finding Neverland (*****)
-Pieni suklaapuoti (****)
-From hell (****)
-Once upon a time in Mexico (***)
-Salainen ikkuna (*****)
-Jali ja suklaatehdas (*****)
- JcDII
Nämä elokuvat minä olen nähnyt:
Painajainen Elm Streetillä
Platoon - nuoret sotilaat
Cry-Baby
Saksikäsi-Edward
Painajainen Elm Streetillä 6: Freddyn kuolema
Arizona Dream
Gilbert Grape
Ed Wood
Viime hetkellä
Operaatio Donnie Brasco
Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa
Yhdeksäs portti
Astronautin vaimo
Sleepy Hollow - Päätön ratsumies
Mies joka itki
Pieni suklaapuoti
Blow
From Hell
Pirates of the Caribbean: Mustan helmen kirous
Once Upon a Time in Mexico
Salainen ikkuna
Jali ja suklaatehdas
Corpse Bride - Agathe
paitsi Takaikkuna ja tää Pirates kakkonen.
Siitä Casanova-jutusta en tykännyt, Cry Baby oli aivan hulvaton ja melkein unohtui MIELETTÖMÄN upea leffa Benny and Joon !!- fdgdg
Takaikkuna ja Casanova ovat olleet elokuvia jossa Depp esiintyy? Takaikkuna tehtiin ennen kuin Depp oli edes syntynyt. Casanovassa näyttelevät Heath Ledger, Sienna Miller ja Lena Olin.
- Agathe
fdgdg kirjoitti:
Takaikkuna ja Casanova ovat olleet elokuvia jossa Depp esiintyy? Takaikkuna tehtiin ennen kuin Depp oli edes syntynyt. Casanovassa näyttelevät Heath Ledger, Sienna Miller ja Lena Olin.
.. eikä mikään Casanova vaan don Juan- leffaa tarkoitin ... näitä ns. "naisten"miehiä siis- yäk!
- johnny forever
OMISTAN kaikki suomessa julkaistut Johnnyn leffat. Ja ne on mun aarteita!!!
- JcDII
Et taida olla kuule ainoa. Itsekin omistan ne kaikki ja kyllä taitaa löytyä monta muutakin päätä, joilla myös löytyy nuo kaikki leffat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384032Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433150Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343046Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4782739Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1902000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 381405
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51271- 781212